My insta week

Jap, tudi jaz jo moram imeti. Celo pa zato, ker sem te dneve zelo zaposlene. Poleg službe in učenja enostavno nimam energije in časa za kakšno malo boljšo objavo za vikende pa vedno kaj počnem, tako, da nekaj kratkega. :)
V današnjo objavo sicer nisem vključila dejanske fotografije iz tega tedna, kot se za insta week spodobi. Za kaj takega (še) malo premalo objavljam. Tokrat sem torej šla malo širše in vključila najboljše fotke iz celega meseca, boljši izraz bi torej bil my insta month. ;)


Moj kužek Mozart, ki ste ga že spoznali v kakšni prejšnji objavi, rad hodi po zadnjih tačkah. Še posebej, ko v bližini vidi kakšnega psa, ali še bolje, psičko, ki bi jo rad navdušil. ;)




A photo posted by Larisa (@iissaa6)


Še vedno moja najljubša ročna ura. Všeč so mi preproste, klasične ure z malenkost modernim pridihom, seveda pa morajo biti velike!




Ah, ja kava! Obožujem kavo, capuccino in podobne kavne napitke, teh res ni nikoli preveč. Seveda so tudi vedno na malo daljši poti must. :)



A photo posted by Larisa (@iissaa6)


Če se boste kaj potepali po Prekmurju vam priporočam picerijo in špagetarijo Nona, ki se je pred kratkim preselila iz Lenarta in odprla svoja vrata v Murski Soboti. Še vedno ohranjajo svojo tradicijo in postrežejo z okusno hrano. Osebno obožujem predvsem testenine in pa lazanje, njamii! Na zgornji fotografiji lahko vidite moje kosilo, gratiniranega piščanca z mocarelo in pa popečeno zelenjavo. Za sladico pa nebeško dober jagodni tiramisu. Denis se je raje odločil za panakoto. ;)



Jap, tudi kakšen selfie se znajde na mojem instagram profilu. Sicer pa je glede na (če mene vprašate nekoristne) raziskeve, ki so jih naredili na to temo, zdravo tu in tam narediti kakšen selfie. Zmernost punce! ;)

A photo posted by Larisa (@iissaa6)


Še zadnja fotografija včerajšnjega popoldnev, ko sem tako uživala doma na terasi. Z mojo naljubšo revijo L&Z, čokolado s čokoladnice Zotter in pa kavo, seveda.

3 komentarji

  1. Psičku si dala res zelo zanimivo ime :)
    Drugače si pa imela zanimive dneve, s hrano si mi kar lušte naredila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mu kar pristaja ime, celo ko ima malo daljšo frizurco, hehe. ;)

      Izbriši
  2. hahahaha kuža ga zmaga :) drugač pa lepa urca. sliko s hrano sem ker hitro preskočila da nebi spet odromala do hladilnika haha :) super blog maš. se še vrnem :)

    foreverevereveryoung.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši