Decembrski DashBox

DashBox nas je tokrat presenetil s svojo praznično obarvano vsebino. Bilo je skoraj kot na božično jutro, ko odpiraš svoje darilo. :)
Ta mesec te v notranjosti čaka kar sedem izdelkov, med njimi dva full size izdelka. Za tiste, ki morda še ne veste, izraz "full size" pomeni, da je v tvojem paketku celoten izdelek v originalni embalaži in ne le tester izdelka. V mojem DashBoxu sem (presrečna) našla tudi bonus izdelek, milo za roke L'Erbolario.
Vse izdelke sem že preizkusila, spodaj pa si lahko ogledaš, kateri izmed njih so me prepričali.
Priporočam ti, da svoj DashBox naročiš tukaj: http://www.dashbox.si/, pa pohiti preden bodo razprodani.
Lahko pa pokukaš v njihovo spletno trgovino, ki jo najdeš na tej povezavi in hitro opraviš še zadnje božične nakupe.

Vsebina decembrskega DashBoxa


Himalaya Herbals 

Gel za čiščenje obraza je primeren za vsakodnevno čiščenje normalne do mastne kože, saj odstranjuje maščobo in vse druge kožne nečistoče. Uporabljaj ga, kot običajno uporabljaš gele ali čistilna mleka za čiščenje obraza: navlažiš obraz, s krožnimi gibi naneseš gel in izpereš. Sama za čiščenje uporabljam roza gobico iz DM-a, ki s svojimi nežnimi ščetinami omogoči za še intenzivnejše čiščenje (tudi ličil) in hkrati poskrbi za nežen piling.
Ob nanosu gela na gobico, se izdelek v stiku z obrazom lepo peni in super očisti obraz. Po uporabi je koža mehka, očiščena in brez mastnega leska.





Ren Flash Rinse

Intenzivna maska za obraz (v bistvu piling) kožo izboljša, revtalizira in obnovi. Uporablja se na vsake tri dni in sicer tako, da ga naneseš na obraz, vrat in dekolte, masiraš eno minut in izpereš.
Hja, moram priznati, da sem od tega izdelka pričakovala več. Veliko sem že slišala o Ren kozmetiki, v glavnem pozitivnega, nisem pa je še imela priložnost preizkusit.
Torej Ren-ov piling je brezbarven gel, blagega vonja z mikro zrnci, ki odstrani odmrle celice s kože. Problem je nastal, da so ta zrnca za mojo kožo pregroba. Čeprav sem se trudila piling nanašati z nežnimi gibi je bila ta izkušnja zame zelo pekoča. Po uporabi je bila moja koža rdeča in nič kaj prijetna na pogled.
Sicer je res, da imam kožo na obrazu zelo občutljiva in se mi podobne stvari dogajajo pri pilingih z grobimi zrnci in večini mask za obraz (zato ponavadi uporabljam glinene maske).
Tako, da če nimaš občutljive kože bo verjetno piling tebi odgovarjal.
Res škoda, da izdelka niti ne morem porabiti do konca. :(
Seveda pa negativna izkušnja ni zmanjšala mojega zanimanja do drugih izdelkov Ren kozmetike in naj od testiranje ne odvrne niti vas.



Macadamia Deep Repair Masque 

Revitalizacijska maska za suhe in poškodovane lase. Obnavlja in vrača prožnost lasem, primerna predvsem za barvane lase. Masko naneseš na oprane, razčesane lase, pustiš delovati do 7 minut ter izpereš.
Izmed vseh produktov, ki sem jih decembra dobila me je ta najbolj prepričal. Kot sem omenila že v prejšnjih objavah, so moje konice las zaradi ombre posvetljevanja izsušene in lomljive. Trenutno nimam doma nobene kakovostne maske za lase, zato se je ta že znašla na seznamu izdelkov, ki jih moram kupiti.
Maska ima nežen in zelo prijeten vonj, po uporabi so lasje lepi in svetleči. Na otip so mehkejši, vidno nahranjeni in zelo prijetno dišijo. Tudi česanje je precej lažje.



