12.15.2014

Kdo je Krisu napravil srajčico

... Ne, niso je naredile gozdne živali. Srajčka prav tako ni narejena iz pajkove mreže ali ovčje volne, ni je ukrojil rak, zato pa ni čisto nič manj zanimiva. ;)
Sicer ne vem, če poznate pravljico o Vidku, ki je ostal brez srajčice in so mu na pomoč priskočile gozdne živali. V otroštvu je bila ena izmed mojih najljubših, poleg tega pa bo današnja objava o prisrčnih, unikatnih otroških majčkah, torej se mi je naslov zdel primeren. :)

Torej, Kris je moj nečakec, ki je pred kratkim "upihnil" svojo prvo svečko. Med razmišljanjem kaj kupiti našemu velikemu fantku, sem naletela na zanimivo FB stran Owlie Bowlie, kjer prijazna Anja izdeluje unikatne majčke, trakce, špangice in še marsikaj zanimivega za naše najmlajše.
Na njeni strani si lahko ogledate fotografije srčkanih majčk, ki jih izdela sama. V bistvu kupi prazne kvalitetne majčke, bodije ali kar si pač želite in vam na njih našije poljubne motive in imena vaših otrok.


Motiv majčke


Za svojo majčko sem izbrala sovico, ki ima namesto oči dva gumbka, zraven pa številko za 1. rojstni dan. Owlie Bowlie Anja mi je svetovala glede barv, ki bi jih našila na majčko in mislim, da ji je super uspelo. Kaj pravite?
Majčko sem dobila v roku enega tedna in vsi so bili navdušeni nad njo, odrasli seveda malo bolj kot Kris. ;)




Na strani Owlie Bowlie lahko najdete tudi majčke z božičnimi motivi. Prebrskajte in razveselite vaše otroke, vnuke ali nečake. :)
Še enkrat hvala Owlie Bowlie!

Kris s svojo novo majčko ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts