12.11.2014

Kako preprosto prodati modne kose svoje garderobe?


Za začetek kratki scenarij, ki bo zagotovo znan skoraj vsaki bralki. :P
Odpravim se v trgovino, brez posebnega namena karkoli kupiti.
Nekje na sredi prodajalne zagledam tisti popoln kos oblačila, ki ga "res potrebujem" in se preprosto zaljubim vanj. Brez razmišljanja ga moram še isto sekundo kupiti, vendar čez čas ugotovim, da sploh ni tako super, kot se mi je zdelo. V bistvu mi sploh ni več tako všeč in ga ne morem kombinirati s svojo preostalo garderobo, vsaj ne tako, kot sem si zamišljala.
In tako ta čisto nov, še nikoli oblečen kos, žalostno pristane nekje na dnu omare in se nihče več ne zmeni zanj.
             

Ker se podobne stvari dogajajo in, ker imamo nedvomno v omari veliko stvari, ki tam samo so, sem se odločila, da bo današnja objava na to temo. Opazila sem tudi, da veliko mojih znank še ne pozna spletne strani, ki ima veliko opraviti z zgornjo zgodbico. Torej če imate oblačila ali modne dodatke, ki jih hranite v omari samo zato, ker jih je škoda vreči stran, berite naprej in jih preprosto prodajte.


Kaj je mojbutik.si?

Je spletna stran na kateri lahko prodajate, zamenjate ali kupujete rabljena oblačila, modne in druge dodatke, ter opremo za hišne ljubljenčke. Stran je čisto preprosta za uporabo, sami lahko določite ceno in pogoje prodaje vaših izdelkov. Kupci vas, če jim je vaš izdelek všeč, lahko kontaktirajo preko zasebnega sporočila, prav tako pa lahko vsak kupec ali prodajalec drugemu pusti odziv (pozitiven, nevtralen ali negativen).
Seveda je jasno, da več pozitivnih odzivov oseba ima, več možnosti je, da bodo ostali kupci sodelovali z njo. Po mojih izkušnjah polovica ljudi sploh ne pušča odzivov, kar ni v redu, saj nam odzivi pomagajo pri odločitvi ali prodajalki lahko zaupamo.
Enkrat se mi je zgodilo, da izdelka, ki sem ga plačala nisem dobila, sicer je šlo za neko malenkost. Ker izdelek ni bil poslan priporočeno, nobena od naju s prodajalko ni mogla dokazati, ali ga je ona res poslala oz. ali ga jaz res nisem dobila. Da do takih primerov ne bi prihajalo vam predlagam, da pošiljajte le priporočeno, tako imate dokaz, kdaj in kje ste izdelek poslali. Lahko se zgodi, da se kje na poti k vam paket res izgubi (če ni poslan priporočeno), sicer redko, vendar, dogaja se.
Namen spletne strani je torej ravno v tem, da bi lahko po ugodni ceni prodale (kupile ali zamenjale) kose, ki jih več ne nosimo in so brezhibno ohranjeni. Če imate kakšen lep kos, ki se vam osebno (več) ne zdi lep se bo najverjetneje našla uporabnica, ki bi (zanjo nov) kos z veseljem nosila in poleg tega zanj odštela precej manj kot v trgovini.
Sama sem kupila nekaj kosov oblačil, med drugim skoraj novo (1x nošeno) smučarsko jakno, ki sem jo dobila po polovični ceni. Tako, da tudi če trenutno nimate ničesar za prodati, se definitivno splača za kakšne stvari pogledati kaj uporabnice prodajajo.
Če vas mogoče zanima, moj profil najdete na tej povezavi, trenutno imam naloženih malo stvari, ker se nikakor ne morem spravit k fotografiranju.
Odkar sem uporabnica strani (dobro leto in pol), sem prodala ogromno svojih "zgrešenih nakupov" v vsoti, kar nekaj več kot 250€. Lepa vsota, vendar je problem, da sem sproti kupovala nove stvari in jih imam trenutno spet preveč za prodati. :)
Torej, če ne veste kam s stvarmi, ki jih ne nosite, se tole dejansko splača, kajne?


Tako spletna stran izgleda ...


Kako stvari potekajo?

Najprej morate postati član strani, torej potrebno se je registrirati. Po elektronski pošti boste nato dobili potrditveni mail, ki ga morate potrditi (s klikom na povezavo seveda), saj šele nato postanete potrjeni član. Pri osebah, ki niso potrdile svoje registracije, boste to opazili v obliki napisa poleg profilne fotografije. Ko se po registraciji malo razgledate po spletni strani in do konca izpolnite vaš profil s podatki, ki hočete, da jih drugi vidijo je čas za osvežitev vaše garderobe. Predlagam, da vse stvari, ki jih niste nosili že lep čas in sploh niste prepričani če jih še kdaj boste, preprosto odstranite in naredite prostor novim. Stvari za katere torej v vaši omari ni več prostora operite, zlikajte, preverite če nimajo znakov nošenja, nato pa jih fotografirajte. Lahko naredite fotografije med tem, ko nosite oblačilo, da kupcem olajšate nakup. Ne pozabite, da kupci oblačila vidijo le preko fotografij, zato se potrudite, da bodo kakovostne in bo oblačilo oz. stvar, ki jo prodajate dobro vidna, ne pozabite fotografirati morebitnih zanimiv podrobnosti artikla.
Zdaj morate fotografije samo še naložiti, na kratko opisati prodajani izdelek, ter določiti ceno.
Izdelke, ki so vam všeč lahko shranite pod priljubljene, do katerih lahko nato dostopate preko gumba najljubše, prav tako lahko izdelujete kolekcije iz oblačil, ki bi jih rade kupile ali so recimo enake znamke.
Za vsa dodatna vprašanja poglejte med najpogostejša vprašanja na spletni strani, predlagam vam tudi, da preberete pravila, ki veljajo na butiku, lahko pa se tudi vključujete v forum spletne strani.

Torej, veselo raziskovanje, prodajo, nakup ali mogoče menjavo. :)





2 komentarja:

  1. Luštna stran in absolutno priporočam. Tudi jaz sem imela (že kar nekaj, ker sem pač dolgo gor) slabih izkušenj, ampak nič drastičnega.. nisem dobila artikla, bilo je pa tudi že izsiljevanje za ceno in potem enkrat, ko sem poslala še popolnoma nov izdelek, trditev iz njene strani, da je uničen.. skratka svašta doživiš, vsekakor pa je bilo pri meni več, kar 95% ali več, če približno ocenim, dobrih izkušenj :)

    Sama pa po navadi naredim tako: če prodajam, najprej počakam na denar, samo nakazilo na trr, nato pa odpošljem, kar navadno, ne priporočeno... za zdaj je bilo vedno vse OK...
    Se pa da dobiti res veliko zanimivih, ugodnih stvari, vsekakor :).

    Sem pa že prodala sandale, bili so mamini pravzaprav, ki jih je punca potem nosila na lastni poroki :). Tako da je kar nekaj zgodbic se nabralo mi v času uporabe Moj butik ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz mam podoben princip, počakam na denar, pošljem navadno, za priporočeno pa pač po želji, če doplačajo ... edino kake malo večje stvari, kot recimo plašč za vsak slučaj pošljem priporočeno. :)

      Super mi je recimo to, da lahko dobiš tu in tam praktično nov kos veliko ceneje kot bi ga v trgovini! Sem našla že kar dosti super ponudb. :)

      Ta s sandali pa je res najboljša! :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts