Na testu: L'Erbolario

Jupi, končno sem spet nazaj!
Zadnje dneve imam res natrpan urnik, saj se poleg službe še učim in enostavno ostane za blog malo časa. Obljubim, da se bom potrudila in kaj spisala vsaj za vikende. ;)
Danes boste tako izvedeli nekaj o moji priljubljeni kozmetiki L'Erbolario, testirala sem nekaj izdelkov linije Fiore Dell'Onda, ter šampon iz linije Tiarè.
Če spremljate moj blog ste nekaj malega o omenjeni kozmetiki že zasledili v objavah Chic things for smart girls  ali DashBox, kateremu gre pijazna zahvala za poslane izdelke! :)


L'Erbolario 


Zgodovina naravne Italijanske kozmetike L'Erbolario sega v leto 1978, ko sta Franco Bergamaschi in njegova žena Daniela Villa, po poklicu biologinja ter kozmetologinja ustanovila omenjeno znamko, s pričetkom dela po starih družinskih receptih. Italijanska beseda "erbolario" pomeni nabiranje in proučevanje zelišč in zdravilnih rastlin, ter iskanje njihovih pozitivnih vplivov. Njihov (dosežen) cilj je najti popolno ravnovesje po potrebah sodobne kozmetike z upoštevanjem stoletne zeliščarske tradicije. Kozmetika je ustvarjena z veliko mero spoštovanja do človeka in narave, ter nosi certifikat leaping bunny, kar pomeni, da ni v nobeni fazi izdelave testirana na živalih.
Danes lahko najdemo več kot 600 različnih produktov ustvarjenih za vsako področje posebej; za nego obraza, telesa in las, zaščite pred soncem, otroške kozmetike ter naravnih dišav in dodatkov za dom.
Večina surovih materialov, ki jih pri proizvodnji kozmetike uporabljajo so sveže iztisnjena rastlinska olja, rožni hidrolati, destilirana zelišča in drugi zakladi, ki nam jih ponuja narava.




Fiore Del'Onda 


Linija kozmetičnih izdelkov Fiore Del'Onda ali morski cvet je nastala za vse nas, ki obožujemo morje in se bi z veseljem potopili v njegove globine kar čez celo leto, tudi ko je zunaj še prav nesramno hladno. Aromatične note nežnega morskega vetriča vas bodo v kombinaciji z vonjem po soli odpeljale vse do morja in nazaj. Za osvežujoč morski vetrič na koži se moramo zahvaliti uravnoteženi formuli sestavljeni iz vitaminov, mineralov in proteinov alge nori z dodatkom destilirane vode modrega lokvanja, ki poskrbi za mehkobo in napetost kože. Prav tako bo formula poskrbela za zaščito kože in pomagala v boju proti staranju in izgubljanju tonusa kože. Celotna linija izdelkov Fiore Del'Onda je sicer sestavljena iz petih izdelkov, sama pa sem preizkušala penečo kopel in trdo milo, ki ju lahko vidite na spodnji fotografiji.


Penečo kopel lahko uporabljate za pripravo osvežujoče morske kopeli ali pa kot gel za prhanje. Sama sem izbrala slednjo možnost in z mislimi pobegnila na morje kar izpod tuša. Nadvse prijeten vonj, ki ga gel za tuširanje oddaja med prhanjem ostane na koži še kar nekaj časa, poleg tega bo po uporabi vaša koža prijetno mehka. Ko sem začela uporabljati milo za rok sem opazila, da celotna kopalnica neverjetno diši, sladkast vonj se je v zraku obdržal kar nekaj časa in se spet vrnil z vsakim umivanjem rok. Milo je oblikovano kot kamen, ki ga je zgladilo morje in v stiku z vodo ustvari intenzivno peno. Njegova formula je obogatena z oljčnim in palmovim oljem, ki poskrbijo za mehko in navlaženo kožo na rokah. Nad izdelki sem res navdušena, več kot zadovoljna pa je tudi moja koža. Obljubim vam lahko, da bo z uporabo izdelkov Fiore Dell'Onda čakanje na poletni dopust in morje veliko lažje in zabavneje. ;)






Tiarè




Tiarè je harmonična cvetlica, ki zaradi oblike cvetnih listov spominja na zvezdo. V liniji izdelkov, ki se imenujejo po tej rastlini lahko najdete šest različnih produktov, sama sem preizkusila le šampon za lase.
Šampon je nekoliko sladkega, vendar prijetno blagega vonja. Ker se res lepo peni ga ob pranju las ne rabimo nanašati v večjih količinah. Po pranju so lasje svilnato mehki in voljni, za kar poskrbi monoi olje, ki vsebuje raztopljene izvlečke cvetov Tiarè v kombinaciji s kokosovim oljem.
Formula šampona bo vaše lase temeljito navlažila, nahranila  in poskrbela za sijoč videz, prijeten vonj in izredno bujnost las. Priporočam! :)




Mini nagradna igra :)

Kot sem obljubila že v eni izmed prejšnjih objav, bom tokrat podarila set petih testerov kozmetike L'Erbolario. Med drugim boste lahko preizkusili tudi penečo kopel Fiore Dell'Onda, o kateri sem danes pisala. Vse kar morete storiti je samo to, da se javite v komentarju pod objavo. Nekdo bo testerčke prejel nekje sredi naslednjega tedna.

8 komentarjev

  1. Danes ste me prvic spoznali z to kozmetiko. Vedno dajem prednost naravnem zato sem z velikim veseljem brala to objavo. Najbolj me je pritegnil sampon Tiarè, ker imam rada sadne vonje in pa seveda tudi ucinek ki ga pusca na laseh. Mislim da prvic ko najdem ta sampon gre z mano domov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična objava za kozmetiko sem že slišal.Rada imam kopeli in trda mila in upam da bom v prihodnosti te izdelke preizkusila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Z veseljem se javim, da sprobam testerčke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Privlačen opis izdelkov,kar sprobala bi jih:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam, vzorčki so vaši! Prosim posredujte mi svoje podatke pod zasebno sporočilo na moji fb strani: https://www.facebook.com/girlof21st :)

      Izbriši
  5. Mmm...z veseljem bi preizkusila penečo kopel! Izdelki te kozmetične linije res noro dišijo in testerčkov bi bila zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  6. uff, z veseljem bi preizkusila te izdelke! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Drage moje, hvala vsem za sodelovanje! <3
    Z veseljem bi vsaki izmed vas podelila paketek vzorcev, vendar imam na žalost samo enega. Obljubim, da bo v prihodnje spet kakšna nagradna igra, tako, da boste imele priložnost tudi ostale.

    OdgovoriIzbriši