10.01.2014

DashBox


Zadnje čase se kar veliko govori o DashBox-u, verjetno vas je že kar nekaj slišalo zanj, ali pa ste celo že dobile svoj prvi paket.
Za tiste, ki je stvar za vas nova bom napisala kratko predstavitev mojega prvega paketka.

Kaj sploh je DashBox?

DashBox je preprosto testiranje kozmetike, kjer dobite za vas primerne kozmetične produkte v lepo zapakiranem paketku kar na dom.
Vse vemo kako težko je včasih v trgovinah dobiti vzorce. Nekega dragega produkta za katerega sploh ne vemo če nam bo ustrezal pa si niti slučajno ne upamo kupiti. No, prav to je namen DashBoxa. Testirati kozmetične izdelke, ki jih želite in s tem še pridobiti dodatne točke, da lahko te izdelke kupite ceneje. Za vsak izdelek, ki ga testirate in na spletni strani DashBox podate svoje mnenje in oceno si prislužite 2 Dashtočki. Ko zberete 100 Dashtočk je na vašem računu že 10€, ki jih lahko porabite v njihovi spletni trgovini.
Torej se zabavate, preizkušate nove izdelke, vsak mesec vas čaka nov paket v katerem je prav za vas izbrano presenečanje in zbirate točke.
Glede na vprašalnik, ki ga po registraciji na spletni strani DashBox-a rešite, pa njihova ekipa izbere za vas najprimernejše izdelke. Izdelki so izbrani glede na vašo barvo las, ten kože, tip kože, las, vaš lepotni stil ipd.
Cena enomesečne naročnine, torej enega paketka je 10€. Pri naročitvi za daljše časovno obdobje (3, 6 ali 12 mesecev) pa dobite popust. Za zdaj mislim, da se stvar definitivno splača.

In kako izgleda?

Včeraj zvečer ko sem prišla domov, sem se zelo razveselila paketka, ki me je čakal. O tem, da mi je dostavna služba pustila paket pred vrati stanovanja v bloku raje ne bom komentirala.
Seveda je bilo potrebno paketek takoj odpreti, sezuvanje pride na vrsto kasneje. Najboljša stvar paketka je ta, da je njegova vsebina presenečanje in se zato počutiš, kot na božično jutro.


V mojem paketku me je čakalo kar veliko stvari. Najprej je moj pogled pritegnil pukka detox zeliščni organski čaj, ki sem si ga takoj pripravila in mi je bil res všeč, ostale stvari pa še čakajo, da jih preizkusim. :)


























Ker sem v svojem vprašalniku označila, da je moj lepotni stil klasičen in naraven sem dobila svetlo rdeč Jessica lak za nohte, ki poskrbi za naraven izgled nohtov. Prav tako je bil eden izmed mojih odgovorov, da v moji kozmetični torbici ni nikoli preveč izdelkov za nego las, zato sem dobila 6 testerjev Philip Martin's, ki vsebujejo različne šampone in balzame. Zraven me je v paketku čakal še malo večji tester od John Frieda, ki prav tako vsebuje šampon in balzam za obnovo barvanih las, Philip Martin's Antioxidant krema za kožo in majhna tubica od Etre Belle Green Energy kreme za obraz z zaščitnim faktorjem 6. Seveda ne smem pozabiti na lak za lase TIGI, ki obljublja obstojno pričesko in manj naelektrenih las.



Naročila sem se samo na prvi paketek, da se bi prepričala če se splača. Lahko vam povem, da bom svojo naročnino podaljšala, ker mi je DashBox zares všeč! :)

2 komentarja:

  1. Res je super Dashbox, 10€ ni veliko :)

    Če želiš si lahko pogledaš še mojo oceno Dashboxa:
    http://www.chocolateandotherdrugs.com/beauty--fashion/dashbox-unboxing

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, tvoja vsebina DashBoxa pa zgleda dosti bolj zanimivo od moje. :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts