8.20.2015

DIY - Vlažilna maska za suhe lase

Včeraj sem malo brskala po spletu, da bi našla kakšno masko, ki jo lahko naredim doma in je primerna za suhe lase.
S suhimi konicami imam vedno težave, sploh pa od kar sem prišla z morja in se še vedno nisem oglasila pri frizerju. Kar odlašam in odlašam.
Od kar sem se aprila postrigla do ramen so moji lasje spet malo zrasli in jih bom tako s težkim srcem dala spet postriči. ;)
Zato pa sedaj iščem nekaj naravnega, da lase malo in optično polepšam. Masko, ki sem si jo pripravila lahko ustvariš iz sestavin, ki jih verjetno imaš skoraj vedno v kuhinji. To je kokosovo olje (ali kokosovo maslo, ki ga predhodno raztopiš) in pa med.

Kokosovo olje je polno vitaminov in antioksidantov. Med drugim bo dobro navlažilo tvoje lase, od korena do konic in preprečilo cepljenje konic. Blagodejno pa vpliva tudi na srbeče lasišče ali odpravo prhljaja.
Tudi med je poln vitaminov, mineralov in antioksidantov bo in lase dobro navlažil. Popoln je za od sonca utrujene, suhe lase. Med drugim bi naj med poskrbel za pospešeno rast las in za močnejše, mehkejše ter svetleče se lase.



Za pripravo maske potrebuješ:

1 veliko žlico kokosovega olja
1 čajno žličko medu 

lonček
žličko za mešanje

Priprava je popolnoma preprosta. Med in kokosovo olje dobro premešaš, da nastane enotna zmes, nato pa jo s krožnimi gibi nežno vmasiraš v lasišče. Nanašati jo začni pri koreninah las in nadaljuj proti konicam. Priporočljivo je, da lase pred nanosom maske malo navlažiš saj boš masko tako veliko lažje nanesla.
Glede sestavin je najbolj optimalno, da uporabiš ekstra deviško kokosovo olje saj ga bodo lasje lažje vpili.
Po končanem nanašanju maske lase zavij v toplo brisačo. To bo povzročilo odprtje lasnih foliklov in jih oskrbelo z dodatno vlago.
Po približno 15- 20 minutah masko speri z obilico tople vode in nadaljuj s svojo običajno nego las.




Moje mnenje:

Sama sem masko nanašala na suhe lase in sem se kar namučila. Maska je kar tekoča zato je nanašanje malo težje, če nisi previden kar precej kaplja. Predlagam ti, da masko nanašaš kar v tuš kabini ali kopalni kadi, da boš lažje odstranila vso medeno packarijo.
Ko sem začela masko nanašati so se lasje sprijemali in lepili skupaj, kar je zaradi meda čisto logično. Zlepljeni lasje, podobni dredam, so me malo prestrašili in resnično sem se začela spraševati če je to sploh pametno in kako za vraga jih bom sploh še kdaj razčesala.
In potem se je zgodil najboljši del ... ! :D
Med nanašanjem maske sem, zaradi kaplanja, glavo prehitro nagnila ostro levo in zgrabil me je takšen heksenšus kot še nikoli v življenju.
Si predstavljaš, da te prvič v življenju heksenšus in to ravno takrat, ko imaš lase polne medu.
Super, res super! :D Pojma nisem imela niti kako bom masko sprala z las, saj sem glavo komaj premaknila, še danes sem kot robot.
Vse skupaj je bilo sicer kar smešno, čeprav se mi včeraj še ni zdelo tako.
Če spremljaš mojo FB stran pa si tako ali tako lahko že zasledila mojo malo nezgodo.
No, da zaključim. Po dvajsetih minutah mi je nekako uspelo odstraniti vso masko z las.
Tu bi rada še posebej omenila, da ste lahko brez skrbi, maska se izpira izredno hitro in učinkovito. Vsaj pri meni se je. Lasje se niso čisto nič zlepili kakor sem na začetku pričakovala.
Maska ima v bistvu na lase podoben učinek kot Oriflamova maska z medom, o kateri lahko več prebereš tukaj.
Po uporabi so lasje mehki, svetleči in na videz nekoliko manj suhi. Zdelo se mi je, da so danes, dan po uporabi maske, moji lasje izredno lepi, no pač dosti lepši kot ponavadi. Izgledali so zdravi, gosti, svetleči in močni. Če je bil to učinek maske ali so moji lasje imeli samo svoj dober dan je težko presoditi. Za kaj takega bom morala masko preizkusiti večkrat.

Si že kdaj preizkusila kakšno domačo masko za obraz ali lase? Kako so se ti zdele?
Vesela bom vsakega vašega komentarja.

