10.23.2014

NA TESTU: Alterna, Caviar Repair Split Ends Mend


Najprej bi rada rekla res najlepša hvala Viki's Place za tale produkt, ki je po novem najljubši v moji zbirki kozmetike za lase. ;)
Od kar sem ga dobila ga pridno uporabljam, rezultati pa so bili presenetljivo vidni že ob prvi uporabi.

Caviar Repairx je linija izdelkov znamke Alterna, ki je bila zasnovana izključno kot luksuzna kozmetika za nego las in je na tržišču prisotna od leta 1997. Alterna se lahko pohvali s tem, da noben njihov izdelek ni testiran na živalih. Njihovi produkti vsebujejo najbolj kakovostne sestavine, prav tako v njih ne boste našli parabenov, sulfatov, glutena, mineralnih olj, parafinov, sintetičnih barvil, PABA, TEA in DEA.



Uporaba:

Poslanstvo te rekonstrukcijske kreme je obnovitev 93% razcepljenih konic, kar bi naj bilo vidno že ob prvi uporabi (in ja, tudi je!).
Primerna je za uporabo pri vseh tipih poškodovanih las, prav tako pa poleg tega, da nahrani lase tudi zmanjša videz naelektrenosti las.
Izdelek nanesemo na oprane, z brisačo osušene lase, osredotočimo se na poškodovane konice.
Sicer ga lahko uporabljate tudi vsakodnevno na suhih laseh, za optično lepše in na videz bolj zdrave konice.






Glavne sestavine:

Kot je navedeno že v imenu produkta, se med sestavinami nahaja izvleček kaviarja, ki lase napolni z vlago, prožnostjo in sijajem, saj je najbogatejši naravni vir omega 3 maščobnih kislin. Obnovitveni protein, ki so prav tako prisotni, zapolnijo vse, še tako majhne vrzeli poškodovanega lasnega vlakna ter preprečujejo nadaljnje poškodbe (Encimoterapija®).
Prisotne so še sestavine, ki varujejo lase pred biološkim staranjem (Age-Control Complex®), pospešujejo tvorbo keratina (Encimoterapija®), ter v lase vnašajo naravno pridobljen melanin, ki ščiti pred UVA, UVB žarki in posledično zmanjšuje bledenje barve las (Color Hold®).
Nenazadnje lahko v sestavi izdelka najdete še močno mešanico bio morskih sestavin, ki lase nahrani in ščiti pred poškodbami.




Moje mnenje:

Takoj, ko sem (vsa vesela) odprla paketek v katerem se je nahajal izdelek, sem opazila prvo zanimivost.
Sestavljen je namreč tako, da se v notranjosti izdelka nahajata dve ločeni tubi, napolnjeni z različnima seruma, ki se pri uporabi neenakomerno združita v enotno kremo. Neenakomerno zato, ker je seruma z desne strani vedno precej več in je veliko bolj tekoč, kot tisti z leve.
Seveda sem morala svojo novo pridobitev poizkusiti še isti dan. Moji lasje so sicer bili dokaj zdravi, ok, konice so se že malo cepile, vendar sem po prvi uporabi izdelka opazila vidno razliko.
Sedaj kremo pridno uporabljam po vsakem pranju las in sem več kot zadovoljna z rezultati.
Krema ima srednje močan, vendar ne neprijeten vonj, ter se v lase vpije hitro, po nanosu pa lahko lase posušite oz. jih oblikujete kot običajno.
Praktično ne pušča znakov nanosa na laseh, razen teh, da lasje izgledajo čudovito, tako, da se jih ne boste mogle nagledati. ;)
Skratka, da povzamem, izdelek bi ocenila s čisto petico. V bistvu mi je bolj všeč in se mi zdi tudi bolj uporaben, kot Moroccanoil olje, glede na to, da je cena podobna. Več o Moroccanoil olju najdeš na tej objavi.
Edina malo slabša stran je meni njegova cena, zanj boste odštele okrog 40€ dobite pa ga lahko pri Viki's Place in verjetno še v drugih frizerskih salonih, ki omenjeno kozmetiko prodajajo.
Med drugim se ga seveda da dobiti tudi na uradni spletni strani Alterna. ;)

Zavedam se, da ta članek skoraj prosi za fotografijo mojih las po uporabi sredstva, kar mi pa še ni uspelo. Svoje lase pač fotografiraš malo težje (vsaj jaz), Denisu pa se je danes preveč mudilo in mi fotografija ni bila dovolj všeč za objavo.
Bo pa, upam, da v kratkem. :)

3 komentarji:

  1. No tole se pa res bere super, cena je sicer precej visoka, ampak če je učinek fenomenalen, potem odtehta ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava. Ebalaža je res zelo zanimiva, če pa še deluje tako super, pa je to cel paket. Je pa cena zame malo previsoka, čeprav ne dvomim, da odlično učinkuje. xx

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts