Jesenski modni trendi


Wiiii, zgleda, da sledi tudi moj prvi članek o modi. Sicer nisem modna obsedenka, ki bi morala imeti vsako sezono čisto nove trendy kose. Vedno imam oblečeno to kar mi je všeč in v čemer se počutim dobro, ampak se vseeno zanimam za modne trende in jih če so mi všeč tudi kupim. Vsaj kakšen kos, dva, tri ... ;)

Imam pa kot večina drugih punc prepolno omaro in nič pametnega za obleči.
Včasih se celo zgodi, da se mi zdi moja omara napolnjena s kar lepimi in nosljivimi stvarmi, ter dejansko ne rabim (skoraj) nič več. To ponavadi traja zelo kratek čas in spet se moji "MUST HAVE" seznami v beležnici na mobitelu polnijo in daljšajo. Začaran krog, verjamem, da se lahko brez težav prepoznate v njemu. :)


Celo poletje sem komaj čakala na jasen. Na lepe barve v naši okolici, listje, ki lahno poplesuje v jesenskem vetru, dolge gozdne sprehode in vonj pečenega kostanja ter sladkega mošta ... ah, res imam rada jesen! Seveda je eden izmed razlogov zakaj mi je jesen všeč ta, da lahko končno začnemo nositi pletenine, trenčkote in škornje, ki jih naravnost obožujem in jih ni nikoli dovolj. Včeraj zvečer ko do dveh ponoči nisem mogla spati in sem malo dopolnjevala moj Pinterest board sem našla nekaj zanimivih jesenskih kombinacij primernih za letošnjo jesen.

Jeseni se ponavadi poslovimo od živih, svetlih barv in jih zamenjamo za bolj sproščene, temne kose, obogatene z barvami jeseni.
Letos je še posebej v ospredju rdeča, vsi odtenki sive, naravne jesenske brezčasne barve in drzno modra, ter vijolična. Tudi svetli kosi v pastelnih barvah, ki jih imamo od spomladi lahko pridejo na vrsto. Prav tako je vse preplavljeno s toplimi, mehkimi pleteninami, v katere se bomo zavili pred mrzlim jesenskim vetrom.
Moja popoln jesenski stil je preveliki puloverji v kombinaciji s pajkicami ali skinny jeans, veliki, topli šali in škornji, ter če je res mrzlo motoristična kratka usnjena jakna ali trenčkot. Letos razmišljam o rdeči usnjeni jaknici, vendar bo verjetno samo ostalo pri tem.

Romantični rdeč videz za deževne jesenske dni

Super street style, v jesenskih barvah


Drzna modra




Moji najljubši Tory Burch - Kiernan škornji

Ni komentarjev