11.18.2014

Novembrski DashBox

Te zanima kaj sem dobila v novembrskem DashBoxu?! Potem se mi lahko pridružiš in skupaj z mano pokukaš v moj DashBox. ;)
Če ne veš o čem govorim, moraš NUJNO prebrati mojo prejšnjo objavo na to temo, stvar je res zanimiva.
Svoj DashBox lahko naročiš na tej povezavi http://www.dashbox.si/.

Torej ne izgubljajmo besed in odprimo že ta paketek! Obljubim, da bo objavica zelo slikovita.

Pa ga imam, novi DashBox! :)

Ko sem odprla paketek me je čakal tale prelep pogled na kar številni nabor produktov, jupiii!!


No pa poglejmo malo bolj podrobno, kateri sploh so novembrski izdelki.

Podroben opis izdelkov s ceno

Kot prvo me je razveselila krema za stopala (moje ravnokar zmanjkuje), s sproščujočim vonjem limonske trave in čajevca znamke Aroma Herbal. Ta izdelek je sicer bil v oktobrskem DashBoxu, ampak, ker sem se malo prepozno prijavila in dostavna služba čez praznike ni delala sem zapadla v november in zaradi prijaznosti DashBox ekipe gratis dobila še ta izdelek.
Naslednja je krema za roke Fruit Emotions z vonjem limete in vanilije od Greenland, meni že poznane in kar dobre znamke. Všeč mi je, da se hitro vpije, saj sovražim občutek mastnega sloja na koži, ki ga puščajo nekatere kreme.



Poglejmo naprej, tu so še imPRESS rdeči umetni nohtki za zelo enostavno manikuro, brez uporabe lepila, ki jih je prav tako mogoče preprosto odstraniti. Izdelek vsebuje kar 24 umetnih nohtkov in že vem kdaj mi bodo v prihodnjih dneh prišli prav! ;)





V paketku me čaka še mini kit izdelkov L'erbolario, ki sem jih še posebej vesela. V ljubki kuverti so se skrivali gel za tuširanje, ter lotion z vonjem mandarine in pomaranče, parfum v mazilu z notami mandarine, grenke pomaranče, slive in vanilije, ter krema za roke z dodatki jojobinega in arganovega olja. 

Tega sem bila pa res najbolj vesela! :)

Na koncu sem dobila še dva vzorčka Delarom belilnega serum, ki posvetli vse pigmentne madeže in rdečico na obrazu, ter dva mini vzorčka organske kreme Philip Martin's, ki je bila že v mojem septemberskem DashBoxu, vendar v obliki šamponov in balzamov za lase. 


g


To je bila torej vsebina mojega novembrskega paketka, upam, da vam je bila všeč.
Nad DashBoxem sem res vsak mesec bolj navdušena.
Trenutno že komaj čakam decembrski paketek in pa seveda, da začnem testirati izdelke iz tega DashBoxa. :)






Še ena fotografija vseh izdelkov za konec

4 komentarji:

  1. O, pa res, enake zadevice, kot pri meni - samo z eno izjemo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, tisti spada v oktoberski Dashbox, ki pa ga zaradi dostavne službe nisem dobila. ;)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts