4.05.2015

BH Cosmetics Signature Brushes - set čopičev


Končno imam tudi sama svoj set čopičev BH Cosmetics, ki sem si ga želela že kar nekaj časa. Najbolj zanimivo je dejstvo, da mi ga je za rojstni dan podarila ravno babica, s katero se nikoli ne pogovarjam o čopičih ali podobnih zadevah. Hmm, me prav zanima kdo je imel tukaj prste vmes.
Kdor koli je že bil, sem mu prav tako zelo hvaležna za zares dobro idejo! :)


Set vsebuje kar 14 kvalitetnih čopičev, ki so izdelani iz sintetičnih (cruelty free) dlak. Po resnici povedano (še) ne vem kaj početi z vsemi temi čopiči, do sedaj sem uporabljala le tiste najbolj osnovne, mislim, da jih ne bi naštela več kot sedem. Ker sem izredno vizualen tip človeka in imam rada ljubke stvari, mi je poleg kakovosti in materiala čopičev, pomemben tudi njihov izgled. Verjamem, da nas ima veliko radih lepo urejen lepotni kotiček in nam je pomembno kako določena stvar izgleda na naši polički. ;)
Čopiče sem tako dobila zapakirane v priročnem XL etuiju, ki bo dal svoj pečat čisto vsaki polički, mizi ali kar celotni kopalnici. Izdelan je iz trpežne, bele imitacije usnja s potiskom zlatih vzorčkov ter logotipov BH Cosmetics. Na obeh straneh se nahaja gumbek s katerim lahko odpnete ali zapnete pokrov etuija in čopiče vzamete s sabo na potovanje, ali kamor koli že greste.

V notranjosti etuija boste našli naslednje čopiče (na spodnji fotografiji so razporejeni od leve proti desni) :



1. čopič za nanos pudra,
2. čopič za senčenje obraza,
3. čopič za zabrisovanje,
4. manjši čopič za senčenje obraza,
5. poševno prirezan čopič za nanos rdečila na lica,
6. čopič za zabrisovanje senčil,
7. čopič za nanos senčil v pregib očesne veke,
8. večji čopič za nanos senčil ali korektorja,
9. srednje velik čopič za nanos senčil ali korektorja,
10. čopič za detajle,
11. majhen čopič za detajle,
12. poševno prirezan čopič za obrvi in nanos eyelinerja,
13. upognjen čopič za natančen nanos eyelinerja,
14. krtačko za obrvi in trepalnice


Vsi čopiči so, prav tako kot etui, v kombinaciji bele in zlate barve. Dobra stran čopičev je, da je čisto vsak označen s številko, ugotavljanje kateri čopič služi čemu je torej odveč. Čopiči so preprosti za čiščenje, njihove ščetine pa so izredno mehke in prijetne v stiku s kožo.
Pogosto se mi je, ko sem gledala različne vodiče za nanašanje ličil, dogajalo, da mi je manjkal kakšen čopič. Prav tako sem si vedno želela kakovostne čopiče. Sicer jih res imam nekaj od Real Techniques in Everyday Minerals, vendar kaj je boljše, kot imeti cel ujemajoč se set. ;) 

Če bi tudi ti rada svoj set teh res kvalitetnih čopičev, ga lahko dobiš tukaj: http://www.click2chic.si/sl/Pripomocki_3/BH-COSMETICS-Signature-Brush-set-copicev/.
Najdeš jih lahko v različnih barvnih kombinacijah, tale pa je meni preprosto najbolj všeč. Če boš svoj komplet čopičev naročila v spletni trgovini click2chic.si, ki je mimogrede moja najljubša spletna drogerija, boš zraven dobila še prisrčno darilce od Bomb Cosmetics (preizkušala sem ga že v sklopu beauty boxa Chic things for smart girls).


Osebno vam nakup čopičev res toplo priporočam, saj cena proti kakovosti res ni pretirana.
Tako, zdaj pa se grem še enkrat zahvalim babici. ;) ;)

9 komentarjev:

  1. uuuuu super babico imaš:):) prava carica:) tut,č eji je namig dal kdo drug..šteje trud:) Jst imam ful podobne čopiče iz amazona, in so bli precej cenej od tvojih ampak so mehki, da si niti misla nebi:) in včasih tut sama nevem kaj naj delam z njimi:):)res:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehehe, meni jih je še zdaj ko vem za kaj je kateri preveč. Super je za bolj kako bolj svečano ličenje, ali pa dneve, ko se ti ful, da potruditi. ;) Za vsakodnevno ličenje, ki pri meni traja max 20 minut jih pa dejansko ne rabim toliko. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja babica je mega! :) Res zelo lepo darilo, ki si si ga dejansko res želela. Sem pa že prebrala nekaj dobrih ocen, pa še videzno so zelo lepi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je mega! :D Sem bila zelo vesela in presenečena obenem. ;)

      Izbriši
  4. tvoja babica pa je res svetovna. Sicer sem jas mela set 36 čopičev pa mi nekak niso bli preveč všeč, bom mogla investirat v real tecniques al pa zoevo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne? Kaj pa te je motilo? Jaz mam RealTecniques onega stippling brush in je res svetoven. Zoeva pa tak ... če bi bili malo cenejši bi že bili moji!! <3 :)

      Izbriši
  5. Uf, odlično zgledajo, lepi, pa če so še super in ne predragi je to popolna kombinacija! Sploh če so mehke ščetine, ker me po navadi zmotijo prav čopiči z grobimi... zanimivo pa, da imam sama dva Zoeva čopiča, pa za blendanje mi je OK, za finiš pa me je negativno presenetilo, da me ščetine praskajo in ni preveč prijetno.. mogoče sem pa samo preobčutljiva oz. se samo meni zdi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res?? Najverjetneje bi tudi mene, ker imam tudi zelo občutljivo kožo.
      Ti BH pa so res prav svilnato mehki, meni so prav prijetni v stiku s kožo. :)

      Izbriši
  6. Ooo to gre pa na wish listo! Vedno sem si želela kvalitetne čopiči, vendar ko sem gledala njihove cene, me je kar malo minilo. Tvoji so res noro lepi pa še ugodno ceno imajo :) res imaš zakon in moderno babico!

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts