Moji TOP 4 izdelki za nego las


Tule je spisek izdelkov za nego las iz moje kopalnice, ki jih preprosto obožujem in si brez njih več (skoraj) ne predstavljam življenja. Moji lasje so po uporabi bolj polni življenja, sijoči, zdravi in vidno nahranjeni.
Da na kratko opišem svoje lase: so dolgi. se pogosto mastijo, medtem ko so konice izredno suhe.
Začela sem si jih barvati in pogosto ravnati že na začetku srednje šole, sedaj imam tudi pobeljene konice (ombre efekt), kar je konice še dodatno izsušilo, zato potrebujejo vsakodnevno kakovostno nego.  Likalnika za lase danes več ne uporabljam, saj so moji lasje dokaj ravni, prav tako se trudim izogibati vsaki termični obdelavi las, ampak brez fena vedno ne gre.






   1. Sredstvo za nego vseh tipov las Moroccanoil 


Linijo izdelkov za vse tipe las Moroccanoil danes uporabljajo največji svetovni zvezdniki, ter stilisti.
Formula tega sredstva temelji na osnovi antioksidacijskega arganovega olja, ki prav tako vsebuje proteine za moč las, omega-3 maščobne kisline, vitamine za sijaj in antioksidante za zaščito las.
Olje uporabljamo na konicah oziroma na vseh predelih las, ki potrebujejo posebno nego. Dobra stran tega sredstva je, da se takoj vpije v lase in ne pušča ostankov ali videza mastnih las. Poleg tega, v kolikor ga nanesemo na mokre lase skrajša čas sušenja, lase dodatno zaščiti, po uporabi pa se bodo vaši lasje čudovito svetili in postali bolj ubogljivi.
Prav tako je meni pomagal pri naelektrenosti las. Olje ima zelo prijeten, nežen in pomirjajoč vonj.
Večja steklenička kakršno imam vsebuje 100 ml, stane  42,70€, kupiti se jo da TUKAJ.
Je sicer kar drag izdelek, vendar sem ga jaz uporabljala izmenično skupaj z Organic World Brazilian Keratin oljem in sem tako eno stekleničko porabila v letu dni. 

Čudežno olje, kot ga nekateri imenujejo mi je res pomagalo pri mojih izsušenih konicah in jih vsakodnevno navlažilo ter osvežilo njihov videz. Po letu uporabe so rezultati zares vidni in posledično ni treba konic rezati vsak mesec.
Na sliki je vidno, da mi ga je trenutno ostalo še čisto malo. :(


 2. Lahek balzam za lažje razčesavanje Paul Mitchell Lite Detangler 

Balzam brez izpiranja, ki ga lahko uporabljamo na suhe ali mokre lase. Zasnovan je tako, da las ne otežuje in poskrbi za popolno razčesavanje in svetleče lase. Sicer je primeren za redkejše do srednje goste lase, vendar pri mojih kar gostih laseh deluje odlično. V kombinaciji z Detangler krtačo brez težav in cukanja razčešem vse majhne in večje vozle v laseh. Moji lasje se zelo hitro zavozljajo in brez pomoči tega balzama je česanje prava nočna mora, tako, da je za mene MUST HAVE.
Najdete ga lahko v spletni drogeriji Salma za 12,10€.



 3. Suhi šampon za mastno lasišče Lee Stafford

Tole je pa res pravi lifesaver! Podaljša svež videz las med enim in drugim pranjem.
Popoln pripomoček ko hočem, da moji lasje izgledajo dobro, nimam pa časa, da bi jih oprala.
Največkrat sem ga uporabljala ko sem šla zvečer ven in sem hotela, da so moji lasje sveži, kot, da bi bili pravkar oprani.
Suhi šampon enostavno poškropiš z razdalje 16 cm nad koreninami mastnih predelov, nato pa odvečni prah odstraniš s prsti. Če odstranjevanje s prsti ne deluje (kar se mi je že zgodilo pri nekaterih drugih izdelkih, pri tem ne) pa uporabimo fen. Tale zadevica dejansko podaljša lep videz las za do 2 dni.
Mislim, da ni nič narobe če smo včasih malo leni, vendar ni priporočljivo suhih šamponov uporabljati prepogosto. Celo pa ne nanos za nanosom, brez vmesnega pranja las.
Svoj suhi šampon sem kupila v drogeriji DM za približno 8€, najdete pa ga tudi v spletni drogeriji Click2Chic, Muller-ju, ... 


 4. Schwarzkopf Professional BC Bonacure After-sun treatment

Idealen produkt za čas v katerem se trenutno nahajamo.
Poletje je minilo, res ga ni bilo kaj dosti, vendar so naši lasje zaradi sonca, morske vode in večjih količin klora v bazenih utrujeni, suhi in obremenjeni. 
Schwarykopf-ova maska v pršilu intenzivno obnovi in osveži lase, po uporabi pa so lasje mehki, dišeči in sijoči.
BC Heartherapy nudi lasem dvojno zaščito z antioksidanti in uv filtri. Prav tako obnovi naravno prožnost las, z globinsko okrepitvijo znotraj lasnih celic. 
Masko nanesemo kot vse običajne maske, se pravi med pranjem in balzamom, pustimo delovati 5-10 minut in temeljito izperemo. Sama uporabljam tole masko v kombinaciji z šamponom BC Hair&Body Shampoo in oljem za zaščito las pred soncem BC Hair Protection Oil.
Cena celotnega seta je 39,40€, kolikor mi je znano pa se ga da dobiti samo v frizerskih salonih.
Jaz sem bila zanj žrebana v nagradni igri frizerstva Tanči, tako, da mi ga ni bilo treba kupit. Jupii! ;)




Ni komentarjev