P.S. : Če se boste odločili preizkusiti to domačo masko bodite previdni pri nanašanju. ;)



12 komentarjev:

  1. Jajčni rumenjak, olivno olje in med - meni super, ali pa samo olivno olje (delovati bi moralo tudi kokosovo, jojobino ...), pustiš na laseh (jaz jih zavijem v vrečko in naredim turban z brisačo) par ur in opereš. :) Zadnje dva tedna pa imam na testu še eno drugačno, tudi naravno zadevo in če prestane preizkus, bo kmalu tudi na blogu. :D (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem že slišala, da so rumenjaki dobri za lase. Moram enkrat preizkusit. ;)
    Joj točno saj sem hotela dodati, da je dobro tudi samo olivno ali kokosovo olje. Jaz si večkrat uro pred pranjem nanesem olivno olje na konice oz. tam kjer imam lase najbolj suhe in potem sperem. Suhim konicam res fuul pomaga. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kokosovo olje naj bi vplivalo dobro tudi na uravnavanje mastnosti lasišča in ne pospešuje mastenje las, tudi če nanesemo na lasišče. Za te namene kupujem Bio Idea ekološko deviško kokosovo olje, ki stane cca 9€ za 400ml v Tušu. Navado imam, da ga pustim čez noč, lase zavijem v brisačo in zjutraj sperem. Po uporabi in spiranju, se lasje z lahkoto razčešejo tudi brez uporabe balzama, ko jih posušiš so bolj sijoči, zdravi. Meni so se po redni uporabi lasje vidno manj cepili, jih je tudi frizerka pohvalila. Edini problem je, če uporabljaš šampone, ki se premalo penijo. Sem poskusila dva naravna šampona, ki sta v osnovi super, ampak olja z las nista uspešno sprala. Z medom pa ne bi kombinirala, ker se mi zdi prevelika packarija :D

    Če nisi še preizkusila, med je super za problematično kožo, saj deluje antibakterijo in baje blaži tudi brazgotine in majhne nepravilnosti. Naneseš ga na obraz, pustiš 15-20 minut lahko tudi več in spereš. Po uporabi te maske, je moja koža sijoča, izgleda spočita in lepša. More bit pa čimbolj pravi med, da je učinek še večji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, hvala za nasvet, bom preizkusila oboje! :) Samo to glede spanja pri meni ne bi šlo, je bolje, da imam brisačo gor v budnem stanju, hehe. :D

      Izbriši
    2. Se toliko premikaš med spanjem? :D ne vem, pri meni je bil res bistveno boljši učinek, če sem pustila kokosovo olje več časa na laseh :) glede meda pa poročaj, kako se bo obneslo in če boš opazila kakšno razliko :)

      Izbriši
    3. Ful se premikam in pa težko zaspim ko mam kaj na glavi, sem že parkrat probala pa ni šlo. :D
      Bom večkrat probala in poročala. ;)

      Izbriši
  4. Jaz še nikoli nisem naredla nobene domače maske za lase, ponavadi samo nanesem kako olje po pranju pa so konice super. Sedaj ko sem prebrala to objavo me je kar malo zamikalo,da bi probala, ampak me je kar malo zaskrbelo lepljenje las, posebaj zato, ker so moji tak dolgi :D. In nezgoda se ti je res zgodila ob čisto nepravem času!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvič me heksenšus in seveda ob popolnem času, hehe. :D
      Ko sem tole masko nanašala so se lasje res ful lovili skupaj, a ob topli vodi se med kar razpusti in se ga izpere brez težav. Pa tudi ko ga odstraniš las ni težko razčesati. :)

      Izbriši
  5. Ok tole je pa usojeno.. ravno z mokrimi lasmi ob odprtem oknu berem tole objavico in naletim na heksenšus, ups, hitro grem stran od okna.. :D..

    Tale maska je super, že sprobana, tudi kar podnevi ker ni šans da spim s čimerkoli na glavi oz. že s spetimi lasmi ne bi mogla... Lasje so sprva res kepasto lepljivi, efekt pa je fenomenalen.. si me spomnila, da jo moram še kdaj narest, sem jo čisto premalo, samo ene dvakrat, mogoče zato, ker se mi ni ljubilo 'pacati', ampak dejansko sploh ni toliko abnormalno veliko dela s tem..

    Ps: upam, da je vrat že v redu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, no super, potem pa kar po med. ;)
      Je pa res, da se med kar lepo spere z las, si ne bi mislila, če ne bi sama preizkusila.
      Na srečo je nehalo boleti, hvala. :)

      Izbriši
  6. Meni se navadno ne da "packat" in nanesem samostojno arganovo, olivno ali kokosovo olje 2 ure pred pranjem in lasje so res lepši.
    Pa kokosovo olje uporabljam tudi za nego telesa, obraza, po depilaciji itd... Je res vsestransko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj meni se tudi bol redko da in ponavadi prav tako nanesem še olje, pa še to ko imam res čas 2 uri sedeti z mastnimi lasmi oz. se mi nikamor ne mudi. ;)
      Je pa res super kokosovo olje! :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts