11.26.2014

Top zimski modni dodatki

Temperature so v zadnjih dneh postale popolnoma novembrske in če še niste je sedaj skrajni čas, da na plan privlečete vse tople kape, šale, rokavice in druge dodatke, ki vas bodo greli v mrzlih zimskih dneh.
Punce si bomo poleg tega nedvomno privoščile tudi kakšen nov topel dodatek v obliki gamaš, naušnikov ali luštne kapice.
Ker se približuje veseli december in z njim daljšajo vrste pred blagajnami, mi pa si ne želimo čakanja, sem na spletu prebrskala za nekaj modnimi dodatki, primernimi za nošenje, tako letošnjo zimo, kot za prihajajoče.


Črn oversized šal Zoo York - Stilago, 14.90€

Moja prva izbira je črn, pleten šal, ki spada med najbolj osnovne kose zimske garderobe.
Ta model mi je še posebej všeč, ker je dolg180 cm in širok 20 cm, tako, da ga lahko na dolgo in široko ovijemo okrog sebe in poskrbimo, da nas prijetno greje. Črna barva pa je tako ali tako primerna za vsako priložnost in jo je najbolj preprosto kombinirati k čisto vsemu.
Šal najdeš s klikom na spodnjo povezavo.
http://www.stilago.si/outlet/zenske/sali-in-kravate-192403/sali-192417/zenski-sal-crn-6347694p



 Bež šal Cashmere Luxury - Fenzy.me 34,90€ 

Sicer je izdelek res malo dražji, vendar je ročno narejen v Toskani iz 50% volne in 50% kašmira. Šal bo poskrbel ne samo za toploto, pač pa tudi za izredno mehak in prijeten občutek na koži.
Med drugim mi je všeč tudi njegova barva, saj imam rada naravne in zemeljske tone, ki jih ne manjka v moji garderobi.
Tak šal je po mojem mnenju super božično darilo, jaz osebno bi ga bila zelo vesela.
*Larisa upa, da se je razumel njen namig.*
Hehe, malo za šalo. ;)
http://fenzy.me/produkti/rute_in_sali/2314/sal_cashmere_bez/?state=none





"Gamaše za roke" oz. rokavice brez prstov - Nakitko, 5,08€

Enobarvne, modne rokavice, ki jih lahko kupite v večih različnih barvah.
Naše roke bodo grele med tem, ko bomo me še vedno lahko razkazujemo svojo novo manikuro. ;)
Meni so všeč predvsem kot modni dodatek, za dni, ko je res mrzlo bi raje posegla po rokavicah, ki IMAJO prste.
http://www.nakitko.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4594&detailID=11537#lylo-194655





Bež zimska kapa Nati-a, Goer, 24,95€

Ta kapica mi je zaradi svojega izgleda takoj padla v oči.
Všeč so mi veliki cofi na kapah in (kot ste verjetno že opazili) bež barva, ki je pri tej kapi prepletena s sivimi in zlatimi nitkami, kar poskrbijo za malenkost elegantenjši izgled.
Moj must have to zimo. :)
http://www.goer.si/632,zimska-kapa-nati-a.html#lylo-345893




In ker ne bi bila jaz če ne bi ...  nogavice z motivom Božička - Next, 14,90€ 


Če pa so tako cute in primerne za veselo pričakovanje božiča. :P
To kako bi me tile Božičkovi noski žulili skozi škornje pa je že druga zgodba ... vseeno si lahko izdelek ogledate na spodnji povezavi. :)
http://www.stilago.si/fashion/zenske/spodnje-perilo-in-nogavice-136426/nogavice-136491/z-nogavice-rdece-14254068p




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts