10.06.2014

Clafoutis - francoski puding


Prejšnji teden je bil v Lidlu teden francoske kuhinje. Vse tiste lepe sladice z reklamnega prospekta so mi bile tako všeč, da sem se težko odločila katero poizkusiti. Najbolj izstopajoča je bila embalaža z napisom Clafoutis z okusom marelic. Nisem imela pojma kaj to sploh je in prvič sem jedla nekaj takega. Je pa mi bil okus res tako noro všeč, da sem na internetu našla recept od Jamia Oliverja in ga poizkusila narediti.

Recept je zelo enostaven, prav tako pa ne potrebuješ nekih eksotičnih sestavin. Doma sem imela vse razen sladkorja v prahu, ki bi ga sicer lahko nadomestila z agavinim sirupom, ampak ker je sladica bila namenjena za širše občinstvo (naše domače) sem se raje kar držala recepta, ki ga najdete na tej povezavi.

Za tiste, ki morda ne veste angleško je tukaj slovenska verzija.

Sestavine, ki jih potrebujete:

- 3 žlice moke (jaz sem uporabila polnozrnato pšenično)
- ščepec soli
- 5 žlic golden caster sladkorja (nerafiniran rjavi sladkor, po teksturi je nekaj med našim kristalnim in sladkorjem v prahu - jaz sem uporabila sladkor v prahu in je bilo OK)
- 3 jajca
- 1/4 muškatnega orešček (najboljši je sveži, ki ga lahko naribamo)
- 50 g masla
- 400 g odcejenih breskev s kompota
- vanilijev sladoled (po želji za končno serviranje)

Sestavine, ki jih bomo potrebovali



Priprava: 

Jajca penasto umešamo z električnim mešalnikom in jim dodamo moko, sol, sladkor, ter vse skupaj ponovno dobro premešamo. Medtem v posodi segrevamo mleko dokler ni srednje toplo, nato pa vanj vmešamo jajčno mešanico in naribamo še 1/4 muškatnega oreščka.
Plitev, dovolj širok pekač ali posodo primerno za peko v pečici izdatno namažemo z maslom, Po pekaču razporedimo prej odcejene breskve in čeznje vlijemo našo zmes. Na vrh razporedimo preostalo maslo v majhnih kupčkih.
Pecivo nato pečemo na 220°C, 25 do 30 minut. Pri ventilacijski predlagam raje 200°C, meni se je mogoče po vrhu malenkost preveč zapeklo. Če ste clafoutis pravilno spekli bo v notranjosti mehke teksture, ki spominja na puding. Na koncu po sladici posipamo še nekaj sladkorja v prahu in po želji serviramo z vanilijevim sladoledom na vrhu.
Jamie ima sicer v sestavinah za recept napisan celoten muškatni orešek, ga pa v postopku samem doda samo 1/4.

Jajčna zmes primešana k mleku



Malo sem se ustrašila ko sem dala pecivo peč, saj je bila zmes zelo tekoča, toda brez potrebe. Pecivo se je super speklo (zaradi jajc, ki vse skupaj povežejo) in bilo všeč vsem.

Sladica naj bi bila primerna za 6 serviranj, pripravite pa jo v 40 minutah.
Sama sem, ker nas je malo več, pripravila dvojno maso. Moj clafoutis je rumene barve, ker uporabljam domača jajca.

In imamo ga, clafoutis :)

Poskusite, ne bo vam žal. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts