5.29.2015

Spomladanski nakupi - izdelki na testu

V današnji objavi boste lahko prebrali ocene nekaterih kozmetičnih izdelkov, ki sem jih testirala ta mesec. Sicer nisem vključila vseh, ker sem - kot sem že večkrat omenila - malo na tesnem s časom, sem pa izbrala tiste najbolj zanimive. :)
Kaj si želimo na vrhuncu pomladi, ko se ta že počasi preveša v poletje? Zagorelo polt, brez izpostavljanja nevarnim sončnim žarkom. Lepe, zdrave in sijoče lase, ki nežno poplesujejo v lahnem vetriču. Ja, skrajni čas je, da gredo razcepljene in izsušene konice proč! Izdelkom, ki bodo poskrbeli za zgoraj našteto pa sem dodala še nekaj za oblikovanje obrvi. Obrvi so okvir našega obraza, čez tople poletne mesece, ko bo ličil na obrazu manj pa še posebej ne smemo pozabiti na njih. Za konec sem ta mesec testirala še svinčnik za obrobo vek, in pa blazinico za pomoč pri čiščenju obraza, ki deluje kot zelo nežen piling in hkrati masira obraz.




Essence Sun Club, matirni bronzing puder za svetlo kožo

Bronzer se nahaja v simpatični in kar veliki embalaži. Velikost embalaže lahko vidite na spodnji fotografiji, za primerjavo je moja dlan. Všeč mi je notranjost, ki je oblikovana že čisto poletno, morje in palma ... ahh, komaj že čakam na morje! Do takrat pa bo na mojo kožo nekaj barve dodal tale mat bronzer. Ne maram svetlečih bronzerjev ali rdečil, saj prisegam na naraven izgled in mi res ni všeč, da se moj obraz po nepotrebnem sveti. Bronzer, ki sem ga izbrala je primeren za svetlo kožo. Sama imam dokaj svetlo kožo, vsaj tako sem mislila, dejstvo pa je, da je ta bronzer malo presvetel za moj ten kože. Sicer me to ne moti, saj tako vsaj nimam prevelikih problemov z zabrisovanjem in vse skupaj izgleda bolj naravno. Če bi rade, da je vaš bronzer bolj intenzivne in opazne barve, raje izberite tistega za temnejšo kožo. Tale je namreč primeren za tiste z res, res svetlim tipom kože, ki ponavadi s težavo najdejo puder, ki ni pretemen zanje. Embalaža vsebuje 15 g bronzerja, torej več kot preveč za celotno pomlad in poletje, v jesenskih in zimskih mesecih pa osebno bronzerja ne uporabljam ravno pogosto. ;)







Postquam, arganovo obnovitveno olje za normalne lase

Kozmetika Postquam izhaja iz Španije, ustanovljena pa je bila leta 1982. Od takrat je, predvsem kot dobaviteljica za frizerske salone, prodrla na svetovni trg. Znani so po visoko kakovostnih izdelkih in nižjih cenah. Sama sem omenjeno znamko preizkusila prvič. Olje za lase sem kupila v Stilag outletu, povezavo do izdelka najdete s klikom na zgornji naslov. Ker redno spremljam njihove novosti sem za tole olje odštela neverjetnih 4,90€, kar je glede na njegovo kvaliteto skoraj nič. Sedaj se je cena sicer že dvignila na 21,90€, kar pa se mi vseeno ne zdi tako pretirano visoko.
Olje se nahaja v priročni, 100 ml embalaži, ki omogoča, da iz nje iztisnete ravno pravo količino izdelka, ki ga nato nanesete na konice las. Barva olja je zlato rumena, vonj, ki nekaj časa ostane v laseh pa je prijeten, nežen in svež. Olje se v lase vpije hitro in ne pušča nobenega mastnega ostanka. Sama olje nanašam 2x dnevno, ob jutranjem urejanju v kopalnici in pa preden se odpravljam spat. Moje konice so trenutno v kar dobrem stanju, sicer je k temu večinoma pripomoglo striženje, olje pa sedaj skrbi za to, da bo tako ostalo za ... vsaj nekaj časa.
Definitivno priporočam tale izdelek, ne samo tistim, ki imajo suhe konice, pač pa vsem kot dodatek k negi in osvežitvi las.









Postquam, svinčnik za oblikovanje obrvi, svetlo rjav

Do sedaj sem uporabljala svinčnik za obrobo obrvi od Essence, a ker se počasi približuje svojemu koncu sem nameravala preizkusiti še kakšno drugo znamko. Ker imam zelo svetle obrvi, ponavadi uporabljam svinčnike in palete namenjene svetlolaskam. Pri nakupu tega izdelka sem na žalost ustrelila v temo, saj je odtenek zelo poseben in ni niti približno podoben moji barvi obrvi. Ne samo, da je presvetel, tudi odtenek svinčnika je barve, ki se ne sklada z mojim obrazom. Sicer je svinčnik kvaliteten in ima na eni strani še čopič, ki lepo počeše obrvi. Ker je bil to edini svetel odtenek, ki sem ga na Stilago našla je svinčnik še praktično neuporabljen in ga bom tako verjetno poizkusila prodati na mojbutik.si. Če še ne veš kaj mojbutik je poglej eno izmed mojih prejšnjih objav, klik.




Blazinica za piling in masažo obraza

Sicer gobico uporabljam že nekaj časa, a mislim, da je še nisem uradno predstavila. ;)
Gobica je idealna za čiščenje obraza, saj je sestavljena iz čisto majhnih in zelo nežnih ščetin, narejenih iz rastlinskega materiala, ki spominja na gumo (primerna tudi za vegane). Goste in zelo nežne ščetine poskrbijo, da s kože odstranimo vse nečistoče, hkrati pa jo nežno masirajo kar pripomore k boljši prekrvljenosti kože. Zgornji del gobice je namenjen občutljivemu predelu pod očmi, kjer je koža tanjša in bolj dovzetna za poškodbe. S pomočjo te gobice boste zlahka odstranili tudi težka ličila, ki jih sicer ni tako preprosto odstraniti.
Uporaba gobice je čisto preprosta, na predhodno namočeno gobico nanesete gel za čiščenje obraza in obraz z nežnimi, krožnimi gibi očistite. Meni je gobica totalno super in jo uporabljam od kar sem jo prvič našla v DM-u. Super je tudi njena nizka cena, mislim, da stane nekje pod 2€. Ne glede na vse je gobica tudi vzdržljiva, sama sem jo ob pogosti uporabi menjala po treh mesecih. 



























Revlon Colorstay, rjav svinčnik za oči

Ker se, kot pravijo, nasprotja privlačijo sem za svoje temno modre oči izbrala svinčnik za obrobo v rjavi barvi. Prvič sem preizkušala Revlonov svinčnik za oči, ki je vodoodporen in zares dolgo obstojen. Po celem dnevu se svinčnik ni niti malo razmazal ali zabrisal, moje oči pa so izgledale skoraj tako, kot takoj po nanosu. Svinčnik ima zelo tanko konico, ki omogoča res precizen nanos.
Sicer ne vem točno koliko izdelka je dejansko v notranjosti, saj se uporablja kot vsi podobni svinčniki; z vrtenjem. Še dobro saj ne maram preveč šiljenja. ;)




Oriflame Giordani Gold, obarvani gel za obrvi

Še en izdelek za obrvi, tokrat v primernem odtenku zame. Sicer na koncu oblikovanja, da obrvi ostanejo na svojem mestu, ponavadi uporabljam brezbarvni gel.  A vendar se zelo pogosto zgodi, celo v zgodnjih jutranjih urah, da se mi enostavno ne da ukvarjati z obrvmi. Za take trenutke je obarvan gel popoln. Ne samo, da bodo obrvi čez dan ostale v želeni liniji, z uporabo tega izdelka bodo tudi enakomerno obarvane. Krtačka z gostimi ščetinami poskrbi za naraven izgled, gel pa je obstojen čez ves dan. Če še niste vešči v urejanju obrvi, ali pa za take stvari preprosto nimate časa, je obarvan gel za vas idealna rešitev. :)



Katero kozmetiko pa ste ve kupile med pomladnimi nakupi? Katera vam ustreza in katera ne? Vesela bom vseh komentarjev. :)

8 komentarjev:

  1. Essence Bronzer (sicer temnejšega) imam tudi jaz že dobre pol leta in še vedno ga je ogromno :D
    Sem pa zelo zadovoljna z njim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem tudi ful zadovoljna, sicer je zelo nežno opazen ... ampak okej. :D

      Izbriši
  2. Blazinica za piling in masažo obraza se mi zelo dopade, jo moram kupiti, čudno da je še nisem opazila do sedaj >.<

    xoxox

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno boš zadovoljna z njo! :)
      Mislim pa, da jo majo poleg čopičev in podobnih kozmetičnih pripomočkih (vsaj v manjših DM-ih).

      Izbriši
  3. Super objava :)) Kje si nabavla tale gel za obrvi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naročen preko Oriflame. Res je super! :)

      Izbriši
  4. Blazinico sem kupila že pred časom in je super! Sem si naredila kar zalogo, ker ponavadi tisti izdelki, ki me navdušijo gredo kar hitro iz prodaje :(

    Brozerja še nikoli v življenju nisem uporabljala, ker sem totalno nevešča v tem in niti ne vem, kako naj začnem. Prav tako je tudi z svinčnikom za obrvi. A tudi to se bo letos spremenilo s pomočjo blogov in youtuba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, dejansko preden sem sama začela pisati blog tudi sama nisem bila vešča s svinčniki za obrvi in je moj končni rezultat ličenja izgledal, kot, da je pust jaz pa klovn. Ampak s pomočjo Youtuba in malenkost vaje pa se kar hitro naučiš, razlika je res opazna.
      Sama imam sicer kar neopazne obrvi.

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts