6.07.2015

My insta-food-week #2

Zadnje dni se je na mojem insta profilu znašlo toliko hrane, da že razmišljam o spremembi imena. Mogoče namesto insta kaj podobnega kot foodsta ... ? ;)
Sicer fotografije na srečo (za mene) niso iz enega tedna, bolje rečeno so vse od slabega meseca dni. Glede prehrane pa res nekako nisem bila preveč pridna.
Se že v naprej opravičujem če bom koga prisilila na nočen obisk hladilnika, to vsekakor ni bil moj namen. :P



A photo posted by Larisa (@iissaa6) on

Tako zanimive jagode (v obliki roke) še nikoli nisem našla, seveda je bilo fotografiranje obvezno!





A photo posted by Larisa (@iissaa6) on

Tole pa je bila mamina noro dobro torta iz moje najljubše kombinacije sestavin; jagode in bela čokolada. Biskvit je namesto moke vseboval mleta bučina semena, torto pa so skupaj z jagodami krasili tudi mandlji. Mmmmm! :)


A photo posted by Larisa (@iissaa6) on
Nutelini mafini. Ja, res težka nedelja je bila za mano. ;)


A photo posted by Larisa (@iissaa6) on


Če se boste kaj potikali po Mariboru obvezno zavijte v Europark kjer se je pred kratkim odprla simpatična slaščičarna Teta Frida (najdete jih lahko tudi v obeh lokacijah Q-ja v MB). Nad izbiro in okusi boste navdušeni, najbolj super pa je, da so vse dobrote narejene iz svežih in naravnih sestavin.
A photo posted by Larisa (@iissaa6) on

Končno nekaj malo bolj zdravega. Moje kosilo; zapečene testenine iz pirine moke z raznorazno zelenjavo.



Zanimiva solata, ki mi jo je pripravila mama. Vsebovala je različne vrste zelene solate, špinačo, popečene bučke, surovo korenje, ajdovo kašo, sir in pa zdrav domač preliv iz jogurta in domačih zelišč.

A photo posted by Larisa (@iissaa6) on





6 komentarjev:

  1. že pri torti sem se ustavila za nekaj sekund in premišljevala če grem gledat naprej ali ne... pa sem si rekla saj ne bom lačna, čeprav sem čisto malo. pa grem naprej in se spomnem na jogode v hladilniku in grem po njih. oh well vsaj ni čips :''D drugače pa same fine reči sploh una 2. slikca od torte...mmm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, jagode so pa itak zakoon! :)

      Izbriši
  2. O ne ga lomitttt no:) nisem lacna, danes se nisem telovadla, ne smem do hladilnika. Tortica izgkeda bozansko..in ta ideja o mletih bučnih semenih namesto moke je vrhunska, se pravu vse sestavine za biskvit in nameto moke mleta bučna semena..tole organsko cokoladico bi tudi imela:) zaupas kje si jo kupila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, v bistvu lahko prav kupiš že pripravljeno moko iz bučnih semen, tako, da jih ne rabiš predhodno še mleti. ;)
      Čokoladica pa je iz spletne trgovine mojacokolada.si (http://www.mojacokolada.si/353-super-cokolade-iq).

      Izbriši
  3. Tudi jaz sem se ustavili ob torti z belo čokolado in jagodami. Sploh ne morem verjeti, da bučna semena gredo lahko zraven k tej kombinaciji :) Torta zgleda božanska!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejansko se jih zmelje in z njih naredi moko, biskvit ima potem podoben okus kot ostali z malo drugačnim priokusom, ampak res noro paše skupaj. :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts