Avokadov puding

Danes sem si pripravila nekaj sladkega na malo bolj zdrav način. Avokadov puding je skorajda kot pravi puding, vsaj po teksturi. ;) Sama sicer nimam preveč rada avokada kot samostojno jed, v kombinaciji z drugimi živili pa mi je všeč.
Za pripravo sladice boste potrebovali le spodaj naštete sestavine in pa kakšni 2 minutki časa. Sama sem sestavine zmešala z blenderjem, da sem dobila malo bolj mehko teksturo pa sem dodala čisto malo kamutovega mleka. Če doma nimate blenderja, paličnega mešalnika ali česa podobnega lahko sestavine tudi preprosto pretlačite z vilico in zmešate, avokado mora biti seveda dovolj zrel. Namesto medu in mleka lahko uporabite kakršnokoli mleko ali sladilo, v puding pa lahko dodate več poljubnih dodatkov, npr. kokosova moka, oreščki ali semena.




Za pripravo potrebujemo:

1 zrel avokado
1 banana
1 žlica medu
1 žlica grenkega kakava
3 listi mete
malo mleka kamuta



Priprava:

Vse sestavine zmešaš s paličnim mešalnikom, ali jih preprosto vržeš v blender, dodaš malo mleka in nekaj listov mete. Končno mešanico nato preložiš v manjše desertne posodice in postaviš za nekaj časa v hladilnik ali pa poješ kar takoj.

Avokadov puding ima zelo zanimiv okus. Sicer obstaja možnost, da vam ne bo všeč, je pa vredno poizkusiti saj je mešanica avokada, banane in kakava res božanska ... vsaj meni. :)




7 komentarjev

  1. Jaz ga delam malce drugače, dam brez banane (avokado, kakav, med in še cimet) in je res božanski. Drugače mi okus avokada ni všeč, v tem pudingu pa se ga sploh ne čuti in še nasiti. Res odlično. :) Super, da deliš zdrave recepte na blogu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taya sliši se super, moram probat, mam rada cimet. :)

      Izbriši
  2. Zanimiva kombinacija; do sedaj sem avokado imela najraje kot namaz, čeprav je, kot si že rekla, brez kakšnega posebnega okusa. Tole se pa sliši super :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja tudi meni je v namazih super. :)
      Drugače pa kar poskusi, mislim, da ti ne bo žal. ;)

      Izbriši
  3. wow ! to pa moram poskusit :D sliši se mamljivo in čisto enostavno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To bo pa treba poskusiti, zanimiva kombinacija res :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem si ga včeraj spet naredila ... ko mi je malo cuker padel. ;) Njamiii.

    OdgovoriIzbriši