Terme Tuhelj

Med prazniki sva se z mojim dragim odpravila na kratki oddih. Izbrala sva terme Tuhelj, ki se nahajajo na Hrvaškem Zagorju in veljajo za največji tovrstni kompleks na Hrvaškem.
Res je, da ima Slovenija veliko pestrejšo izbiro, vendar sem si že nekaj časa želela ravno v Tuhelj. Veliko dobrih stvari sem že slišala o njih, med drugim pa me je prepričalo tudi to, da imajo terme Tuhelj in Olimia enakega lastnika. Če ste že bili v Olimiu, tu mislim predvsem na wellness Orhidelijo, potem veste o čem govorim in zakaj so me terme Tuhelj zanimale.
Več o termah Olimia kdaj drugič, morda kratka objava s fotografijami, ki jih imam ogromno. :)


Kraj Tuhelj je od Maribora oddaljene 90 km, od Olimia pa le 27 km. Kot gost v termah Tuhelj, lahko brezplačno vstopaš  tudi v bazenski kompleks term Olimia (Termalia) in obratno. Midva se za to opcijo nisva odločila, saj sva bila v Termaliji že velikokrat, poleg tega pa naju je na dan ko sva se vračala proti domu presenetil sneg.

Terme Tuhelj, Hotel Well****

Takoj ko sva prispela do hotela, ki sva ga mimogrede našla brez težav, sva se malo razgledala.
Hotel Well, ki je edini hotel term in je pridobil 4 zvezdice je zgrajen iz več objektov. Nekateri so starejši, na novo zgrajeni objekti pa so moderno opremljeni. Z mešanjem barv, simpatične asimetrije, elegance in udobja zelo spominjajo na slog hotela Sotelia v Olimju. Tudi na splošno je že zunanji hotel (novi del seveda) zgrajen v podobnem slogu.

Notranjost hotela





























Hotel mi je bil zelo všeč, vse dokler nisem ugotovila, da se najina soba nahaja v starejši mansardi hotela, ki je ocenjena s tremi zvezdicami, kar se mi ni niti sanjalo.
Ne vem sicer kako je možno, da se v hotelu nahajajo deli, ki so ocenjeni drugače.
Moti me, da ni o tej stvari v ponudbi nikjer pisalo ničesar, vse slike so bile namreč iz novega dela. Poleg tega pa tudi pri Sončku niso bili vsaj toliko, da bi vprašali če bi slučajno rada novejši del hotela.
Saj ni bilo nič narobe, vendar je bila soba zares majhna, bolj skromno opremljena, kar me je najbolj motilo pa je bilo slabo vzdrževanje. Kljuka na vratih kopalnice je bila ravno na tem, da bo odpadla, zid se je pri robu luščil, nikjer nisi imel nobenega obešalnika za brisače ali kopalne plašče ipd.
Po mojem mnenju si glede na celotno sliko hotela tega ne bi smeli privoščiti. Zavajujoče je tudi to, da imajo na svoji strani le fotografije najlepših sob. Sami si lahko ogledate sobe na njihovi strani, ki so zelo drugačne od tega kar sva dobila midva.
Na žalost nimam nobenih primernih fotografij najine sobe, tako, da mi boste morali kar verjeti na besedo. ;)
V vsakem primeru nama soba ni niti približno pokvarila počitnic, saj sva v njej tako ali tako preživela bolj malo časa.

Udobni naslanjači ob hotelskem baru

Res dobra stvar je bila hrana v hotelski restvraciji Lati, ki je bila prvovrstna. Izbira je bila pestra, poleg tega pa si imel, na moje presenečanje, vso pijačo ob večerji zastonj.
V najinem trodnevnem bivanju, sva imela prav tako vsak dan omogočen vstop v bazenski kompleks Vodni planet, odprti so bili seveda samo notranji bazeni.
Vodni planet je v bistvu čisto običajno notranje kopališče, morem pa reči, da ima zelo udobne ležalnike. :)
Ob vikendih ponujajo možnost nočnega kopanja v soju zatemnenjih lučk in romantične glasbe, ki traja vse do druge ure zjutraj. Nočno kopanje je bilo res lepo doživetje, češnja na torti pa so bile prve snežinke, ki sva jih zagledala, ko sva zaplavala v zunanje bazene.
Notranji del Vodnega Planeta

Okrog term leži mirna vasica Tuhelj, zunaj kompleksa term se tako ne dogaja nič posebnega, saj se okrog nahajajo večinoma kmetije. Edina zanimivost je dvorec Mihanović, ki se nahaja v bližini in ponuja hrano tradicionalne zagorske kuhinje.
Aha, pa še to, naj vas ne preseneti, če boste nekaj metrov nad hotelskim parkiriščem zagledali sprehajajoče se kokoši. ;)





Oddih v termah Tuhelj je bil kljub mojim pričakovanjom glede sobe lepo in sproščujoče doživetje. Če se boste kdaj odločili za oddih pri njih in si boste želeli sobo v skladu z izgledom hotela, pa le poskrbite, da boste nastanjeni v novejših sobah. Sicer pa bi jih priporočila naprej, glede mojih prepričanj o Hrvaški in njihovih toplicah so me kar pozitivno presenetili.

P.S. : Prva in predzadnja slika sta iz FB strani Term Tuhelj, ostale so moje.


Ko sva prispela v Tuhelj je bilo sončno in toplo, tako pa je izgledalo ko sva se vračala domov :)







Ni komentarjev