Kaj je v notranjosti moje torbe?


Vedno rada pogledam video posnetke na temo "What's inside my bag" vlogerk, ki jim sledim na youtube-u. Ne vem zakaj, ampak ideja, da pogledaš v torbo drugih blogerk, vidiš katere izdelke uporabljajo in kaj imajo vedno rade pri roki, se mi zdi zanimiva.
Da seveda ne pozabim omeniti moje obsedenosti s torbicami. Že to, da vidim različne torbe od znotraj in od zunaj je zame fascinantno. ;)
Tako sem si torej rekla, da bi bilo zanimivo če bi še sama naredila nekaj podobnega. Za vse tiste, ki tako kot jaz, rade pokukajo v torbo koga drugega. Priznajmo, punce smo pač radovedne, no vsaj nekatere izmed nas. :D



Doma imam sicer več kot preveč različnih torb v glavnem pa, za vsakodnevno uporabo, nosim tri najljubše. Okej, sedaj štiri, pred kratkim se jim je namreč pridružila nova prijateljica, ki jo lahko vidite na fotografijah.
Torbica je italijanske znamke Viola Castellani Milano, dobila pa sem jo preko Stilaga, kjer je bila omenjena znamka kar lepo znižana. Že nekaj časa sem si želela torbico, ki je podobna slavnim birkinkam in koooončno jo imam tudi sama. ;)
Če te zanima več o spletnem portalu Stilago, preberi mojo objavo na to temo, klik.

Torbica je res super in zelo kakovostna, o tem, da porabiš kar veliko energije z odpiranjem in zapiranjem vseh teh gumbov in trakov sploh ne bom razpravljala, nosim jo torej samo odprto. :D
Znotraj ima večji žep, ki se zapira z zadrgo in manjšega za mobilni telefon, ki je prevlečen z usnjem za primere morebitnih padcev. Vse, ki imate "fetiš" na torbice in jih vsakodnevno menjavate, verjetno veste kako tečno je premikanje stvari iz ene v drugo. Res me zanima kako se spopadate s temi "težavami", komentiraj spodaj. ;)
Sama za te primere vso kozmetiko, ki jo nosim s sabo hranim v kozmetični torbici, ki jo potem premikam iz ene torbe v drugo. Seveda mi ponavadi kozmetika leži vsepovsod samo tam, kjer bi morala ne. Prav tako imam v vsaki torbici paket robčkov, balzam za ustnice, kremo za roke, obliže in tabletke proti bolečinam, stvari za nujne primere pač. ;)



Notranjost res izgleda natrpano polna, a ko sem stvari zložila na mizo sem ugotovila, da jih dejansko ni tako veliko. Naj povem, da je ta torba še relativno nova in je zato še kar urejena, nobenih zmečkanih računov, pozabljenih ovitkov od čokoladic in drugih smeti torej. ;) Ponavadi se v torbi kar težko znajdem in morem vse stvari pometati ven, da najdem tisto, ki jo iščem. Znano?!




Stvar, ki jo imam res vedno s sabo je plastenka z vodo, ki je sicer že videla boljše čase in jo bom počasi morala zamenjati. Če slučajno iščete unikatno plastenko zase, boste tukaj našli res veliko luštkanih primerov, lahko si celo izdelate plastenko s čisto svojim potiskom. Poleg vode se v moji torbi nahajajo stvari, ki jih imamo vsi in brez katerih pač ne gre. To so ključi, denarnica in seveda najpomembnejše - mobilni telefon. ;)
S sabo nosim tudi zložljivi dežnik, saj je vreme lahko zelo nepredvidljivo. Včasih se mi zgodi, da dežnik pozabim doma, ponavadi ravno takrat ko dežuje.
V moji torbici se tu in tam, danes recimo, znajde tudi kakšen prigrizek, da lažje zdržim do naslednjega obroka. S sabo nosim tudi pisalo, ki ga včasih krvavo rabim in ga noben v okolici nima, recimo na pošti, ko vsa njihova pisala odpovejo. ;)
Beležke in opomnike uporabljam izključno na mobitelu, fizični planer bi nekje izgubila, poleg tega pa je dosti bolj praktično, ko te mobitel zjutraj spomni kaj imaš v načrtu za naslednji dan. Potem imamo tu še obvezne robčke, lekadol, novo in zelo dobro kremo za roke z arganovim oljem Omnia Botanica, moj najljubši kakavov balzam Himalaya Herbals in šminko od Makeup Revolution v nude odtenku. Nekaj ocen mojih kremic za roke najdete tukaj. Na fotografiji je še toaletna torbica polna, da jo komaj zapreš, kaj vsebuje lahko pogledaš na spodnji fotografiji. V moji torbi manjka zelo pomembna stvar za trenutno, zelo sončno vreme, to so seveda sončna očala, ki pa so se mi pred kratkim čudežno zlomila, čisto resno čudežno! Sedaj čakam, da v optiki naredijo nova. Res je grozno če imaš dioptrijo in si brez sončnih očal, grrr!



Torej nekaj kozmetičnih pripomočkov, ki jih vedno nosim s sabo. Ogledalo, ki je must have vsake torbe in seveda zložljiv glavnik, ki ima spet ogledalo, za trenutke ko moraš svojo frizuro na hitro popraviti. Preveč ogledal torej! :D
Potem imam še vsakodnevne stvari, kot so gumice za lase, špangice, lak za lase, krema, razkužilo za roke, ker pač nikoli ne veš kaj se lahko zgodi ;)
Tu je še verjetno že pokvarjen lip gloss, ki sem ga potem raje vrgla v smeti, in mini essence parfumček.
Včasih se v notranjosti znajde še pilica, ki ne vem točno kam se je spet izgubila in še kakšen kos kozmetike. Kar imam v torbici je čisto odvisno od dneva in od priložnosti. Spodaj lahko vidite še nekaj fotografij notranjosti torbice, v katero sem trenutno prav zaljubljena. :$
Kaj pa se nahaja v vaših torbah? Res bom zeloo vesela komentarjev in pa tudi kakšne podobne na to temo od drugih blogerk. :)



2 komentarja

  1. Kok je pa lepa torbica! :D Tudi midve spadava med tisto "ta firbčno" žensko populacijo ;) in je tale objava res super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No super, da nas je malo več! :D

      Izbriši