4.08.2015

Plant Nanny - popij dovolj vode!

Sem samo jaz taka ali se tudi tebi pogosto zgodi, da čez dan enostavno pozabiš piti? OK, tukaj mislim predvsem na vodo, na tekočino, ki jo potrebujemo za normalno delovanje našega telesa in splošno dobro počutje. ;)
Voda igra pomembno vlogo tudi v primeru, ko želimo izgubiti odvečne kilograme. Z lastnih izkušenj vam lahko povem, da se ob zadostni količini popite vode počutiš veliko, veliko boljše. Pogosto se mi namreč zgodi, da spijem res premalo tekočine, kar lahko vodi tudi v glavobol.
Super bi torej bilo imeti nekoga, ki te čez dan opominja, da popij kakšen kozarec vode več in ob enem še natančno šteje vsak mililiter tvoje popite tekočine. Seveda je to mogoče na preprost, zabaven in zelo luškan način. ;)


Včeraj ob kavici mi je prijateljica pokazala zanimivo aplikacijo za mobilne telefone, ki se imenuje Plant Nanny .
Glavni namen aplikacije je, da uporabnika opominja k popitju zadostne količine vode, hkrati pa beleži vso popito tekočino v obliki virtualne sadike, ki ob vsakem tvojem popitem kozarcu še malo zraste in postane še lepša.
Glede na tvojo vnešeno težo in stopnjo telesne aktivnosti, ki jo vneseš pod nastavitvami, aplikacija izračuna količino tekočine, ki jo tvoje telo potrebuje čez dan. Nato izbereš velikost kozarca iz katerega ponavadi piješ, velikosti so v mililitrih. Izbranih imaš lahko več kozarcev različne velikosti, to je dobro predvsem za to, ker so v službi moji "kozarci" veliki kar pol litra, doma pa pol manj. Glede na velikost kozarcev vidiš tekom dneva napredek, koliko procentov dnevne doze si že izpolnil in koliko kozarcev moraš še popiti, da boš dosegel 100%. Vedno ko popiješ kozarec to označiš tako, da poliješ svojo luškano sadiko, ki ti je nato zelo hvaležna in se ti smeje ter raste. ;)
Ko pridno piješ napreduješ v naslednji level in dobiš še dodatne bonuse s katerimi lahko izbereš drugi lonček za svojo rožico, kupiš več rož ipd. Aplikacija je čisto brezplačna, prenesete pa jo lahko vsi z Android, WP ali iOS platformo.
Meni je najbolj pomembno to, da vem točno koliko sem čez dan popila pa še zabavno je. Če mi že vse druge rože - po domače povedano - crknejo, mi ta definitivno ne bo. ;)

8 komentarjev:

  1. Ooo kul, prvič slišim za to aplikacijo, že brskam da si jo pridobim na telefon wuhu


    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja rožica že veselo raste. ;)

      Izbriši
  2. Ful dober:) tut sama prvič slišim za tole..sicer jst se kr držim tega da popijem veliko vode, ampak bi pa to uporabljala, če ne bi bila vešča pitja:) tk, da super aplikacija. A tebi tut vse rože crknejo-tudi meni..a najbl zanimivo je to, da je april in moja božična zvezda, ki jo imam že od novembra..je ista:) kvečjemu dobiva nove liste, poganjke, noro kaj ji dela. Pa sem ravno za njo pričakovala, da jo bo konc že do januarja:):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pridna, jaz pa sem se tako odvadila piti, da vedno pozabljam. S to aplikacijo mi bo mogoče uspelo, vrniti se na stara pota. ;)
      Drugače pa tole glede rož mi je res smešno! To pa zato, ker je bilo pri meni čisto isto. :D Samo božično rožo sem imela ful lepo, še v cvetovih pa je bil že april, ostalo pa bolj bogo, razen če so kaktusi. ;)

      Izbriši
  3. Jaz imam tudi probleme s pitjem vode, vendar mi nobena aplikacija ne pomaga, čeprav sem jih poskusila že nekaj. Spomladi in poleti je malo boljše, ker me že razmere in več športanja silijo k pitju, jeseni in pozimi pa težko spravim vase več kot 1l tekočine :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pozimi, če ne bi imela tak rada čajev, ne bi spila praktično nič. Sploh nisem žejna in vedno pozabim piti, tako, da me samo čaji rešujejo. :D

      Izbriši
    2. Z mano je isto. Pa še to se mi zdi, da počnem zaradi celotnega obreda, ker se počutim nekaj posebnega med pitjem in ne ker bi bila dejansko žejna :D

      Izbriši
    3. Ja točno tako se jaz počutim! :D \O/

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts