Makeup Revolution

In tu je moja obljubljena objava o kozmetični znamki, ki se je - ne tako daleč nazaj - k nam preselila iz Anglije in naredila pravo revolucijo na Slovenskem trgu. Dame in gospodje ... no, predvsem dame, kot ste najverjetneje že uganile gre za Makeup Revolution! ;)

Izdelki omenjene znamke so znani po svoji kvaliteti, prefinjenih embalažah ter po žepu zelo prijaznih cenah. Na mojem blogu ste v predhodnih objavah že lahko zasledili nekaj malega o njih. Spomnim se recimo, da sem njihovo paletko senčil Run boy, run uvrstila med svoje jesenske najljubše izdelke, klik.
Do nedavnega smo izdelke MR lahko dobili v spletni drogeriji licila.si, sedaj pa je znamka dobila čisto svojo spletno stran z ogromno super izdelki. Seveda sem morala spletno stran malo preizkusiti in oddati svoje prvo - in definitivno ne zadnje - naročilo. ;)
Princip je enak kot na ličila.si, kjer lahko mimogrede še vedno najdete nekaj izdelkov MR. Naročilo vaših najljubših izdelkov je zelo preprosto tet zabavno. Vizualna predstavitev spletne strani je zelo simpatična, tako, da lahko ure brskaš za primernimi izdelki.
Poleg ugodnih cen pa se vedno najdejo kakšne akcije, promo kode s popusti ali pa darilca. Da boš vedno obveščena o njihovih akcijah ti predlagam, da se naročiš na spletne novičke in tako ne zamudiš ničesar. ;)
Sedaj pa na moje naročilo, ki je do mene prispelo zelo hitro, dejansko sem ga dobila že naslednji delovni dan. Naročene izdelke in njihove ocene si lahko ogledate spodaj.






Opis izdelka:

Maskara Awesome Lash je primerna za vse, ki bi rade dosegle učinek podaljšanih in obenem bolj definiranih trepalnic z večjim volumnom. Formula maskare omogoča nadgrajevanje, tako, da lahko maskaro nanesete čez dan in spet zvečer.

Cena: 4,95€

Mnenje: 

Zgodbico o mojih občutljivih očeh sem sedaj ponovila že tolikokrat, da jo verjetno poznate. ;) Dejansko lahko uporabljam samo maskare, ki so primerne za uporabnice kontaktnih leč ter občutljive oči. Ker že dve leti kupujem enake maskare sem se odločila preizkusiti če so si moje oči ob prenehanju uporabe kontaktnih leč že kaj opomogle. No, kar hitro sem ugotovila, da si niso, saj sem mogla maskaro zaradi zelo pekočega občutka na področju oči odstraniti skoraj takoj po nanosu. Res škoda saj mi je bil učinek, ki ga je maskara pustila na mojih trepalnicah všeč. Ne skrbite preveč glede maskare, podarila sem jo naprej in je tako že našla svojo novo lastnico. :)

Ocena: Ker je nisem mogla testirati je ne morem objektivno oceniti.


Ponoven nakup: Ne.









Opis izdelka:



Šminke linije Liphug so znane po svoji nežnosti, intenzivnih barvah in dolgi obstojnosti. V omenjeni liniji boste našli kar 20 različnih odtenkov, sama pa sem tokrat izbrala malo temnejšo verzijo, ki se imenuje Saviour will come (odrešitelj bo prišel). 


Cena: 3,95€

Mnenje: 

Pri meni je smešno to, da šminke nosim relativno redko, a jih imam okrog 15. Definitivno jih ne nosim za vsakodnevne opravke ali za službo, če pa že pa vedno posežem po naravnih, nevtralnih tonih. Tiste malo bolj pigmentirane so rezervirane za posebne priložnosti ali večerne izhode. V to drugo kategorijo spada tudi tale šminka. Moram povedati, da se bi kar strinjala z zgornjim opisom. Šminka je res je zelo obstojna in lepo nosljiva, na mojih ustnicah je zdržala pol dneva in to brez dodatnih nanosov (pri meni je to redkost, saj mi vedno uspe, da jo nekako spravim dol še preden bi bilo potrebno).
Ustnice naredi prijetno mehke in jih ne izsuši. Tudi odtenek mi je všeč, čeprav se mi je na začetku zdelo, da bo glede na moj obraz mogoče malenkost pretemen temu ni tako. 

Ocena:  5/5

Ponoven nakup: Da, bi preizkusila še kakšen drugi odtenek.













Opis izdelka:

Življenje je sladko kot tablica čokolade!
Paleta, ki na zunaj izgleda kot tablica bele čokolade (oh, pa ravno bela - njamii!) vsebuje 16 različnih odtenkov, nekaj jih je šimrastih (z bleščicami), nekaj pa mat. 

Cena: 10,95€

Mnenje: 

Tale simpatična paleta je bila že nekaj časa na mojem seznamu in me, ko sem si jo končno privoščila, ni razočarala. Vsi odtenki so v naravnih, zemeljskih tonih. Sicer osebno nimam veliko paletk, tiste, ki jih imam pa so v naravnih odtenkih. Ne maram pisanih in preveč živih barv na svojem obrazu in sem med drugim mnenja, da mi niti ne pristojijo. 
Paletka je primerna za vse priložnosti saj vsebuje tako mat senčila, ki so primerna za vsak dan, kot tudi tiste svetleče, ki so primerne za večere in pa predvsem za obdobje v katerem se trenutno nahajamo, vroče poletje. Različnih odtenkov je ravno prav za osnovno in ne preveč zahtevno ličenje, če pa rada eksperimentiraš z različnimi odtenki ti priporočam eno izmed palet iz linije Flawless, ki vsebujejo kar 32 različnih senčil. Klik do Flawless paletk.

Ocena:  5+/5

Ponoven nakup: Da!









Makeup Revolution paletka za obrvi - Focus & Fix Brow Kit - Light Medium






Opis izdelka:

Paletka vsebuje vse kar potrebuješ za urejene obrvi. To so 3 senčila različnih odtenkov, ki so primerne za vse s svetlimi do srednje temnimi obrvmi, kremni fiksator, ki bo tvoje obrvi čez dan obdržal na mestu in pa mini aplikator za nanos ter pinceto enake velikosti.

Cena: 3,95€

Mnenje: 

Paleta je priročne velikosti, tako, da jo lahko vzamete s sabo tako čez dan, kot tudi na počitnice. Vsebuje vse kar potrebujete za urejene obrvi, za povrh pa je poleg še majhna pinceta, ki pride zelo prav celo na kakšnih daljših počitnicah. Sama imam zelo svetle obrvi, katerim je kar težko najti primeren odtenek barve, da še vedno izgleda koliko toliko naravno. Najsvetlješi odtenek paletke je za moje obrvi nekoliko presvetel, tisti srednje temen pa spet malo pretemen. Za optimalen nanos tako zmešam ta dva odtenka. Barva je sicer malenkost drugačna barvi mojih obrvi, a to verjetno opazijo le redki. ;)
Paletka se mi zdi super, prav tako je nanos dolgo obstojen in čisto komot zdrži čez cel dan, tudi v vročih dnevih. Fiksator in aplikator uporabljam kar svoj, je pa priročno, da ima paletka vključeno tudi to, saj je potrebno včasih popraviti obrvi tudi izven doma ko nimamo na razpolago vsega kar se nahaja v domači kopalnici.

Ocena:  4/5

Ponoven nakup: Če ne najdem primernejšega odtenka za moje obrvi potem da.











Opis izdelka:

Lakci družine Nail Geek so primerni za vse lakoholičarka, ki nimajo različnih odtenkov nikoli dovolj. Izbiraš lahko med kar 45 različnimi odtenki, tako, da je res malo možnosti, da ne najdeš pravega odtenka zase. Steklenička vsebuje 12 mililitrov laka ter širši čopič, ki bo zagotovil veliko preprostejši in bolj natančen nanos.

Cena: 2,95€

Mnenje: 

Sicer sem iskala malo bolj pink odtenek, tale pa je nekakšna mešanica med neon pink in oranžno. Ko lak naneseš izgleda malo bolj pink kot bi mu glede na embalažo prisodili, na fotografijah se na žalost pravi odtenek ne vidi.
Odtenek je torej kar živ in je ravno pravšen za poletje ali počitnice na morju  in se lepo poda k zagoreli polti. Laki so pri meni bolj slabo obstojni saj imam neverjetni talent, da jih že prvi ali drugi dan odrgnem in poškodujem zgornjo plast. Tale me je kar presenetil in je zdržal dva dni brez praskic, je pa res, da sem ga nanesla med vikendom ko nisem bila aktivna. ;)

Ocena:  5/5

Ponoven nakup: Definitivno še kakšen lakec iz linije Nail Geek, a tokrat v drugem odtenku.







Spodaj je še ena fotografija izdelkov Makeup Revolution, ki jih že uporabljam. :)
Za zlat lakec z bleščicami His heart is gold in enojno paleto Make it happen pa ravnokar poteka nagradna igra na FB strani mojega bloga.
En BIG like za Makeup Revolution! :)






3 komentarji

  1. Njihovi izdelki so res super! :) Tu in tam se najde sicer kakšen ''kiks'', ampak sama sem res zadovoljna s paletami. Tudi jaz imam to čokoladko, samo da je rjava. Senčila so res dolgo obstojna, super pigmentirana ... Trenutno razmišljam o ponovnem nakupu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole s ponovnim nakupom pa čisto razumem. ;)

      Izbriši
  2. jaz sem preizkusla samo njihove senčke in lak za nohte in sem več kot zadovolna. sploh pa z lakom. je super obstojen prežvel 1 teden čisto nedotaknjen pa 1x prežvel dan an bazenu kar je redkost

    OdgovoriIzbriši