Spomladanski ulični trendi

Okej, pomlad je sicer res že na vrhuncu, nekateri dnevi skorajda spominjajo na poletje. Kot vidite sem si dala malo časa z objavo o spomladanskem stilu oblačenja. Osredotočila sem se predvsem na vsakodnevne kombinacije. Nosite jih lahko za vsakodnevne, raznorazne priložnosti, kot so služba, tekanja po nakupovalnih središčih, prijetna kavico na sončku ali večerni sprehoda po mestu s svojo boljšo polovico. ;)
Vsi outfiti, ki jih lahko vidite spodaj so sestavljeni glede na to, kar je všeč meni in kar bi sama oblekla. Modne navdušenke, ki strogo sledijo modnim trendom in točno vedo kaj se nosi to pomlad bodo nad mojo objavo verjetno malo razočarane. Sicer vsebuje nekaj malega o trenutnih trendih, ki se bi naj nosili to pomlad, so pa sestavljeni predvsem na podlagi moje lastne presoje in mojega okusa. Čisto logično je, da imamo različne stile in so nam všeč različni načini oblačenja. Še dobro, da je tako, res dolgočasno bi bilo če bi bili vsi oblečeni enako, kajne?! Sama za primer nikoli ne bi obula tistih čevljev z ogromno debelo platformo, ki jih trenutno kar nekaj videvam po ulicah, pa tudi kombinacija enakih spodnjih in zgornjih delov mi ne diši preveč. Seveda pa spoštujem to, da so nekaterim všeč drugačne stvari kot so meni, prav tako, kot pričakujem, da bodo drugi spoštovali stvari, ki so všeč meni. Moje roza all starke recimo. Enim se zdi namreč ful čudno, da mi je všeč roza barva. ;) Sicer se z mnenjem drugih ne obremenjujem, razen če ga poda moj dragi. Enostavno ne morem nositi nekaj, kar vem, da njemu ni všeč in se v tem počutiti dobro. Tako recimo moja srajčka z živalskim potiskom, krznen brezrokavnik in še kaj podobnega sameva v omari. ;)



Sunny Day

Sunny Day by iissaa6 featuring a yellow tote

Miss Selfridge sea shell top
€35 - missselfridge.com


Pleated mini skirt
€8,31 - romwe.com


Chloé blue ballet flat
€395 - mytheresa.com


Carvela Kurt Geiger yellow tote
€96 - kurtgeiger.com


FOSSIL studded jewelry
€35 - fossil.com


Retro glasses
€9,19 - freyrs.com






Letošnje poletje in pomlad bodo še posebej trendi vsi odtenki rumene. Od sončno rumene, do pastelno, citronsko ali gorčično rumene, čisto vsaka lahko najde odtenek glede na ten svoje kože. Sama sem bila sicer glede rumene barve vedno zelo odklonilna, z leti pa mi postaja vedno bolj všeč, še posebej odtenek topa na zgornji fotografiji. Čisto mogoče bi morala rumeni in tudi preostalim živahnim barvam dati možnost, nenazadnje se bi naj ob nošenju živahnih, predvsem pa rumenih barv počutili veliko bolj veselo.
Pri zgornjem outfitu, ki je že bolj primeren za tiste bolj poletne dni sem kombinirala črno usnjeno skater krilo s kratkim topom v prelepem odtenku limone. Dodala sem malo večjo torbo v nekoliko drugačnem odtenku rumene in klasične modre balerinke. Vse skupaj sem zaključila z majhnimi, neizstopajočimi modrimi uhančki in velikimi sončnimi očali. Ker nisem ravno velik ljubitelj nakita, ga lahko pri vseh mojih modnih kombinacijah opazite bolj malo, raje držim pravila manj je več. :)



Stripes all the way


TIBI striped top
€255 - tibi.com


Maurices womens plus size jacket
€36 - maurices.com


Jacob Cohёn skinny leg jeans
€155 - farfetch.com


OASIS Amy Stripe Slipper
€35 - oasis-stores.com



Oasis bracelet jewelry
€56 - oasis-stores.com




S črtami enostavno ne morete zgrešiti, če ste bolj drzne jih lahko nosite tudi na zgornjem in spodnjem delu. Ne pozabite le na to, da vodoravne črte optično razširijo figuro, zato, v kolikor imate s tem težave, raje izberite navpične črte. Pri zgornjemu stilu sem črte uporabila samo pri mornarskih balerinkah v katere sem dobesedno zaljubljena, sicer pa moja omara vsebuje ogromno različnih črtastih kosov, ki jih ni nikoli preveč.
Še posebej mi je všeč kombinacija modre in rdeče z dodatkom rjave, ki sem jo uporabila tudi zgoraj. Rdečim hlačam z malo nižjim pasom sem dodala preprost bel top in moder suknjič za primere, ko bo postalo malo hladneje. Prelepa rjavo torbica znamke MK pa sem kombinirala z zlato uro, ki vse skupaj zaključi v čudovito celoto.




