Spletne strani z zanimivimi recepti

Pred kratki, ko sem sestavljala jedilnik za prihodnji teden sem prišla na zanimivo idejo za današnjo objavo. Sama ponavadi sestavim jedilnik za en teden naprej in nakupim vse potrebne sestavine tako, da mi med tednom ni treba po nepotrebnem hoditi po trgovinah. Na začetku vodenja svojega lastnega gospodinjstva, po tem ko sva se z Denisom preselila v skupno stanovanje v Mariboru, sem bila zelo neorganizirana.
Saj veste kako je, ko prideš utrujen domov in pol ure razglabljaš kaj bi skuhal za kosilo. Potem ti seveda nobena stvar ne diši dovolj. Za nekatere jedi je potrebno preveč časa, za druge umažeš preveč posode in za tretje ... kaj pa drugega, nimaš doma vseh sestavin in je obisk trgovine obvezen.
Od kar vse pripravljam v naprej prihranim čas, denar in pa tudi energijo.
Pri celotni zgodbici sodeluje tudi moj dragi, ki je bil do sedaj mnenja, da ne zna kuhati. Njegov priljubljen stavek, ko sama česa nisem vedela je bil naj preprosto pogooglam. Seveda sem z veseljem njegov stavek obrnila proti njemu in mu pokazala, da se lahko dan danes VSEGA naučiš preko spleta, tudi kuhanja. In se je, skuhati zna vedno več stvari, pogosto me preseneti tudi z rakci in školjkami ter podobnimi specialitetami ko pridem pozno domov. Najbolj vesela pa sem, da je ugotovil, da dejansko rad kuha, tako, da sedaj kuhava oba. Sicer pa zakaj bi naj samo ženske kuhale?! :)


Na spletu je malo morje kuharske literature in da o zelo, zelo nazornih video posnetkih sploh ne govorimo. Če kdo pravi, da ne zna kuhati je to samo navaden izgovor!
V bistvu če smo že pri tem, tudi sama še pred nekaj leti nisem znala skuhati drugega kot testenine in pa seveda najpomembnejše na svetu, kavo. ;)
Ko sem bila mlajša (povdarek na mlajša!) me kuhanje ni ravno zanimalo. Okej, v bistvu je bilo ravno nasprotno. Kuhanje sem skorajda sovražila in mislila, da je to nekaj kar absolutno ni zame. Vedno sem govorila, da bom, ko bom velika, imela svojo lastno kuharico. Haha, ja pa itak.
Danes se temu samo smejem saj v kuhanju resnično uživam. Najbolj sem vesela ko imam več časa in se mi nikamor ne mudi, takrat poslušam svoje najljubše komade in kuham, miganje z ritko je obvezno. ;)
S pomočjo spleta in pa seveda praktične izvedbe sem se naučila vsega kar pri kuhanju potrebuješ in osebno mislim, da kuham dobro. Poleg tega pa poizkušam biti izvirna in preizkušati vedno nove recepte in v svoj jedilnik vnesti zdrave in polnovredne sestavine.



To je bila torej moja zgodbica o kuhanju. Tukaj pa je še druga stvar. Skoraj težje kot kuhanje je odločiti se kaj skuhati na kateri dan. Pridejo dnevi, ko sem totalno brez idej in se mi niti ne sanja kaj vključiti na jedilnik. Ob takšnih dnevih je dobro imeti seznam spletnih strani z zanimivimi recepti. Nekaj svojih najljubših strani sem tako združila in jih bom danes delila z vami. Ne dvomim, da boste na kakšni izmed njih našli kaj zanimivega zase, ne samo ideje za kosilo pač pa tudi za zanimive zajtrke ali malice.
Nekateri recepti so v slovenščini, drugi pa v angleščini, tako, da je poskrbljeno za vse. Za ogled spletne strani preprosto klikneš na ime izbrane povezave v seznamu spodaj.




Zdrava hrana
















Vegansko, vegetarijansko 









Video posnetki receptov


















Ostalo






















P.S. Ko se bom spomnila še kakšne strani jo bom dopisala. ;)

6 komentarjev

  1. "Vedno sem govorila, da bom, ko bom velika, imela svojo lastno kuharico." To jaz tudi govorim haha xD Kuhanja sploh ne maram, zato pa obožujem pečt. Mogoče bom pa čez čas tudi jaz raje kuhala... Aja pa super objava :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, meni je pa zdaj kar fajn, ampak to samo ko kuham za sebe in fanta. Tu pa tam ko pridem za vikend domov pa mi tudi ni za kuhanje in samo gledam od daleč. ;)
    Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja zgodba je podobna, le da sem govorila, da pri meni bo fant kuhal z izgovorom, zakaj bi morala jaz kuhati le zato, ker sem ženska :D in drugi razlog je bil, zakaj bi morala kuhati, če že moram pomivati in pospraviti po obroku. Prav je, da se delo v gospodinjstvu razdeli :)
    Kuhanje mi je bilo zadnje briga, sploh dokler je bila babica živa, potem, ko sem šla v LJ študirat se je to malo spremenilo, a šele zadnje dve leti sem dobila več veselja in zanimanja za to :)

    Če se ne poznaš, tudi tukaj se dobi precej dobrih receptov - http://www.naredilaana.com/ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, so mi znani taki razlogi. :D
      Se pa tudi jaz strinjam, da je treba razdeliti. Midva sva kuhala, ko sva bila oba zaposlena tudi oba. En dan en, drugi dan drugi. :)

      Izbriši
    2. Uu, hvala za stran, še ne poznam. :)

      Izbriši
    3. Super! Upam, da boš dobila kakšen zanimiv recept in ga tudi preizkusila :)

      Izbriši