7.30.2015

Kaj obleči v deževnih - poletnih dneh?


Uff, kar ne morem verjeti. Pred enim tednom sem si neznansko želela in čakala na vsaj kakšno manjšo ohladitev ali vsaj kakšno kapljico dežja. V tistih vročih dneh bi dala vse za en dan ohladitve, saj se verjetno še spomnite kako je bilo.
Zdaj pa ta dež kar vztraja že res preveč dolgo, pri nas dežuje že od sobote in vse skupaj postaja prav tečno. Komaj čakam, da se spet pokaže sonce in verjamem, da tudi ve. Med tem ko vse čakamo pa si poglejte moje štiri stajlinge, ki sem jih preko spletne strani Polyvore naredila prav v čast temu deževnemu vremenu. ;) 



Rainy Day

Rainy Day by iissa featuring a mini purse

Blue top
€18 - lucluc.com


H&M short shorts
€11 - hm.com


Hunter boots
€87 - 6pm.com


Rebecca Minkoff mini purse
€250 - rebeccaminkoff.com


H M hinged bracelet
€8,47 - hm.com


Lipstick
€5,44 - nyxcosmetics.com


Beauty product
violetgrey.com



Prvi outfit je namenjen za vsakodnevne opravke v dežju. Predvsem ko se v mesto (ali kamor koli že) odpravimo peš. Prelepi temno modri mat Hunter škornji bodo naše noge zaščitili pred vlago, dovoljeno je celo skakanje po lužah. ;)
Sama obožujem škornje! Včasih dejansko - mrzlim temperaturam navkljub - komaj čakam jesen in zimo. Seveda samo zato, da bom lahko spet obula škornje in gležnjarje, ki jih je v moji omari ne manjka. Edina dobra stran deževnih dni je torej ta, da lahko tudi poleti nosim škornje. Sicer gumijaste, ampak okej, škorenj je škorenj. ;)
Sicer nisem lastnica Hunter-jevih, ker se mi zdi njihova cena nesmiselna. Definitivno ne bom dala več kot 100€ za gumijaste škornje, halo! Tile na povezavi so kar poceni. ;)
No ima pa jih zato moja sestra in mi jih tu in tam celo posodi. :P
Škornje sem kombinirala s kratkimi hlačami in malo širšo bluzo z dolgimi rokavi. Torbica v bordo barvi se sklada z zaponkami na škornjih, poleg tega pa še lepo poudari zlato zapestnico.  Rdeča šminka in rdeči nohti pa so za popestritev tega dolgočasnega vremena in za piko na i celotnemu stajlingu. Razen torbe (in pa škornjev - seveda) so stvari izbrane v zgornjem outfitu kar prijaznih cen, se strinjate? :)



Nude

Nude by iissa featuring Marc Jacobs

Topshop lace dress
€140 - topshop.com


Uniqlo coat
€120 - uniqlo.com


Patent leather shoes
€600 - asia.christianlouboutin.com


Yves Saint Laurent tote bag
€2.415 - farfetch.com


Alexis Bittar crystal jewelry
€205 - bergdorfgoodman.com


Boohoo nude eyeshadow
€7,26 - boohoo.com


Marc Jacobs lip makeup
€27 - sephora.com




Zgornji outfit sestavljen iz malo (khm, khm malo) dražjih stvari in ima elegantnejši pridih. Primeren je za različne zabave, večerje oz. kakršne koli večerne izhode za katere se bi rade počutile še lepše. :)
Kot ste verjetno opazile so vse stvari v nude odtenkih, ki so mi neznansko všeč. Čipkasti oblekci umazano roza barve sem dodala svetlo roza, zaprte salonarje. Tistih nekaj metrov od avta pa do cilja bo pa kljub dežju že nekako šlo. ;) Ker je v deževnih dnevih ponavadi hladno, še posebej pa ob deževnih večerih, sem vse skupaj popestrila s klasičnim trenčem. Ne smem pozabiti še na prekrasno torbico, ki ima še bolj krasno ceno, na nude ličila in pa kristalno zapestnico v zlati barvi.

Cold summer days


New Look black cardigan
€27 - zalando.co.uk


Shirts top
€9,06 - genuine-people.com


Forever New ripped jeans
€40 - forevernew.com.au


Converse red shoes
€36 - 6pm.com


Aéropostale canvas backpack
€27 - aeropostale.com


Rose gold jewelry
€115 - sue-parkinson.com


Minor Obsessions anchor necklace
€305 - barneys.com


Charlotte Russe long scarve
€9,06 - charlotterusse.com




Tukaj je še en vsakodnevni outfit s še kar primernimi cenami. Glede čevljev sem slabo izbrala, priznam. All Starke in dež niso ravno najboljša kombinacija, a so me premamile. Enako kot me večkrat, ko vem, da bom prišla domov z mokrimi podplati, a jih vseeno obujem. Dodala sem oprijete skinny jeans z malo višjim pasom, ki so raztrgane na kolenih in pa siv crop top. Navsezadnje je poletje in je prav, da kljub malo nižjim temperaturam pokažemo nekaj kože. Za primere, da bo zunaj vseeno premrzlo pa je tukaj še malo širši črni kardigan v katerega se lahko zaviješ in zaščitiš pred mrazom in dežjem. Nisem pozabila niti na prelep pisan šal, ki poživi celoten izgled in pa zlato daljšo verižico v obliki sidra, za poletje pač. Za piko na i sta še nahrbtnik in pa prelepa ura Olivia Burton.


Home sweet home


Forever 21 graphic hoody
€16 - forever21.com


Splendid slim shirt
jades24.com


Cotton pajamas
€12 - amazon.com



Essie nail polish
€7,71 - beauty.com



White coffee mug
€14 - amazon.com




Zadnji in meni osebno najljubši outfit je za tiste dneve, ko se nam nikamor ne mudi. Primeren je za lenarjenje na kavču, ko lahko izpod tople odeje opazujemo dežne kapljice in nam ni treba na dež. Udobnemu puloverju z zame značilnim napisom ( I <3 SLEEP) sem dodala bombažne kratke hlačke oz. spodnji del pižame. Vse skupaj popestrijo simpatični copatki in pa zanimiva skodelica z napisom "Is it Friday yet?"
Uuu, ravno tako sem oblečena ravno zdaj, ko pišem tole objavo. Niti na skodelico čaja, ki pa ima sicer drugačen napis nisem pozabila. ;)




Kakorkoli že se boste oblekle za te deževne a vendar poletne dni, poskrbite, da vam bo udobno. Da ne boste prehitro mokre in pa na najpomembnejše, da se boste počutile dobro v stvareh, ki jih nosite. Aja pa še nekaj, ne pozabite na dežnik, pri meni namreč povsod manjka.
Lepe deževne dni in upajmo, da se bo čim prej spet pokazalo sonce. ;)

5 komentarjev:

  1. Tale zadnji outfit je idealen zame- cozy kar doma :) Dež naj bi bil samo še danes napovedan, tako da bomo kmalu spet lahko uživali v soncu :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, sem tudi sama enaka! ;) Wuhu, navijamo za sončeka! :D

      Izbriši
  2. Obožujem tretji outfit! :) Drugače pa sem vesela da se je ohladilo ampak bi rada spet malo sonca. Menda bo nazaj že čez kakšen teden :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sami čudoviti outfiti! Pa še takšni kosi so, ki jih jaz iščem v trgovinah, pa jih ne najdem :D S spletnih strani pa ne upam naročit, ker mi do zdaj nikoli ni bilo vse prav :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je res. Jaz pa vseeno kar dosti naročujem preko spleta. Sicer se velikokrat zgodi, da mi kaj ni prav ali pa, da na meni ne stoji tako kot na modelu s fotografije. V tem primeru pač vrnem izdelek, dobim vrnjen denar na poštnino pa pač pozabim. :/
      Se pa je že večkrat zgodilo, da sem prejela izdelke, ki so mi bili zelo všeč. :D

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts