3.11.2015

Macadamia No Tangle krtača - original ali ponaredek?

Tole objavo nameravam spisati že vse od mojega sobotnega obiska frizerja, pa se je šele zdaj našel pravi čas za to. ;)
Torej, ko sem tistega sobotnega dopoldneva tako sedela v frizerskem salonu Mitja in čakala, da se bo barva lepo prijela, sem na polici opazila zanimivo krtačo za lase.
"O, poglej, saj točno takšno imam doma." je bila moja prva reakcija. Toda takoj ko sem krtačo prijela v roke, sem opazila poglavitno razliko, ki je to krtačo ločevala od moje. Vsa skrivnost se je skrivala v zobcih oz. ščetinah, ki so bili (za razliko od moje domače) mehki in precej upogljivi.

Verjetno vse, ki tu pa tam zaidete v Müller ali kakšno podobno drogerijo, poznate revolucionarne krtače, kot so Tangle Teezer, No Tangle in podobne. Vse te krtače obljubljajo lažje razčesavanje daljših las brez cukanja, lomljenja, poškodb in razcepljenih konic.
Sama sem do sedaj uporabljala nekakšen ponaredek krtače No Tangle, ki sem jo kupila nekje na spletu. Za razčesavanje las se mi je sicer zdela kar v redu, moji lasje pa so le bili sicer še vedno poškodovani. OK, res je, da včasih enostavno nimam časa in si lase češem nepravilno ter malo agresivno, poskušam pa vseeno vedno imeti v mislih, da se pravilno česanje začne pri konicah in mora biti predvsem nežno do las.
No, da se vrnem na mojo zgodbico o "frizerski krtači". Še isti dan sem jo kupila, saj sem videla kako gladko in spretno drsi tudi skozi mokre in zavozlane lase. Od sobote naprej sem krtačo redno uporabljala, spodaj pa lahko prebereš v čem se razlikuje od tiste, ki jo imam doma.


Nova No Tangle krtača

Ponaredek krtače




























Krtači sta si po obliki na pogled zelo podobni. Tudi če pogledaš na gostoto, položaj in obliko zobcev ne opaziš neke bistvene razlike. 
Šele ko se dotakneš zobcev krtače, ki so pri Macadamia No Tangle krtači zelo prožni in upogljivi vidiš v čem je v bistvu razlika. Ker so zobci zelo prožni in upogljivi lažje drsijo med lasmi in ta način lažje razčešejo lase z manj poškodbami lasu. Pri mojem ponaredku pa so zobci trdi in nič kaj upogljivi, kar ob pregrobem česanju povzroča poškodbe na laseh. Razliko je moč opaziti tudi v materialu iz katerega sta krtači narejeni. Pri ponaredku so moji lasje vedno nekoliko naelektreni, med tem ko so bili ob uporabi No Tangle krtače na svojem mestu. 
Sedaj, po pol leta uporabe so na moji prejšnji krtači že vidne sledu uporabe (ščetine so slabe), med tem ko je bila krtača pri frizerju (ki jo mimogrede uporabljajo malo več kot jaz doma) po 2 letih uporabe še v kar dobrem stanju.


Po mojem mnenju je bolj smiselno enkrat plačati malenkost višjo ceno in imeti kakovostno krtačo doma, kot pa jo kupiti za 5€ (moj ponaredek), pogosto menjavati pa še končni učinek za vaše lase je slabši. Sicer je res, da obstaja ogromno ponaredkov, ki jih ne poznam in so morda dobri, moj pa se v vsakem primeru ne more skriti pred to profesionalno No Tangle krtačo.
Omenjeno krtačo lahko uporabljate tako na mokrih, kot na suhih laseh, primerna pa je tudi za uporabo na lasnih podaljških. Zaradi svojih posebno oblikovanih zobcev, ki prijetno masirajo lasišče in s tem pospešijo cirkulacijo, bodo vaši lasje lepši in bolj svetleči.
Vesela bom vseh komentarjev o krtači, ki jo uporabljate in o tem kako vam služi. Moj ponaredek pa sedaj roma v smeti. ;) 

Svojo krtačo sem kupila v frizerskem salonu Mitja v Murski Soboti, za njo pa sem odštela nekaj več kot 15€.  
Svojo lahko dobiš v vseh poslovalnicah Mitja, na spletu ali v kakšni boljše založeni drogeriji.

















P.S. : Trenutno sem ravno v fazi, ko kupujem novi fotoaparat zato fotografije niso moje. Bodo pa kmalu. ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts