Next, cute dodatki za prihajajoče obdobje


Danes bom napisala nekaj kratkega o britanski znamki Next, ki ponuja pester izbor oblačil in modnih dodatkov za ženske, moške in otroke.
Trenutno je ena izmed mojih najljubših, saj med njihovimi oblačili vedno najdem nekaj zase.
Znamko Next sem prvič opazila na portalu Stilago, o katerem sem več napisala v prejšnjih objavah.
Njihove stvari so kakovostne in cenovno dostopne, nekajkrat sem jih naročila in bila vedno zelo zadovoljna, tako s kvaliteto kakor z izgledom dobljenih izdelkov.


Zimski copatki


Očitno se v meni še vedno skriva nekaj otroka, saj obožujem pižame in vse dodatke z Disney motivi ali prisrčnimi motivi živali, ki pa jih, na žalost, velikokrat ponujajo samo za otroke.
Next je ena izmed znamk, ki jih ima na voljo tudi za odrasle, jupii! :)
Trenutno imam doma dva kompleta toplih, zimskih nogavic z motivi gozdnih živali, nestrpno pa že pričakujem naročene copatke, ki izgledajo kot speči medvedek (vsaj zdi se mi), ki bodo mogoče že čez nekaj dni greli moje noge.
Spodaj jih, poleg mojih najljubših dodatkov za letošnjo zimo, lahko vidite v rokah modela.. :)

A niso res ekstra cute?! :)

Toplo in udobno za zimske večere


Če željenih izdelkov znamke Next, ne najdete na Stilagu, lahko pobrskate po njihovi uradni spletni strani saj pošiljajo tudi v Slovenijo.
Zagotovo boste našli kaj prisrčnega zase ali za obdaritev vaših najdražjih.
Veselo nakupovnaje! :)



2 komentarja

  1. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other
    here on bloglovin and via Instagram?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    http://www.styleshower.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey, thank you! :)
    I like that idea because your blog is also really interesting, so I already become one of your followers.

    OdgovoriIzbriši