Cvetne vodice



Danes sem se odločila napisati nekaj malega o cvetnih vodicah in njihovi uporabi, ki postaja vse bolj priljubljena. Še posebej radi po njej posegamo v poletnih mesecih, saj predstavlja dišečo osvežitev.
Na trgu lahko najdete kar veliko različnih cvetnih vodic, kot so na primer : cvetna vodica sivke, kamilice, brina, cvetov pomarančevca in še mnoge druge.


Kaj pravzaprav cvetna vodica je?


Cvetna vodica na videz izgleda, kot navadna, odišavljena voda. Pridobijo jo, kot stranski produkt parne destilacije, s katero se izdelujejo tudi eterična olja. Skozi sveže cvetlice prehaja vodna para in s sabo ponese aromatične snovi iz rastlin, ki se nato ob ohladitvi znova utekočinijo. Rezultat je cvetna vodica ali z drugim imenom hidrolat, ki vsebuje aktivne sestavine, ki jih prej vsebovala živa rastlina. Cvetna vodica pa ni nujno vedno produkt cvetlic, uporabljajo se lahko tudi zelišča ali različne trave, listi, iglavci in semena. Smiselnost izdelave hidrolata se skriva v rastlini sami in v njenih pozitivnih učinkih na kožo.
Zdravilnost rastlin in njihovih blagodejnih vplivov so poznali že stari Egipčani, ki so uporabljali tehniko destilacije rastlin, omenja pa se tudi v povezavi s Hipokratom.



Uporaba cvetne vodice


Njihova odlična stran je, da so tako multiuporabne in jih lahko uporabljamo na veliko različnih načinov. Spodaj si lahko ogledaš nekatere izmed njih.


Za vlaženje kože ali las: 
Uporabljamo jo lahko kot dodatek k negi za dodatno navlažitev kože. Blagodejno in vlažilno deluje predvsem na suho kožo, sicer pa ustreza vsem tipom kože. Večkrat na dan jo lahko popršiš tudi po laseh in jim s tem zagotoviš dodatno vlago, pripomogla pa bi naj tudi k krepitvi lasne strukture.


Kot dodatek k odstranjevanju ličil ali kot naraven tonik: 
Preprosto naneseš cvetno vodico na bombažno vato in jo nežno vmasiraš v kožo. Ker je cvetna vodica povsem naravna je super tudi za področje okrog oči. Najbolj priporočljivo jo je uporabiti pred nanosom vlažilne kreme, saj bo kožo pripravila na njen nanos in pripomogla k hitrejši absorpciji kreme.


Po depilaciji ali po sončenju: 
Ne samo, da bodo tvoje sveže depilirane noge čudovito dišale, cvetna vodica bo poskrbela tudi za mehkejšo kožo. Hkrati bo nežno blažila razdraženo ali poškodovano kožo, ki lahko nastane od britja ali od prekomernega nastavljanja sončenju. Blagodejno vpliva tudi na manjše sončne opekline.


Kot nepozabno kopel:
Dodaj približno dve skodelici rožne vodice v svojo kopel in uživaj v čudoviti aromi. Tvoja koža bo po kopanju mehka, navlažena in dišeča.


Kot dišeča meglica za osvežitev:
V vročih poletnih dneh jo lahko uporabiš kot dišečo osvežitev svoje kože. Za osvežitev je najboljša embalaža s pršilko, saj boš tako lahko vodico enakomerno nanesla na obraz, prš dišeče vode pa bo deloval zelo osvežilno. Še boljše je, če vodico shranjuješ v hladilniku ter si privoščiš pravo ohladitev, ki jo lahko brez slabe vesti uporabljaš večkrat na dan. Idealno se obnese tudi na morju ali na bazenu.


Kot dodatek pri maskah za obraz
Pri maskah, ki jih moraš pred uporabo zmešati namesto navadne vode uporabiš cvetno vodico in daš svoji maski za obraz nekaj dišečih not in pa kup dragocenih snovi.


Za zmanjšanje podočnjakov: 
Cvetno vodico položi za pol ure v hladilnik, nato pa jo nanesi na dve bombažni vati, ki ju položiš preko oči. To bo pomagalo zmehčati kožo okrog oči in s tem zmanjšati zabuhlost, hlad pa bo še dodatno prispeval k zmanjšanju podočnjakov.


Za daljšo obstojnost ličil:
Cvetna voda bi naj celo pomagala k fiksiranju ličil in s tem povečala njihovo obstojnost čez dan. Seveda jo moramo nanesti v zmernem pršu, da ne bi bil učinek ravno nasproten.
Koži bo prav tako dala dodaten sijaj in pa svež, prijeten vonj. 


Za masažo:
Sicer ni olje je pa masaža z njim prijetna, dišeča in zaradi vonja, ki ga oddaja zelo sproščujoča. 








Organska cvetna vodica damaščanske vrtnice



Sama trenutno uporabljam cvetno vodico damaščanske vrtnice, ki sem jo dobila v test od AlpStories. Za 200 ml organske, dišeče cvetne vodice boš odštela 10,20€.
Cena se mi ne zdi pretirana, saj boš za podobno Melvitiono vodico odštela 7,10€ za samo 50 ml. Cvetno vodico kakršno uporabljam sama lahko kupiš tukaj.
Moj izdelek ima pršilko, kar mi je zelo všeč saj ga redno uporabljam za osvežitev obraza. Imam pa doma še en hidrolat, ki se nahaja v steklenički in ga lahko uporabljam izključno z vatico. Meni osebno je embalaža z razpršilko bolj všeč, saj lahko tako izdelek uporabim na vse zgoraj naštete načine. Kakor je pač komu ljubše. :)
Moje cvetne vodice še nisem imela priložnosti preizkusiti na sve načine saj jo uporabljam komaj kakšen teden, prav tako je še prehitro, da bi povedala kakšne učinke ima na kožo. Všeč mi je predvsem njen vonj in pa občutek, ki ga pušča na koži. Uporabljam jo zjutraj pred nanosom vlažilne kreme in pa po potrebi večkrat na dan, kot osvežitev.

Nekaj pozitivnih učinkov damaščanskih vrtnic: 

Damaščanska vrtnica je zelo stara vrsta vrtnic, ki naj bi uspevala že pred našim štetjem.
Blaži in vlaži občutljivo ali razdraženo kožo ter zmanjšuje količino izločenega sebuma.
Prav tako kožo neguje in varuje, ima blago antiseptično delovanje ter preprečuje nastajanje gubic.
Damaščansko vrtnico pogosto uporabljajo pri aromaterapiji, kjer naj bi pomagala proti depresiji, pripomogla k povečanju sampodobe, na človeka deluje čustveno in celo kot afrodiziak.


12 komentarjev

  1. Cvetne vodice so res super! Jaz imam sicer to L'Occitanovo, potovalno velikost, ampak še razmišljam, ali bi kupila to večjo embalažo ali bi jo zamenjala rajši s katero drugo :) Zagotovo pa poleti najbolj ustreza kot osvežitev. Drugače pa super objava!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni je tale super pa še diši lepo. :)

      Izbriši
  2. Sama jo še nisem preizkusila, zato upam, da boš napisala podrobno oceno tega izdelka, da se bom lažje odločila ali bo zame koristna ali ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom, bom! ;) Skupaj z še ostalima izdelkoma, ki ju trenutno imam od AlpStories. Malo samo je treba počakat, da lahko vse bolje stestiram. :D

      Izbriši
    2. Cvetno vodico sem kupila od Melvite dober teden nazaj in priznam, da na začetku sploh nisem vedela kaj naj z njo počnem :D zelo sem vesela, da si dala povezavo na to objavo, da ne bom prehitro obupala nad njeno uporabo.. zaenkrat sem jo preizkusila le kot osvežitev obraza - kot tonik in opazila, da če to naredim v sredini dneva, dejansko izgledam bolj spočita. Ali tudi fiksira ličila, ne vem :)
      Moram pa še preizkusiti po depilaciji, za podočnjake, odstranjevanje ličil in če res deluje kot fiksator :) se mi pa zdi, da pride poleti veliko bolj v uporabo kot sedaj, ko so že jesenske temperature zunaj in piha mrzel veter.

      Hvala za tale članek, mi je 100% v pomoč, ker sem bila res že malo obupana :)

      Izbriši
    3. Tudi meni se zdi predvsem za poletje in bolj tople mesece. Meni je po depilaciji, ko pri sebi nisem imela bepanthena, kar lepo pomirila kožo, sicer sem jo nanesla malo večkrat.
      Glede obstojnosti ličil pa še vedno nisem ugotovila če deluje ali ne, hehe. :D
      Jaz sem jo v glavnem uporabljala kot osvežitev poleti in namesto tonika za obraz. ;)

      Izbriši
  3. super objava, tudi sama sem prejela nekaj njihovih izdelkov v test :) .... komaj čakam na bolj podrobno objavo, da vidim, če se jo splača kupit !

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, ko bi le meni bila ta vodica všeč. :/ Mi naredi reakcijo, tako, da sem cela rdeča po tistem predelu, kjer jo nanesem..pa vonj mi je premočan. Bo kar težko napisat oceno, ampak žal vsakemu pač vse ne more ustrezat. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff, to pa ni fajn slišat. Je pa res, da je vsaka koža poglavje zase. :)
      A prav to od AlpStories si drugače probala?

      Izbriši
    2. Ja, prav ta je, damaščanska vrtnica. :(

      Izbriši