Modna jesen na Polyvore


Danes sem se malo igrala z ustvarjanjem modnih setov na Polyvore. Izbrala sem modne kombinacije oblačil, ki so mi všeč in bi jih takoj "odlepila" z zaslona če bi bilo mogoče.
Preveri spodaj! :)



pastels



Prvi set je v kombinaciji s čudovito pudrasto roza. Letos pasteli niso rezervirani le za spomladanske dni, ampak jih bomo lahko nosile tudi čez hladne jesenske dneve. Jaz sem pri svoji kombinaciji izbrala pastele podobnih odtenkov, nikakor pa ni treba, da ostane pri tem. Bodite kreativne in kombinirajte različne pastele med seboj.


autumn_cozy



Tale kombinacija je primerna predvsem za sproščene sprehode po mestu. Hunter škornji bordo barve bodo ohranili naše noge suhe, hkrati pa popestrili turobne jesenske dni. Bordo se mi zdi super jesenska barva, ki se jo da lepo kombinirati k črno-beli kombinaciji oblačil.



Fall

Fall by iissaa6 featuring Tiffany & Co.


Tale set je moj najljubši. Potiskana srajca se super dopolnjuje z belo, rjavo, rdečo barvno kombinacijo. Prav tako, mi je všeč če se k tem barvam kombinira odtenek zlate, kot recimo obroba ure in uhani na sliki. Jaz osebno se pri nakitu držim pravila manj je več. Veliko nakita mi deluje kičasto in ceneno, še posebej pa če nosiš več nakita zlate barve.


Ne pozabite, vedno nosite kombinacije oblačil, ki so vam všeč in v katerih se počutite super.
Kot je rekel že Yves Saint Laurent : "Fashions fade, style is eternal".


Ni komentarjev