Marčevski DashBox

Kako hitro čas beži, zakorakali smo že v drugo polovico meseca marca in še samo nekaj dni nas loči do uradne, koledarske pomladi. Narava se že prebuja iz zimskega spanja in nas razveseljuje s toplimi sončnimi žarki, ki vabijo na plan še tiste zadnje zaspane cvetove. Tukaj pa je tudi čisto nov,
pomladno obarvan Dashbox, ki se od februarja naprej prebuja z njo. ;)


Za tiste, ki še ne veste; DashBox je od februarja naprej čisto nov in svež, kot pomlad. Testerčke so povsem zamenjali full size izdelki, torej izdelki v polni velikosti. Sedaj boste za vaš mesečni paket odšteli malo več kot prej, mesečna naročnina tokrat znaša 18€. Bodite pa brez skrbi saj bodo prejeti izdelki več kot samo enkrat opravičili ceno. Če pogledamo vse izdelke, ki jih vključuje marčevski DashBox je cena celotnega paketka okrog 60€.
Čisto iskreno, novica me je na začetku malo razočarala. Všeč mi je bil prvoten namen, da najprej preizkusiš in šele potem (če ti ustreza) kupiš določen izdelek. Po odprtju marčevskega paketka pa je moje razočaranje povsem izginilo saj sem ugotovila, da dobiš res ogromno zanimivih in koristnih izdelkov, ki jih imaš sedaj možnost dodobra preizkusit in če ti odgovarjajo ponovno naročiti. Če pa se slučajno zgodi, da mi kateri mesec izdelki v DashBoxu ne ustrezajo, ali jih že poznam/imam naročilo pač preskočim. ;)
Na spodnji sliki je seznam vseh izdelkov (skupaj s kratkim opisom in ceno), ki jih je vseboval moj paket.










   
Essence XXL Longlasting Lipgloss      
                  
Izdelek, ki mi je najprej padel v oči je lip gloss prekrasne roza (baby pink) barve. Gloss je še kar
obstojen in ne izsuši ustnic, poleg tega mi je všeč, da je mat, saj nimam rada sijočih in bleščečih ustnic. Slaba stran glossa je v tem, da morajo biti vaše ustnice pred uporabo res popolne na pogled. Razpokane in suhe ustnice se ne bodo najbolje razumele s tem mat glossom, ki bo vse "nepravilnosti" samo še poudaril. Barva je sicer res lepa, vendar za mene žal malo presvetla.


Mirati Body Lotion - 23,91€

V tokratnem paketu se je skrival tudi prav poseben losjon za telo znamke Mirati, ki je razvita v Sloveniji. V januarskem DashBoxu smo imeli priložnost preizkusiti tudi kremo za roke omenjene znamke, ki me je presenetila s svojo kakovostjo. Izdelek sem dobila zapakiran v lični škatlici s pripisom "S strastjo in ljubeznijo ustvarjeno za vašo kožo." Posebna formula, sestavljena iz Ghee, Aloe Vere, kovačnika in vitamina A poskrbi za nahranjeno, mehko in pomirjeno kožo. Vonj je dokaj nežen in prijeten, mene sicer spominja na med. Tekstura izdelka pa je enaka vsem ostalim losjonom ali mlekom za telo. Vpijanje izdelka v kožo je izredno hitro, koža pa je po uporabi mehka, gladka in dišeča.





Makeup Revolution Vivid Baked Highliter - 5, 5€

Že nekaj časa sem razmišljala, da bi kupila highliter oz. osvetljevalec, ki ga do danes še nisem uporabljala. Vedno sem raje ostajala na varnih, poznanih stvareh, kot sta mineralni bronzer ali rdečilo za lička. Sedaj pa sem ga dobila v paketku in - zakaj pa ne - začela uporabljati. Do sedaj še nisem srečala izdelka Makeup Revolution, ki ga ne bi marala in nič drugače ni bilo s tem osvetljevalcem.
Odtenek mi je všeč in se lepo sklada z mojim tenom kože pa tudi nanašanje ni tako zahtevno kot sem si mislila. Pomembno je, da ga dobro zabrišemo in ne nanašamo v prevelikih količinah. Osvetljevalec nanesemo na tiste predele obraza, ki bi jih radi osvetlili oziroma poudarili, s tem koži dodamo nekaj sijaja in zdravega videza.





Etre Belle Collagen & Aloe Vera Hydro Mask - 9,90€

Wow, takšne maske pa res nisem preizkusila še nikoli. Najprej me je bilo kar strah, da jo bom po nesreči raztrgala, saj je tkanina oz. neke vrste papir, ki ga razporediš po obrazu popolnoma moker. Vse skrbi so odveč, luknje za oči, nos in usta so dovolj velike (v bistvu skoraj prevelike), pa tudi v dolžino je maska primerna za vse velikosti obrazov. Nanašanje in odstranjevanje je torej resnično preprosto. Z masko na obrazu sem se sicer imela namen fotografirati, ampak ko sem se pogledala v ogledalo in videla kako z druge strani vame strmi prava mumija, sem si premislila, bilo je enostavno preveč smešno za objavo na blogu. ;)
Maska ima učinek ultravlaženja in obnavlja kožo na obrazu s pomočjo aloe vere in kolagena. Je res izredno vlažna, gel ostane na obrazu tudi ko odstraniš tkanino. Kožo navlaži, vendar je ne masti. Med uporabo sem imela ves čas malenkost pekoč občutek na koži (standard za mojo kožo), ko pa sem jo odstranila nisem opazila rdečice, koža je bila na pogled lepa, nahranjena in zdrava.








Etre Belle Eenergy A creme 17,00€

Priznam, da kreme za obraz z vitaminom A še nisem imela priložnosti preizkusiti. To pa zato, ker sem trenutno zvesta kozmetiki Soraya, ki mi res zelo, zelo odgovarja. :)
Po tem ko sem je nekaj nanesla na roko lahko povem samo to, da krema nima ravno prijetnega vonja in je nekakšne svetlo rumene barve. Njena tekstura je gosta in kar mastna, tako, da sem najprej mislila, da je krema za področje pod očmi.
Če jo je katera preizkusila bom zelo vesela tvojega mnenja o kremi. ;)




Ni komentarjev