12.06.2014

Izbira pravega božičnega darila (2.del)

Kot sem obljubila je tukaj drugi del objave o božičnih darilih.  :) Če še nisi prebrala prvega dela ga najdeš na tej povezavi.
Izbrala sem nekaj idej, ki jih lahko uporabite, ko se boste letos prelevili v vlogo Božička.
Pri izbiri sem se osredotočila predvsem na to, da darila niso preveč specifična, nimajo vratolomno visoke cene, pridejo prav, so zabavna in jih je preprosto najti v večini boljše založenih trgovin.
Ker sem, kot ste že opazili, privrženka spletnega nakupovanja, lahko vse izdelke najdete s klikom na ime izdelka v seznamu pod fotografijo.


Kaj podariti njej?



Seznam izdelkov s fotografije:

1. Krive so zvezde, John Green, roman - 13,99€
2.  Black Tie, rdeča statmant verižica - 9,95€
3.  Figs and Rouge, vanilijev komplet dveh velikih balzamov - 13,40€
4. Yankee sveča, Christmas Cookie - 24,90€
5. Ovitek za mobitel, vrtnice - 5,90€
6. Mini tortice, knjiga in darilni set - 14,99€
7. Chilly Willy kopel - 2,93€
8. Next copati, v obliki škornjev, rdeči - 18,00€
9. Krema za roke L'Occitane 30 ml, rdeča češnja - 7, 60€
10. Next šal, bež barve - 22€

Tako, to je bilo le nekaj primerov darilc,ki se lahko znajdejo pod smrečico vaše prijateljice, mame, sestre ali partnerice. Katera pa ne prižge rada dišeče svečke, se ovije v topel šal, kdaj pa kdaj speče kaj okusnega ali razvaja svoje roke z dišečo naravno kremo?! En majhen namig, z L'Occitane nedvomno ne boste zgrešili pri nobeni. ;)



Hmmm, kaj pa njemu?




Seznam izdelkov s fotografije:

1. Inferno, Dawn Brown, kriminalka - 16,99€
2. Kuhinjski predpasnik, nevarnost, moški v kuhinji - 11,90€
3. Smučarska kapa Fox, Truant Black - 24,95€
4. Calvin Klein One, toaletna voda - 17,98€
5. Labello For Man, Active Care, balzam za ustnice - 2,59€
6. Corsendonk, Belgijsko pivo - 15,00€
7. Cewe Fotoknjiga, velika - od 18,99€
8. Clartronic alkotester, 4 v 1 - 15,80€
9. Bonboniera Truffles, Čokoladni atelje - 21,90€
10. Next boksarice, Jingle Balls - 8€


Priznam, da mi je izbira daril za moške povzročala kar precejšnje preglavice.
Za razliko od žensk, kjer bi lahko vključila še ogromno različnih idej, sem za moške s težavo prišla do številke deset.
Skoraj cel teden sem gnjavila Denisa s vprašanji, kot s čim bi bili moški zadovoljni, česa se bi res razveselili ipd. Za razliko od mene on trenutno ne ve kaj si posebej želi, saj ima vse kar potrebuje. Wow, bom jaz lahko kdaj rekla kaj takega za sebe?! Jah, preprosto je biti moški. ;)
Torej, če imate podobne "probleme" s tem, da si vaš dragi ne želi ničesar (razen vas, seveda) vam predlagam, da kar pozabite na zgornji seznam in mu kupite nič. Ja, prav ste slišale,  oglejte si ga na spodnji fotografiji. ;)


3 komentarji:

  1. Luštne ideje, jaz bi bila vesela prav vseh zgoraj omenjenih, sploh knjige, copatkov, dišeče svečke in verižice!

    Kupovanje za moške je meni prav poseben izziv, pa naj gre za fanta, očeta, strica.. skratka sem ti hvaležna za tale seznam, ker mi je dal nekaj novih idej :). Tale kuhinjski predpasnik je super :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tudi meni je to pravi izziv, za ženske veliko raje izbiram darila. :) :)

      Izbriši
  2. haha pa tale 'nič' je zelo unikaten, prav dobra fora :P!

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts