Mineralna ličila

Na tržišču so sicer prisotna že kar nekaj časa, pa vendar jih še vedno mnogo ne pozna. Mineralna ličila so res super in to za čisto vsak tip kože, zato sem se danes odločila napisati nekaj več o njih. Preizkusila sem že mineralno podlago, zaključni puder, rdečilo ter bronzer, na vrsto bodo pa verjetno prišli še mineralni korektorji. ;)
Vsi našteti izdelki so se na moji koži odlično izkazali, uporabljalm pa izključno izdelke Everyday Minerals, ki so 100% veganski in niso testirani na živalih. Sicer sem v preteklosti že preizkusila tudi znamko Mineralissima, ki pa me zaradi nefunkcionalnega pokrovčka ni prepričala. Ostali mineralni izdelki, ki jih uporabljam imajo super pokrovček s katerim lahko preprosto kontroliraš koliko izdelka naneseš, pri izdelku Mineralissima pa tega ni in ga je, brez packarije, praktično nemogoče nanesti. To je glaven razlog, da samo še stoji na polici, kar je res škoda, saj je drugače kvaliteten bronzer.





Kaj so mineralna ličila? 

Kot pove že njihovo ime, vsebujejo minerale, ki jih dobimo iz zemeljske skorje. To so najpogosteje cinkov oksid, železov oksid, titanov dioksid in sljuda.
Ker so mineralna ličila povsem naravnega izvora so primerna tudi za tiste z najbolj občutljivo kožo ali kožo nagnjeno k alergijam. Ličila ne mašijo por in pustijo koži dihati, posledično pa ne povzročajo mozoljev. Zaradi svoje sestave delujejo na kožo pomirjajoče in protivnetno, ob enem pa kožo ščitijo pred nevarnimi sončnimi žarki.
Dobra stvar mineralnih ličil je tudi v tem, da kože ne obtežijo, med nošenjem jih tako sploh ne boste opazili. Po koži se lepo razporedijo in ji dajejo povsem naraven sijaj. Glede prekrivnosti sem bila na začetku malo skeptična, vendar se obnesejo odlično. Ličila na obrazu zdržijo ves dan, obraz pa se po nanosu (pri mastni koži) čez dan ne začne svetiti.

Pokrovček za regulacijo količine nanosa



Kako jih nanašam?

Pri mineralnih ličilih je pomemben dober čopič z zelo gostimi dlačicami. Če nimate kabuki čopiča lahko uporabite tudi kakšen podoben ravno rezan čopič za rdečila. Jaz za nanašanje uporabljam Everyday Minerals kabuki čopič, ki je bil dobra investicija in je res vreden svoje cene. Kupila sem ga pred skoraj dvema letoma in mi še vedno služi več kot odlično.
Mineralno podlago vedno nanašamo v slojih na dobro navlaženo kožo. Nekaj mineralnega praha preprosto stresemo v pokrovček in ga zajamemo s čopičem, to storimo tako, da čopič nekajkrat zavrtimo po pokrovu, da se minerali enakomerno primejo ščetin. Pred uporabo čopič vedno malce potresemo nad pokrovčkom, da se znebimo odvečne podlage, nato pa ga v krožnih in dovolj odločnih gibih, da se minerali spojijo s kožo nanesemo po obrazu.
Mineralna ličila lahko med sabo tudi mešamo in tako ustvarimo čisto nove odtenke. V primeru, da jih želite uporabiti kot tekoči puder jih enostavno vmešate v vlažilno kremo.
Sama trenutno uporabljam mineralno rdečilo za lička in mineralni zaključni puder v kombinaciji s Soraya Care&Contorl BB kremo.




Pozor!

Zavedati se moremo, da pojem "naravna kozmetika" ni popolnoma definiran, zato lahko različna podjetja svojo kozmetiko oglašujejo kot naravno, ali v našem primeru, kot mineralna ličila, že če vsebujejo samo 2% naravnih sestavin ali mineralov. Če torej želite tista res prava mineralna ličila boste za njih odšteli malo več, koža pa vam bo nadvse hvaležna. Pred nakupom poglejte na embalažo izdelka, prava mineralna ličila vsebujejo sestavine, kot so: mica, zinc oxide, titanuim dioxid, iron oxides, nikakor pa ne bismuth oxychloride, carmine, paraben, mineral oil in podobnih snovi.
Ko nisem prepričana, katere stvari so v kozmetičnih izdelkih dobre za mojo kožo, skočim na spletno stran Paula's Choice, kjer jih preprosto "prečekiram" v njihovem zelo priročnem slovarju.



Kje jih lahko dobim?

Sama svoje mineralčke vedno kupujem v dobro založeni spletni drogeriji Ličila.si, tako, da po resnici povedano niti ne vem kje vse jih je še možno dobiti. Trenutno sem zvesta mineralnim ličilom Everyday Mineral, ki jih s spletne trgovine dobim že naslednji dan od mojega naročila. Všeč mi je, da so vsi njihovi izdelki cruelty free, torej niso testirani na živalih, najti pa je mogoče veliko zanimivih kozmetičnih znamk, ki jih po drogerijah v Sloveniji ni moč opaziti. En velik "palec gor" za mineralna ličila in Ličila.si z moje strani! :)




2 komentarja

  1. Loving the products you have on your post!

    Love,
    www.nathalyjuarez.com

    OdgovoriIzbriši