Essence 

Nadlak za nohte s 3D bleščicami, ki nam jih ta mesec nikakor ni dovolj. Nanesi nadlak na svoj najljubši odtenek laka in tudi sama postani del decembrskega praznovanja.
Uporabiš ga lahko tudi kot samostojen lak, če želiš nohte samo malo poživiti, spodnja fotografija.
Meni je zelo všeč! :)




Eye Majic 

Najenostavnejše in najhitrejše senčilo za veke, ki je gotovo v desetih sekundah. Preprosto zapri oko in pritisni aplikator ob veko, pridrži 4 sekunde in nežno potegni na stran za boljše zabrisane linije.
Tale izdelek bom uporabljala samo za posebne priložnosti, ker nisem ravno navdušena nad senčkami v shimmer odtenkih. V najstniških letih sem rada eksperimentirala z različnimi barvami, nekaj časa sem bila nora na vijolično, hah.
Sedaj pa uporabljam izključno naravne in mat odtenke, ki moje oči le povdarijo in optično povečajo.
Senčke sem seveda kljub temu preizkusila, aplikatorji so oblikovani v obliki očesa, tako, da z nanosom skorajda ne moreš zgrešiti. Če imaš rada lepo namazane veke, nisi pa ravno mojstrica ličenja je Eye Majic, s katerim boš v le nekaj sekundah pričarala profesionalen videz, must have izdelek tvoje torbice.



Anaya Renowa

Krema za obraz je namenjena intenzivni negi občutljive in pordele kože, ter popokanim kapilaram.
Kremo lahko uporabljaš vsakodnevno. Sama sicer nimam popokanih kapilar, se pa tu in tam srečujem s pordelo kožo na določenih predelih obraza. Ker sem ta mesec dobila kar dva Anaya testerčka, sem jo lahko dodobra preizkusila. Vonj sicer ni najbolj prijeten, vendar je na srečo med nanašanjem kreme komaj zaznaven. Po uporabi se koža ne sveti, krema se hitro vpije, prav tako je po štirikratnem nanosu možno opaziti manj rdečice.
Če imate težave z rdečico obraza ali popokanimi kapilarami, vam kremo definitivno priporočam.



Pukka

Pukka detox je organski čaj iz janeža, komarčka in kardamoma. Skrivnost Pukka čajev je v njihovih neverjetnih okusih in občutjih, ki jih ob pitju doživljamo. Za intenziven učinek ga je priporočljivo piti dnevno.
Kot si verjetno razbrala iz imena, omenjeni čaj pomaga pri čiščenju in poživljanju telesa.
Ima prijeten zeliščni okus z nekoliko sladkim priokusom, kar je bonus, saj ga ni potrebno dodatno sladkati. Ob pitju čaja in tudi po tem, se počutiš sproščeno in prijetno. Mislim, da bi morala povečati svojo zbirko čajev s kakšnim od Pukke, problem je samo, da jih nimam več kam shraniti. :)





L'Erbolario 

Tole je bil v bistvu moj dodaten bonus izdelek, ki me je zelo razveselil. Milo za roke je izredno prijetnega vonja, ki je kar močan, tako, da zaradi mila diši moja celotna kopalnica. Milo se lepo peni in pusti roke umite, mehke in ja, tako dišečeee! :)





1 komentar

  1. Prav tale odtenek Essenca glossa sem podarila naprej, ker je bil tudi zame presvetel ;)

    Glede senčil pa- očitno sem rabila ogromno preizkušanja, da sedaj šele približno vem, kaj mi ustreza.. posledica? ogromno enih izdelkov, ki jih sedaj nimam kaj dati, z izjemo mame in kakšne kolegice, ki jim včasih kaj odstopim ;)

    OdgovoriIzbriši