Nedeljski sadni smoothie

Današnji prijeten nedeljski dan sem začela malo bolj pozno, s kozarcem odličnega sadnega smoothija. Pri pripravi sadnih napitkov ali zmečkančkov res ni treba komplicirati, skoraj karkoli zmešate skupaj bo dalo res odličen okus. Tudi sadno/zelenjavne mešanice so odlične, meni osebno predvsem z dodatkom blitve. Včasih dodam še malo jogurta, ovsene kosmiče ter semena ali oreščke in čisto preprost, a zdrav zajtrk je narejen v malo več kot minutki.
Tokrat sem imela doma nekaj banan, kivi, jagode, v zmrzovalniku pa sem našla še maline. Vse skupaj sem preprosto stresla v mešalnik in dodala nekaj vode. Brez dodane tekočine seveda ne moreš zmiksati sestavin, namesto vode pa lahko dodate tudi sveže iztisnjen pomarančni ali limonin sok.







Za pripravo smoothijev uporabljam tale blender (klik do povezave). Imam ga že kar nekaj časa, uporabljam ga zelo pogosto in še vedno deluje brezhibno. Če imate radi sadne napitke, vam predlagam, da namesto sokovnika izberete blender. Sokovnik sok iz sadja le iztisne, med tem ko se v smoothiju nahaja celoten sadež z vlakninami vred.  

Ni komentarjev