..


White lace top
€13 - nastydress.com


H&M jeans
€42 - hm.com


H&m shoes
€21 - hm.com


Pu leather handbag
€42 - zaful.com


ChloBo triangle earrings
€70 - the-dressingroom.com


Daniel Wellington watch
€190 - zalando.co.uk


Charlotte Russe hat
€18 - charlotterusse.com




Pri naslednjemu stilu gre za kombinacijo strganega jeansa z zelo ženstveno, belo čipkasto majčko, ki bo skrila kakšen odvečni kilogramček ali pa ga dodala tja kjer je potrebno. ;) Zraven sem kombinirala bež balerinke. Ja saj vem kaj si mislite, spet balerinke! :D
Res sem nora na njih, to pa zato, ker so udobne in lahko tako tudi visoka dekleta izgledamo elegantno brez nošenja petk. Pri balerinkah se mi zdi še posebej super bež oz. kožna barva, saj se tako kot črna prilega k vsemu. Dodala sem še bordo klobuček, ki bo ščitil obraz pred soncem in pa torbo v ujemajočem odtenku, ki bi jo, če bi bilo možno kar odlepila s strani. ;)
Celotni izgled sem kombinirala z uro Daniel Wellington, ki mi je všeč predvsem zaradi njenega klasičnega, malenkost retro izgleda. Ker se rjava in zlata čudovito dopolnjujeta sem dodala še malo večje zlate uhančke.



sspring


Maurices red chiffon dress
€41 - maurices.com


ONLY vegan jacket
€59 - zalando.co.uk


Seychelles heel booties
€110 - lastcall.com


MICHAEL Michael Kors leather crossbody
€155 - johnlewis.com


Prada square frame sunglasses
€235 - net-a-porter.com





Čeprav so temperature odlične za nizke športne čevlje in balerinke pa so to pomlad zaželjeni spomladanski, nekoliko odprti gležnjari. Še posebej lepo se podajo k oblekicam ali krilam, ki so spodaj malo bolj široka. Koralno oblekico s tankim, svetlo rjavim pasom sem tako kombinirala k malenkost višjim gležnjarjem. Dodala sem črno usnjeno jakno in  velika sončna očala, seveda ne smem pozabiti na torbo, ki je spet od Michael Korsa. :)



Bodite kreativne in kombinirajte različne kose oblačil glede na vaš okus. Končno so temperature toliko višje, da lahko pokažemo nekaj kože in se znebimo plaščev. Prijetno pomlad in čim več uspešnih nakupov vsem! ;)

6 komentarjev

  1. Super, super...se ful najdem v vsakem stilu malo..sploh balerinkice so top:) love it

    OdgovoriIzbriši
  2. Takole bom rekla: meni so zelo všeč kombinacije, ki si jih ustvarila, pa naj bo moda kakršnakoli hoče biti. ;) Sama sem vedno gledala na to, da se v outfitu počutim udobno, čeprav kot najstnica sem tudi večkrat zgrešila. No, tudi zdaj morda kdo tako misli, ampak če se v nečem počutiš dobro, je to to. ;)
    Pri modi je velikokrat nekaj, kar je meni osebno popolnoma zgrešeno, se pa najde tudi kakšna stvar, ki mi je zelo všeč. Ali pa se nekako navadim na to, in mi sčasoma postane hudo všeč. :) V času moje SŠ so bile in hlače na zvon. In ko so prišle v modo hlače na korenček, sem rekla, da kaj takšnega ne bom nikoli nosila, ker mi je bilo totalno ogabno. No, evo me...zdaj si spet ne predstavljam nazaj hlač na zvon. :D Čeprav imam v omari še vedno 2 para takšnih hlač, ki imajo rahel zvon, in mi jih je bilo, iskreno, škoda dati stran. :) Moda je zanimiva stvar. In še dobro, da imamo različne okuse, da se lahko kaj prodaja. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Sugarlove blog in Jessie Fairytale. ;)
    Se popolnoma strinjam z napisanim, tudi sama kot prvo gledam na to, da mi je nekaj všeč in se v tem dobro počutim. Hehe, glede hlač na zvon si ti me pa res nasmejala saj je bilo pri meni čisto isto. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Palec gor za roza all starke. Meni niso bile all starke nikoli všeč, a roza bi si jih najbrž vseeno kupila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po resnici povedano meni tudi ne, ko sem bila v srednji so jih itak nosili vsi meni pa so delovale ceneno in itak - grdo.
      Pred kratkim, no kaki dve ali tri leta nazaj, pa se je vse spremenilo, ne vem kaj se dogaja z mano. ;)

      Izbriši