11.18.2014

DIY - mandljevo mleko

Danes sem si pripravila mandljevo mleko kar doma, kaj takega sem poskušala prvič, postopek in rezultate si lahko ogledate spodaj.

Sama sem že v preteklosti imela težave pri uživanju mleka in mlečnih izdelkov, a sem to ignorirala, ker imam pač preveč rada mlečne izdelke (samega mleka niti ne) in ker jih med drugim, če dobro pogledamo deklaracijo izdelka najdemo v ogromno stvareh, kot so marmleade, prekovski izdelki, piškoti in še v mnogo drugih.
Ker so se moje težave spet vrnile sem se odločila malo bolj paziti kaj jem, še posebej glede mleka in mlečnih izdelkov. 
V trgovinah je sicer veliko alternativ, kot sojino, kokosovo, ovseno, riževo, mandljevo mleko, ki sem jih že vse poskusila in mi ni bilo nobeno posebej všeč. Tako sem se torej danes odločila narediti svoje mandljevo mleko.



Za eno osebo boste potrebovali: 

1 skodelico mandljev
3 skodelice hladne vode
sladilo po okusu (med, agavin sirup, kokosov sladkor, stevia, ...)

Mandlje zalijemo z vodo, tako, da so v celoti pokriti in jih čez noč pustimo, da se namakajo. Zjutraj jih odcedimo in odcejeno vodo shranimo (za bolj intenziven okus). Nato mandlje stresemo v blender, dodamo manjšo količino vode in miksamo, počasi prilivamo še preostalo vodo, da se bodo mandlji res dobro zmiksali in bomo iz njih dobili čim več mleka. Sladkamo po okusu (jaz sem dodala agavin sirup, ker mi je najbolj všeč) in miksamo še kakšni 2-3 minuti.
Zmes precedimo v steklenico skozi gosto cedilo, jo tesno zapremo in položimo v hladilnik.
To pa je v bistvu to, čisto preprosto, ne?! :)



Naj omenim, da se glede okusa moraš pač navaditi, ni nekaj najboljšega, kar sem kdaj koli probala, ni pa tudi tako slabo kot mandljevo mleko s trgovine, ki je meni osebno presladko.
Če vam okus mandljevega mleka, še vedno ni všeč je super ideja za zajtrk, da vanj vkuhate ovsene kosmiče in dodate pretlačeno banano ter malo cimeta.
Mleko lahko naredite iz različnih vrst oreščkov, mislim, da bom v prihodnosti poizkusila narediti še pistacijino in lešnikovo mleko, sliši se dobro.
Pa veselo izdelovanje in uživanje mleka! :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts