7.30.2015

Na testu: Hair Genic, Bamboo & Oils


Danes sem se kar naenkrat spomnila, da sploh še nisem napisala obljubljene objave z oceno šampona in maske za lase Bamboo & Oils, ki ju uporabljam že več kot dober mesec. Potem pa ugotovim, da so bile fotografije na moji pokvarjeni SD kartici. Kar naenkrat, med fotografiranjem na morju sem izgubila celo malo morje fotografij, ki so mi res veliko pomenile, med drugim tudi fotografije za tole objavico. Sicer ni nobenega problema še enkrat fotografirati šampona, ki je sedaj pač na pol prazen, a določenih fotografij ne bom nikoli dobila nazaj, kar me zelo jezi. Vsem svetujem, da takoj ko naredite kakšne za vas pomembne fotografije, na primer takoj po dogodku ali ko se vrnete z dopusta, naložite forografije na računalnik ali še bolje na zunanji disk kjer bodo varne. Na vsezadnje so SD kartice kot vse ostale stvari pokvarljive in nikoli ne veš kdaj bodo preprosto nehale delati, kot je moja. Okej dovolj o tem, vrnimo se torej na osrednjo temo, na izdelka, ki sem ju prejšnji mesec prejela od podjetja Farmona.

Gre za, podobno kot Soraya, poljsko podjetje, ki proizvaja izdelke za nego telesa in las. Pri njih boste našli vse od gelov za tuširanje, pilingov, različnih produktov za nego las, do krem, losijonov ali masla za telo. Do sedaj sem imela priložnost preizkusiti že nekaj njihovih masel, kot tudi gelov za tuširanje in moram povedati, da vsi dišijo res noro, celo pa gel za tuširanje Pinacolada.

Izdelki, ki sem jih dobila prejšnji mesec od podjetja Farmona 


Najprej nekaj malega o sami liniji izdelkov Bamboo & Oils. 
Bamboo & Oils izdelki so namenjeni suhim in poškodovanim lasem (recimo mojim, "jeej"), ki vsebuje dragocena olja ter izvlečke bambusa. Slednji dokazano krepi in globinsko regenerira lase, ter jim povrne izgubljeno vlažnost.
Naši lasje se lahko izsušijo od veliko različnih razlogov, lahko gre za prekomerno uporabo termičnih produktov, kot so sušilci, kodralnik ali likalnik za lase. Lahko pa krivec tiči tudi pri pogostem in predvsem dolgotrajnem barvanje las, ali velikemu izpostavljanje UV žarkom, slani vodi in kloru.
Izdelki omenjene linije bodo okrepili samo korenino in vlakno vašega lasu, hkrati pa bodo izboljšali tudi splošno moč in elastičnost suhih in poškodovanih las. 





Opis izdelka:

Šampon se nahaja v 400 ml plastenki s pumpico, tako, da je omogočeno natančno reguliranje količine iztisnjenega šampona. Plastenka je lepa na pogled in poleg napisov v poljščini vsebuje tudi opis izdelka ter pa navodila za uporabo v slovenščini.
Izdelek je zasnovan po inovativni formuli, ki izkorišča moč bambusovih izvlečkov in hranilna delovanja rastlinskih olj. Napredna formula vsebuje HydroKeratine in kompleks MultiOils, ki zagotavljata takojšnjo glajenje in lasem vračata mehkobo, moč in prožnost.
HydroKeratine pomaga ohraniti zdrave in nerazcepljene konice in izboljšuje elastičnost lasu. Kompleks MultiOils pa sestavljajo arganovo, avokadovo olje in olje makadamije. Njegova naloga je, da regenerira in krepi strukturo las. Dragoceni izvlečki bamubusa predstavljajo lasem dragocene sestavine, kot so aminokisline, minerali, vitamini ipd. Kot naraven vir silikona so izvlečki bambusa odlični za vlaženje in krepitev las ter ohranjanje njihove barve. 



Cena: 12,50€


Mnenje: 

Pri šamponu mi je všeč, da ga dejansko ne porabim veliko. Tudi ko so moji lasje že precej mastni, se za razliko od ostalih šamponov, Bamboo & Oils šampon kar hitro ustvari gosto in bogato peno, kar pomeni, da ga lahko nanesem v manjši količini kot sem to delala sicer. Izdelek je, ko ga iztisnemo iz embalaže, zlato rumene barve in ob nanosu še najbolj spominja na malo gostejše olje. Njegov vonj je zelo nežen, osvežujoč, prijeten in predvsem nevsiljiv. Priročna pumpica, ki jo lahko tudi zapreš omogoča, da nanesem optimalno količino izdelka. Že med samim pranjem lahko občutiš, da lasje postajajo mehkejši in bolj voljni, prav tako se mi ne zlepijo skupaj kot se mi je dogajalo pri določenih šamponih. Po uporabi šampona so lasje mehki, bleščeči in vidno navlaženi, res čudoviti. Nekega posebnega vonja nimajo, saj le ta zbledi kakšno uro do dve po pranju, kar pa mene osebno ne moti.
V bistvu lahko mirno povem, da sem končno našla pravi šampon za sebe. Čisto preprost a hkrati odličen šampon, ki nima previsoke cene (ne pozabite, da embalaža vsebuje 400 ml šampona) in opravi svojo nalogo po pričakovanjih.



Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Da!





Pumpica za lažji nanos izdelka






Opis izdelka:

Vse kar sem napisala o šamponu velja tudi za tole masko. Sestavljajo jo HydroKeratine, kompleks MultyOils in pa izvlečki bambusa kar ste lahko prebrali že pri zgornjem izdelku.
Maska se nahaja v 300 ml lončku iz trše plastike. Embalaža je simpatična in prav tako kot šampon (in vsi ostali izdelki Farmone) vsebuje slovensko deklaracijo. Njena naloga je, da globinsko regenerira poškodovane lase in jim vrne, moč elastičnost in vlažnost. Manjšo količino maske nanesemo na umite lase in pustimo delovati 2-3 minute, nato speremo z obilo vode.

Cena: 13,50€


Mnenje: 

Maska je bele barve in je kar goste strukture, podobno kot vse ostale maske za lase. Tudi njen vonj je identičen šamponu, zato ne morem povedati kaj več. Sama imam vedno probleme pri maskah v lončkih, saj vedno nekako zajamem in nanesem preveliko količino izdelka. Maska mi je všeč, nahrani lase in jih naredi tako zelo mehke. Res ekstremno mehke, to vam lahko povem, ker sem preizkušala že res veliko različnih mask za lase. Negativna stvar te maske je samo njena cena, ki je zame na žalost malo pretirana. To pa verjetno zato, ker je nanesem preveč in je posledično prehitro zmanjka. Zelo podobne maske s skoraj enakimi učinki lahko dobim za manj denarja sicer pa je maska super in z odliko opravi svoje delo.


Ocena: 4/5

Ponoven nakup: Najverjetneje ne.







2 komentarja:

  1. To pa res zna biti smotano, da takole kar naenkrat zgubiš vse slike zaradi današnje tehnologije, ki velikorat zahinavi :( Super objava :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts