Ah, plašči! :)


Medtem ko pišem to objavo in se stiskam k prijetno toplemu kaminu je zunaj že kar hladno, precej zimsko vreme. Čeprav se zima koledarsko še ni začela in bomo na to morali počakati še dober mesec in pol, pa nam je že začela kazati svoje zobe. Ozračje se je močno shladilo, predvsem zjutraj in zvečer me že pošteno zebe. Trenčkote in druge tanke jaknice sicer še nisem pospravila, ker nas tu in tam še vedno razveseli toplo, sončno popoldne, sem pa dala prednost debelejšim plaščem.
Pozimi večinoma nosim plaščem, saj jih naravnost obožujem! Po mojem mnenju so definitivno "must have" kos zimske garderobe vsake ženske, saj poleg tega, da so brezčasni, pristajajo čisto vsaki in izžarevajo našo ženstveno plat.
Če so enobarvni so zelo preprosti za kombiniranje in jih lahko dodamo k čisto vsakemu stajlingu, nosite jih lahko z visokimi škornji, teniskami ali petkami, kombinacij je res ogromno.

Če iščete plašče preko spleta, lahko nekaj res zanimivih po kar ugodnih cenah na spletni strani Nora na obleke, vedno trendi plašče, po malo višjih cenah in višji kvaliteti pa ima tudi Stilago.
Ponavadi, ko se sprehajam po trgovinah najdem vedno lepe plaščke v H&M, Zari, Vero Modi ali Stradivariusu, sicer jih trenutno ne bi smela več kupovati, ker jih imam dovolj, ampak bomo videli, kako bo glede tega. :)

Na Polyvore sem poiskala nekaj cenovno dostopnih modnih plaščev in jih vključila v kombinacije, ki so mi všeč, na koncu sem opazila, da sem pri čisto vsaki uporabila rjavo ali bordo barvo ... jah, če pa si ne morem pomagati, ker sta mi ti dve barvi letošnjo jesen še posebej všeč. ;)


casual luxe


Vero Moda military jacket
€80 - veromoda.com


Aldo shoes
€110 - heels.com


Coach bag
€120 - nordstrom.com


Olivia Burton gold jewelry
€83 - the-dressingroom.com


Aerie infinity scarve
€24 - ae.com


Lanvin hat
€680 - lanvin.com


Chloé round sunglasses
€100 - therealreal.com







yellow coat


Sugarhill Boutique blouse
€45 - houseoftrendella.com


Oasis coat
€120 - oasis-stores.com


Black skinny jeans
€17 - newlook.com


Lucky brand flat
€45 - 6pm.com


MICHAEL Michael Kors leather shoulder bag
€280 - selfridges.com


Animal print belt
€18 - oliverbonas.com






Untitled #7


Sweater dress
€41 - chicwish.com


Duster coat
€57 - blackfive.com


Black legging
€19 - newlook.com


Frye boots
€340 - zappos.com


Brown purse
€26 - blackfive.com


Alexander McQueen black necklace
€1.435 - ssense.com


Vivienne Westwood scarve
€56 - houseoffraser.co.uk

4 komentarji

  1. Priznam, še vedno nimam svojega plašča, čeprav jih zadnja leta občudujem v izložbah. Ker sem popolni laik glede nakupovanja plaščev, me zanima katere so tiste najpomembnejše lastnosti/stvari na katere moram biti pozorna? Najbrž če za začetek kupim črnega, nimam kaj zgrešiti, ker je klasika in ga lahko k vsem kombiniram?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S črnim res ne moreš zgrešiti tudi jaz si (še vedno) želim črnega. :)
      Drugače pa sama sem pozorna predvsem na material, da je kakovosten in bo plašč tako zdržal kar nekaj časa pa, da ni iz materiala na katerega se bi vse lovilo. Imam belega kužka in si verjetno predstavljaš kakšen križ je z belimi dlakami vsepovsod. :D
      Glej tudi, da bo udoben, da te ne bo tiščal čez ramena ali prsi, če te pri ramenih kaj, pa tudi, če samo malo stiska oz. zateguje, raje vzami večjo številko.
      Ponavadi jaz gledam tudi na to, da, ko ga zapnen je spodaj še prostor za malo debelejši pulover, za bolj mrzle dni.
      To je to, ostalo (dolžina, kroj ipd) pa je odvisno predvsem od tvojega okusa. :)
      Upam, da sem ti vsaj malo pomagala!

      Izbriši
    2. Veliko si mi pomagala, res hvala :) le še to me zanima... Kako lahko ugotovim, da se na določen material ne bo vse ulovilo? A to se lahko vidi že na prvi pogled ali moram pogledat na etiketo sestavo plašča?

      Izbriši
    3. Pri takih se ponavadi vidi že na prvi pogled, že v trgovini ne izgledajo brezhibno, tako, da potem, tudi doma ne bodo. :)

      Izbriši