Teden restavracij


Lani jeseni sem prvič slišala za Teden restavracij in šla z Denisom pokukat kako to sploh izgleda. Na mobitelu imam še vedno shranjene slikice, tako, da vam lahko predstavim svoje izkušnje. Brez dvoma se bova letos tedna restavracij ponovno udeležila! :)

Ideja se je v Slovenijo razširila iz New Yorka, kjer so s tedni restavracij začeli že leta 1991.
Amerika, kaj pa drugega! Čeprav jim moramo priznati, da tale ideja pa res ni slaba! ;)

Gre za res super stvar za vse kulinarične navdušence, ki radi razvajamo naše brbončice.
Enkrat ali dvakrat letno, ponavadi spomladi in/ali jeseni najboljše slovenske restavracije pripravijo posebni meni, ki mora ustrezati kriterijem vrhunske kakovosti, če želijo na tednu restavracij sodelovati. Vse restavracije, ki sodelujejo imajo enotno ceno, ki se sicer od leta do leta spreminja je pa absolutno veliko cenejša, kot če bi si enak meni naročili izven tega dogodka.
Lansko leto je bila cena 13€, letos pa je 14€ na osebo.
V to ceno je ponavadi vključena hladna predjed, topla predjed, glavna jed in sladica, pogoj za sodelovanje pa so vsaj trije hodi.
Vsaka restavracija ima pripravljen mesni in vegetarijanski meni. Vegetarijanski meni je na žalost vegetarijancev (in mojo veliko veselje) sestavljen iz ribjih jedi, tako, da za moje pojme ni ravno vegetarijanski.

Več podrobnosti, katere restavracije sodelujejo in kakšne menije imajo pripravljene pa si lahko ogledate na njihovi spletni strani, KLIK.
Letos lahko izbirate med kar 77 slovenskimi restavracijami!
Bodite pa pozorni, ker moraš pri nekaterih ponudnikih svoj termin rezervirati že prej. Teden restavracij letos traja od 18. do 26. oktobra.


Spodaj sledi nekaj sličic iz Mariborskega Rožmarina. Lani je bilo super!
Hrana je bila prvovrstna, prijeten ambient in zelo prijazna, ter profesionalna postrežba, tako, da nama je večer ostal v res lepem spominu.

Glede na to, da je minilo že skoraj leto se ne spomnim čisto natančno kaj vse sva dobila.
Na začetku so nama prinesli pozdrav iz kuhinje. Res se ne spomnim kaj je bilo, pa tudi slikati sem pozabila. Za tem sva dobila okusno kremno juho iz hokaido buče z bučnim oljem in žafranom (sedaj si spodaj sledijo slike).
Po tem je prišla na vrsto pirina rižoto s kozjim sirom. Od takrat naprej jo tudi sama pripravljam, res fantastičen okus! Sledila je glavna jed, Denis je dobil medium pečen rostbeef v (ne spomnim se kaki) omaki in pire, jaz pa kovača popečenega z mandlji na špinači. Na koncu sva dobila še sladico, osvežilen jabolčni sorbet in crème brûlée. To vse za 13€, doplačala sva samo za vino.
Komaj čakam na oktobrski Teden restavracij! :)















5 komentarjev

  1. oh heaven for me:) joj, tole pa moram nekam zapisat, hvala ker si napisala objavico, ker jst bi pozabla na to. Teden dni pred dogodkom kar orng opominjaj na FB-ju da vsaj jst ne pozabim. Bosta šla letos v isto restevracijo al gresta kam drugam:)? Grem kar brat seznam gostilnic:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, veš, da bom! :D
      Letos spomladi sva bila pri Maku, sedaj pa bo verjetno spet na vrsti Rožmarin ali pa mogoče Rajh (Prekmurje).
      Joj, jaz bi kar skoraja vse šla! :D

      Izbriši
  2. Nisem ravno gurmanka, ampak letos mi je kar malo žal, da nisem šla na teden restavracij. Mislila sem, da so same specialitete in zame "čudne" sestavine, a glede na menije bi celo nekaj našla tudi zase :) upam, da mi letos uspe it!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spomladi je spet teden restavracij, to pa bo kar hitro! :)

      Izbriši
    2. To je pa super novica :)

      Izbriši