Izlet na Kornate

V torek zvečer sem se vrnila z mojih letošnjih počitnic, ki sem jih preživela na otoku Pašman. Sam otok me sicer ni preveč navdušil so mi pa bile toliko bolj všeč plaže s kristalno čistim morjem in malo obiskovalci. Potapljanja in raziskovanja podmorskega sveta seveda ni manjkalo, odpravili pa smo se tudi na dnevni izlet z ladjico, okrog Kornatov.
Tokrat sem se odločila objaviti nekaj malo drugačnega. Bolj kot ne, foto objavico, ki vam bo razkrila lepote Kornatov, ujetih v moj objektiv.


Nacionalni Park Kornati je otočje, ki je sestavljeno iz kar 89 otokov, ki se razprostirajo po površini 35 kilometrov. Glede števila vseh otokov nisem prepričana, saj ima vsak vir svojo število. Otočje se nahaja jugovzhodno od otoka Pašman, natančneje med Dugim otokom in Žirjami. Skozi otočje smo vijugali s turistično ladjico, uživali ob razgledu in se imeli možnost kopati v enem izmed skoraj nebeških zalivov. V zalivu, kjer se je naša ladjica zasidrala je bilo morje res nenavadne, prav turkizno modre barve. Razen na fotografijah česa takega še nisem videla, zato sem se z veseljem ohladila v kristalni vodi in se nekajkrat potopila na dno, ter opazovala mimo mene hiteče jate rib. Proti koncu našega izleta smo se ustavili še v pristnem ribiškem naselju, kjer smo uživali ob njihovih domačih, morskih jedeh. Izlet je bil res zanimivo doživetje in bi ga priporočala vsakemu, ki Kornatov še ni obiskal in počitnikuje kjer v bližini. :)






Čudovit zaliv v katerem smo se kopali




Priljubljen kraj za poroke ... baje ;)


Najvišji otok Kornatov, tukaj je morje najglobje, kar lahko vidite po njegovi barvi

Ribiško naselje


P.S. Vse fotografije so neretuširane, torej brez dodatnih filtrov ipd.

8 komentarjev

  1. Joj slike so tako mamljive, da verjamem, da si uživala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, še kako. Takoj bi šla nazaj če bi šlo. ;)

      Izbriši
  2. Sem že obiskal Kornate in so res prečudoviti!
    http://carolinelittleworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito. Skoraj ne morem verjet, kako lepa barva morja..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, sem isto govorila in naredila vsaj 20 enakih fotografij morja. ;)

      Izbriši
  4. Čudovite slike! Kar pogrešam morje ob teh mrzlih zimskih dneh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz, sicer pa še "malo" pa bo spet toplo, potem pa še čisto "malo" in bo prevroče, hehe. ;))

      Izbriši