Aprilski najljubši

April se počasi izteka, zame je bil res en super mesec. Pa ne samo zato, ker sem imela rojstni dan in teden dni dopusta, hehe. Zdaj pa se april počasi poslavlja in že se nam približuje maj, ki nam bo (upam) prinesel še več toplih in sončnih dni. Tukaj je nekaj mojih najljubšhih izdelkov oz. stvari, ki sem jih preizkusila v tem mesecu.


Afrodita, 100% SPA Sladkorni Piling za telo

Tale piling ni samo moj najljubši izdelek meseca aprila, temveč najljubši piling za telo kar sem jih do sedaj preizkušala. Najprej me je presenetil vonj pilinga, ki je naravnost omamen in diši po sladkorju s pridihom vanilja. Struktura pilinga je gosta in zaradi vsebnosti večjih zrnc sladkorja kar groba, v bistvu je podobna pilingom, ki jih sama izdelujem doma iz sladkorja. Moja koža je kar občutljiva, vendar pri tem pilingu kljub večjim zrncem nisem imela nobenih težav, sladkor se ob stiku s kožo hitro zdrobi in tako ne povzroča poškodb povrhnjice. Piling vsebuje mešanico rjavega sladkorja in karitejevega masla, ki učinkovito odluščita sloj odmrlih celic povrhnjice in poskrbita za razvajanje kože. Ta je po uporabi gladka, dišeča in tako neverjetno mehka. Za 175 g pilinga, kar zadostuje za okrog 5 nanosov boste odšteli približno 6€.
Aja, skoraj bi pozabila omeniti edino slabo stran pilinga. Karitejevo maslo poleg tega, da ostane na vaši koži, ostane tudi na dnu kopalne kadi. Ker lahko nastane zelo spolzka plast se lahko osebi, ki se tušira za vami hitro zgodi kakšna nesreča. :D



Plavalna očala

Zadnje čase sem malo popustila pri telovadbi, odvečni kilogramčki pa se kar nabirajo. No, saj ne zares, pa vendar je dejstvo, da se počutim veliko bolje, ko sem vsaj nekajkrat na teden telesno aktivna. ;)
Ker sem poleg vsega še malo lena se težko pripravim do tega, da bi vsaj vsak drugi dan redno telovadila. Končno je prišel čas, da nekaj naredim glede tega in tako sem si kupila plavalna očala. Čisto nič posebnega niso in za njih nisem odštela veliko. Na srečo nisem tisti tip človeka, ki se takoj navduši in kupi vso opremo potem pa vse skupaj pusti. Vem, da se bom zdaj ko jih imam pogosto odpravila plavat, saj plavanje res obožujem. Dejansko edini šport, ki mi je zares všeč in k kateremu se mi ni težko spraviti, saj me voda neverjetno sprošča. Za plavanje poskušam navdušiti še mojega dragega, ki mu bo to, zaradi poškodbe roke, zelo koristilo. Zgleda, da mi uspeva saj si je tudi on kupil svoja očala, čeprav do sedaj še ni zares plaval (no ja, ostati nad površjem in se premikati naprej ne štejem pod pravo plavanje). Edina stvar, ki mi ni všeč glede plavanja so kar drage karte, ampak okej, v kratkem začneva s treningom. ;)



Balerinke

V moji najljubši trgovini z obutvijo CCC, kjer vedno najdem kak par ali dva zase, sem pred kratkim našla res popolne balerinke. Ker sem nora na črte, predvsem pa na mornarske, sem že nekaj časa po trgovinah iskala balerinke, ki bi mi bile všeč. Nekatere so imele prišite dodatke, ki so me odvrnili od nakupa, spet v drugih trgovinah nisem našla svoje številke. V bistvu se je v trgovini CCC skoraj zgodilo enako. Včasih je kar malo problem najti čevlje številke 41, ponavadi jih trgovine dobijo malo in se takoj razprodajo. Na srečo imam sama malo manjšo 41 in mi pogosto ustrezajo tudi čevlji številke 40, na srečo je bilo prav tako pri teh čudovitih balerinkah. Danes je bil za razliko od včeraj kar lep sončen dan in seveda sem jih že preizkusila, v kombinaciji s skinny jeans in poletnim oversize pulovrom. :)




Set čopičev BH Cosmetics

Na začetku meseca sem jih dobila za rojstni dan in sem še vedno enako navdušena nad njimi, kot prvi dan. Res super čopiči, ki so čudoviti na pogled, z njimi pa lahko dosežete odlične in predvsem zelo naravne rezultate. Več o njih si lahko preberete v eni izmed mojih prejšnjih objav, klik.



Torbica Viola Castellani

Sicer je bila tudi že omenjena v eni izmed mojih prejšnjih objav, kjer sem naredila review (trenutno se ne spomnim slovenske besede) stvari, ki jih nosim v svoji torbici. Več si lahko preberete na tej povezavi.  Od kar sem torbico kupila jo nosim neprestano, na ostale sem kar pozabila. Ker je črna in nevpadljiva jo lahko kombiniram s čisto vsakim stajlingom.




7 komentarjev

  1. Te balerinkice so mi pa tako lepe.Jst tudi ful rada nakupujem v CCC, ful ugodno in udobno:)*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so super, točno tako kot si napisala; ugodno in udobno. ;)

      Izbriši
  2. Ta piling za telo je tudi moj najljubši :) Te balerinke so pa tut ful luštne. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Same super zadevice, bi imela kar vse! Piling za telo pa je na moji listi :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo balerinke in torbica! <33
    superca! ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. Balerinke res niso obutev, ki bi jo oboževala. Redno vidim zame nosljiv model, ampak te so naravnost čudovite <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Malo prebiram tvoje stare objave.. Vidim da imave precej podoben okus za oblačila, tale torbica pa je tudi meni top <3
    pa balerinke tudi!

    OdgovoriIzbriši