6.07.2015

Black & White - OOTD









Moja čisto prva objava z outfitom. Tale je bil izbran za sproščen večerni sprehod ob našem slovenskem morju, natančneje v Portorožu. ;)


Na fotografijah nosim: 

Obleka: H&M 
Sandali: CCC
Klobuk: C&A
Torba: Viola Castellani
Sončna očala: Sisley
Ročna ura: Olivia Burton



4 komentarji:

  1. Waaaaaaaaaw! Super so ti uspele tele slike in sam outfit je tako prisrčen :) Res sem ti "fouš", ko si dan preživela ob morju jaz pa za knjigam :(


    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa. <3
      Saj te lahko potolažim, da sem jih tudi jaz imela zraven (knjige) ... seveda so ostale kar lepo v potovalki in se sedaj počutim precej slabo, ker se izpiti približujejo s svetlobno hitrostjo. oO

      Izbriši
  2. Iiii res lep outfit :) pa lepo si preživela dan, jaz sicer nisem bila na obali, sem pa šla malo na bazen, ker je blo preveč vroče :D

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts