10.15.2014

Moji najljubši jesenski izdelki


Jesen je svet odela v prelepe barve in nas te dni razveseljuje z zares toplim in sončnim vremenom. Sedaj imamo še zadnjo priložnost, da se v lahkotnih, skoraj poletnih oblačilih podamo na lov za vitaminom D.
Kmalu, upajmo sicer, da še ne tako zelo kmalu, bodo sledili vedno bolj mrzli dnevi. Zrak bo postajal vse bolj suh, naša koža in lasje pa bodo potrebovali dodatno nego. Spodaj se nahaja predstavitev mojih najljubših jesenskih izdelkov.  :)





Prvi izdelek, ki se je uvrstil na moj seznam je paleta senčili Makeup Revolution, Run Boy Run z ljubkimi jesenskimi odtenki, da se boste lažje zlile z okolico.
Paleta vsebuje 12 shimmer in 6 mat odtenkov, tako, da je uporabna za vsako priložnost.
Svojo lahko dobite tukaj.




Naslednji izdelek je rdečilo od Everyday Minerals, Primrose big, ki ga lahko kupite na tej povezavi. Rdečilo s pomočjo mineralov poskrbi za naraven izgled ličk in lepo poživi celoten obraz.




V mrzlih in suhih dneh, ki prihajajo nikakor ne smemo pozabiti na ustnice. Wild Cherry, Figs & Rouge balzam za ustnice bo poskrbel za ustrezno vlago in zaščito, poleg tega pa še omamno diši in je narejen iz organskih sestavin. Svojega si priskrbite na tej povezavi.



Maska za obraz Argiletz bo z roza glino temeljito očistila pore vaše kože. Kot sem omenila že v prejšnjih objavah je moja koža na obrazu občutljiva in hkrati mastnega tipa. Ta izdelek mi je po vseh preizkušenih maska še najbolj všeč, ker je izdelana iz 100% naravne gline in me ob uporabi koža čisto nič ne peče.
No, zgleda, da je danes moj srečen dan. Ravnokar sem namreč opazila, da imajo ta izdelek na Bitax.si res lepooo znižan. ;)
Klik do maske.




Nazadnje so tu še dišeče svečke Millefiori Milano, ki bodo s popolnoma naravnim, nežnim vonjem zelenega čaja prinesle čar jeseni tudi v vaš dom. Svečke sem kupila na Stilago (če ne veš kaj je Stilago, klik do moje prejšnje objave).
Na žalost ne vem če se jih da dobiti kje v Sloveniji, upam pa, da pride znamka kmalu spet na Stilago.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts