Izbira pravega božičnega darila (1.del)


Veseli december je tu in do božiča nas loči še 23 dni! :)
Sama prav obožujem to decembrsko vzdušje, ki počasi preplavlja ulice.
Veselim se že druženja s prijatelji ob stojnicah s kuhanim vinom, domače mize, ki se šibi pod dobrotami moje mame, prasketanja ognja v kaminu, tisočerih lučk, ki lebdijo nad nami in nasmejanih, dobro razpoloženih ljudi.
Stvari, ki je glede (predvsem poznega) decembra ne maram pa so gneče, ki vladajo v prodajalnah, prerivanja med ljudmi in seveda na pol izpraznjenih polic.
Za današnjo objavo sem se tako odločila zapisati nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri izbiri pravega božičnega darila.
Upam, da bodo uporabni in vam bodo olajšali božično nakupovanje, ki ga mnogi ne marajo. Sicer nimam pojma zakaj, meni se zdi prav zabavno! ;)
Ker imava z Denisom oba veliko sorodnikov in lahko jaz izberem vsa darila (juhu!), sva se letos odločila vse nakupiti čim prej.
Za izbiro daril imam ponavadi celoten projekt, ki se začne že oktobra, ko si, tako mimogrede, začnem shranjevati ideje kaj bi bilo primerno za koga.
Veliko različnih ponudb in idej lahko med drugim najdete na straneh s kupončki, o katerih si lahko več preberete TUKAJ.


Preden se odpravimo po nakupih moramo vedno razmisliti kaj ima oseba, ki ji izbiramo darilo rada.
Je mogoče modna navdušenka, rada bere knjige, obožuje video igrice, redno obiskuje gledališča in druge kulturne prireditve ali pa je strastna zbirateljica česarkoli že?!
Te in podobne informacije nam lahko pomagajo na poti do lažje izbire darila. Svetujem vam, da se nikoli ne odpravljate po nakupih brez vsaj osnovne ideje kaj želite kupiti. Med prepolnimi policami se je še težje odločiti, celo če imamo na seznamu obdarovancev več oseb.
Sama sem ponavadi čez leto pozorna na tiste majhne stvari, ko mi sestra pokaže verižico, ki ji je všeč, ali ko mi Denis neprestano "krade" slušalke. :)

Darila pri katerih morate biti pozorni so osebne stvari, kot npr. oblačila, ličila, kozmetika za nego kože in podobno. Če niste resnično prepričani če bi bil vaši prijateljici všeč vonj določenega parfuma ali pa ne veste če bo vaš fant zadovoljen z "navadnimi" slušalkami, ker niste preveč dober poznavalec slušalk, teh stvari raje ne kupujte.
Jaz recimo ne bi bila (preveč) vesela ličil ali kozmetike za obraz, saj ostajam zvesta izdelkom določenih znamk, ki sem jih že preizkusila in so primerni za mojo kožo.
Tudi moj okus glede oblačil in modnih dodatkov je malenkost poseben, ker res nikoli ne vem če mi bo določena stvar všeč ali ne.

V primeru, da sami nimate dovolj idej lahko v spletnih ali fizičnih prodajalnah najdete že izbrana in zavita božična darila, prav tako so primerna za vse, ki se jim ne ljubi ukvarjati s sestavljanjem in zavijanjem.
Ko ne gre drugače in vam ni nobena zgornja možnost všeč posezite po darilnih bonih kakšnih večjih trgovskih centrov (npr Europark), tako si bo vaš obdarovanec lahko sam izbral primerno stvar zase.
Meni se darilni boni ne zdijo dovolj osebni, ker rada izbiram darilca za vsako osebo posebej, vendar pa jih rada prejemam in sem jih vedno vesela. ;)
Zanimiva stvar glede darilnih bonov je izdelava lastnih, tako lahko vključite svoje ideje in se ob izdelavi še zabavate. Primeri takih bonov so recimo: ogled filma po tvoji izbiri, masaža hrbta, večerja v tvoji najljubši restavracij ... celoten dan za igranje računalniških iger. Vključitev zadnje ideje je na lastno odgovornost. ;)



Ne glede na vse, najlepša in največ vredna so darila, ki jih naredimo sami, v katera vložimo svoj trud in čas ter nosijo naš osebni pečat.
Če recimo radi štrikate je super darilo ročno izdelana kapa ali šal, doma pripravljeni medenjaki, zaviti v lep božični papir z steklenico domačega borovničevca, posušeno suho sadje ali domača mešanica zeliščnega čaja.
Bodite kreativni, veliko zanimivih idej lahko poiščete tudi na spletu.
Mogoče zveni klišejsko vendar mislim, da ni smisel obdarovanja v tem, da zapraviš celo premoženje in kupiš le najboljše znamke, pomembneje je, da so darila skrbno izbrana za točno določeno osebo in podarjena iz srca.



V naslednji objavi pa sledi nekaj konkretnih primerov idej za lažjo izbiro darilc.
Pa veselo izbiranje! :)

(Klik, če želiš prebrati še drugi del objave. )







1 komentar

  1. Super nasveti! Tale kozarec z browniji je pa zelo prisrčen!

    OdgovoriIzbriši