12.28.2014

Chic things for smart girls

En lep zasnežen pozdrav! :)

Končno mi je spet uspelo priti do bloga. Ravnokar sem se namreč vrnila z oddiha v termah Tuhelj, kjer sva z mojim dragim preživela čudovit vikend. V kratkem imam namen napisati objavo o mojih vtisih, sedaj pa končno na beauty box, ki sem vam ga že omenila. Pokukaj na spodnjo fotografijo. 



Če se spomnite mojih dosedanjih objavah o DashBoxu verjetno že veste o čem govorim. 
Torej, ena izmed mojih najljubših spletnih trgovin na področju kozmetike, Click2chic je prav tako izdala svojo prvo škatlo lepotnih izdelkov.
Chic things for smart girls je škatla polna čudovitih izdelkov, namenjenih pametnim dekletom, ki kupujemo ceneje. Glaven namen je testiranje top izdelkov omenjene trgovine. Dobili boste nekaj produktov v obliki vzorcev, prav tako pa tudi izdelke v polni velikosti.
Lično škatlico, ki je oblikovana kot knjiga lahko uporabite za shranjevaje najljubših lepotnih dobrot, vaša pa je lahko za samo 17,35€. 
Če vas zanima kaj se nahaja v moji škatli, se mi pridružite in skupaj z mano pokukajte vanjo.

Tako torej izgleda vsebina mojega beauty boxa

Vsebina je tokrat malenkost praznično začinjena, saj je prvi izdelek, ki vam najverjetneje pade v oči Subrinin gel za prhanje Spicy Orange v polni velikosti. Seveda sem ga preizkusila še isti večer in uživala v nostalgičnih vonjavah božiča. Tekstura izdelka je prijetno kremasta, vonj kandirane pomaranče pa poskrbi za prijetno vzdušje kar pod prho. 



Naslednji izdelek, ki ga boste prav tako dobili v polni velikosti je ročno izdelano milo Tale of Two Stars, kozmetične znamke Bomb Cosmetics. Moje milo je izdelano iz eteričnih olj in ljubko okrašeno. Vrsta mila, ki ga boste dobili vi pa je odvisna od časa, kdaj boste svoj beauty box naročili. Svojo milo sem podarila mami in ga tokrat nisem imela možnosti preizkusiti, če ste ga vi bom vesela vašega mnenja.  




V škatli se skrivajo še kar trije izdelke za nego las. Našli boste stekleničko dragocenega olja Moroccanoil Light (5 ml) za tanke ali posvetljene lase, lak First Touch (15 ml) iz Subrinine linije Haircode in šampon za poškodovane ali suhe lase Alfaparf (60 ml). 
O klasični različici Moroccanoil olja sem že pisala v eni izmed mojih prvih objav na blogu, klik. Prav tako mi je linija Haircode že znana, Alfaparf šampon pa sem imela priložnost testirati prvič in me je pozitivno presenetil. Moji lasje so tako suhi kot poškodovani, tako, da jim je omenjen šampon pisan na kožo ... no, v tem primeru kar na lase. 

Izdelki za nego las



Poglejmo naprej, čaka vas še tretji izdelek v polni velikosti, bleščilo za ustnice REVLON Colorstay Moisture Stain. Ponaša se z zares intenzivno barvo in izjemnim sijajem, poleg tega pa vaše ustnice tudi navlaži brez lepljivega občutka, saj vsebuje E vitamin in aloje vero.
Sicer nisem navdušena nad močnimi, živimi odtenki šmink, vendar bo verjetno tudi ta kdaj prišla na vrsto, za zdaj čaka v lončku polnem šmink, ki niso ravno pravi odtenek zame. ;)


Tako, pa smo prišli še do zadnje lepotne dobrote, paketka testerjev znamke L'Erbolario. V njem boste dobili kar pet različnih testerjev, med drugim tudi tester parfuma. Sama sem velika oboževalka L'Erbolario izdelkov in njihovih značilnih omamnih vonjev. Trenutno imam doma celo goro različnih testerčkov, zato razmišljam, da bi jih nekaj eni bralki podarila.
Kaj pravite na to? :)




Pa smo pri koncu današnje objave. Če si se odločila, da tudi sama želiš svojo zbirko lepotnih dobrot jo lahko naročiš na tej povezavi. Zadeva se definitivno splača, saj boš dobila izdelke, ki so skupaj vredni veliko več od cene, ki jo boš odštela za beauty box. Poleg testiranja pa se boš še zabavala in ugotovila ali so ti kateri izmed izdelkov pisani na kožo. Predlagam ti, da pohitiš, saj so škatle omejene, poleg tega pa pravijo, da je prva res nekaj posebnega. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts