In tako sem se odločila pisati blog ...



Pozdravljene!
Torej, kot pove že naslov sem že nekaj časa razmišljala o tem, da bi začela pisati svoj blog.
Ampak o čem sploh pisati, glede na to, da je blogov (in to RES dobrih) na spletu še in še?!
Po niti ne tako dolgem premisleku sem prišla na idejo, da bom pisala o stvareh, ki zanimajo mene ... se pravi običajno punco 21. stoletja. Odločila sem se, da bo blog slovenski, ker vem, da vas je kar nekaj, ki ne razumejo angleščine dovolj dobro, so do not worry, girls! :)
Torej, začnimo o tem katere teme me še predvsem zanimajo in o katerih boste lahko izvedeli kaj več.




KUHANJE in KULINARIKA


Čisto iskrena bom!
V bistvu kuham šele kratki čas (recimo dve leti) ... no ja, razen če puding šteje?! ;)
Začela sem, ko sva se z Denisom (mojim dragim, ki je bil glaven pobudnik za moj blog) preselila v najino prvo skupno študentsko stanovanje.
Svetovni splet in Jamie Oliver sta nama rešila življenje, tako, da nisva umrla od lakote, meni pa je kuhanje postalo celo všeč.
Morem reči, da sem se od prvega dne mojih kuharskih podvigov (po nekaj zažganih ali preveč slanih jedeh) pa do danes veliko naučila in, da mi po mojih ocenah gre kar dobro.
Vedno rada poskusim kakšno novo, zanimivo hrano, nisem tip, ki se strogo drži preizkušenih receptov.
Kot boste videli v nadaljnjih objavah prisegam na zdravo hrano (ali se večino časa vsaj trudim), zato tudi  pri kuhanju uporabljam take sestavine. Brez skrbi, nisem obsedena z vsem, kar je bio in mislim, da ne kompliciram (preveč).
Torej, pričakujte kakšne zanimive recept, ki jih bom poizkusila in svojo izkušnjo delila z vami.

Ker se z Denisom rada razvajava in si večkrat privoščiva kakšno dobro večerjo ali kosilo zunaj, sem se odločila, da bom pisala tudi o dobrih restavracijah, ki so vredne obiska. Tako, da naslednjič ko boste želeli iti ven na večerjo ne bo vprašanja "Kam?".







ZDRAVJE

To je pa res zelo široko in zanimivo področje. Kot sem omenila že zgoraj, bom pisala o zdravi prehrani in kakšen vpliv ima na naše telo, vsekakor bom vključila tudi gibanje, vaje za oblikovanje različnih delov ženskega telesa ... žal, fantje! :)



PROSTI ČAS


Filmi vredni ogleda, dobre knjige, kraji za izlete, dogodki, wellness, razvajanja in še kaj ... sodelujejo v načrtu mojega bloga!





KOZMETIKA in MODA


Tako kot za marsikatero žensko je tudi za mene najljubši kraj za izlete nakupovalno središče, kjer imam svoje že dodobra uhojene izletniške poti.
Seveda, pri tej stvari trpi denarnica, ampak si enostavno ne morem pomagati, ko grem mimo izložbe in vidim vse te lepe stvari ... ki jih že imam, kot pravi Denis.
Seveda je znano, da moški to ne razumejo, vsaj moj ne. Za njega je torba, pač samo torba in popolnoma nedojemljivo zakaj bi rabila vsako v drugačni barvi. ;)
Zelo rada spremljam modo in modni svet, čeprav kupujem le stvari, ki so mi všeč in v katerih se dobro počutim. Nikoli, ne bi oblekla nečesa modnega, kar mi ne bi bilo všeč in v čem to ne bi bila jaz.

Poleg mode je šibka točka moje denarnice tudi kozmetika. Rada testiram nove kozmetične produkte in le redko se zgodi, da bi ostala zvesta le enim, če pa je vedno toliko novih za preizkusit. Glede kože (predvsem na obrazu) se trudim biti pri negi še posebej dosledna in skrbna, ker hočem, da je zdrava in še dolgo v dobrem stanju. Pogosto ji privoščim, kakšno domačo masko ali peeling, ki jo je enostavno narediti doma in za katero ne potrebuješ eksotičnih ali dragih sestavin. Lasje niso nobena izjema!









No, mislim, da smo pri koncu mojega čisto prvega zapisa. Jupii!
Tole je bil načrt mojega spletnega dnevnika. Zdaj ga moram samo še realizirati, če te zanima kako bo to potekalo me moraš zagotovo spremljati.





Ni komentarjev