Lepotni bonbončki licila.si




Pred kratkim sem opravila svoj vnovični nakup na spletnem portalu licila.si, kamor se zaradi super ponudbe, nizkih cen in ekspresno hitre dostave zelo rada vračam. Med drugim sem tokrat naročila tudi paletko senčil in korektor britanske znamke Freedom, ki se je pred kratkim pojavila na licila.si. Senčilo sicer ni bilo za lastno uporabo, saj sem ga podarila v nagradni igri, ki je potekala na mojem FB profilu, ki ga lahko najdeš tukaj. O omenjeni kozmetični znamki torej še nisem dobila neke realne slike, jo bo pa definitivno vseboval moj naslednji nakup. Upam, da gre za kaj podobnega kot je kozmetična znamka, ki nam je verjetno vsem znana po svoji kakovosti in nizkih cenah. O njej sem že pisala na blogu gre pa seveda za Makup Revolution, klik do objave.







Makeup Revolution, The matte effect


Opis izdelka:

Gre za tekočo podlago, ki doseže mat videz obraza in na njem ostane do 16 ur. Simpatična embalaža umazano bele barve z zlatimi (za Makeup Revolution značilnimi) črkami, vsebuje 25 ml izdelka. Sama sem izbrala odtenek Natural Beige, ki je čez poletje najbolj primeren za mojo, rahlo zagorelo polt.



Cena: 2,95€


Mnenje:

Puder sem v bistvu kupila samo zato, ker sta mi do nižje poštnine manjkala 2€. Po pravici povedano niti nisem imela ne vem kako visokih pričakovanj, me je pa izdelek zelo pozitivno presenetil.
Gre za precej lahek, ne masten izdelek, ki je najbolj primeren za poletne mesece. Odtenek je naravnost popoln za mojo kožo in se niti ne opazi, da ga nosim. Sicer ni preveč prekriven in ga je najboljše uporabljati kot matirajočo podlago. Sama sem ga uporabljala v kombinaciji s korektorjem, saj čez poletje ne uporabljam veliko ličil.
Dobra stvar embalaže se mi zdi zelo majhen aplikator, ki omogoča, da res naneseš pravo količino izdelka, poleg tega pa je ta izredno lepo mazljiv. Ponavadi za finish uporabim zaključni puder od Everyday Minerals in ga nanesem na mesta, kjer se moj obraz  zaradi mastne kože najhitreje prične svetiti (čelo, nos in pa brada).
Nekajkrat se mi je zgodilo, da sem zaključni puder pozabila nanesti in se je moj obraz svetil bistveno manj, kot se bi če ne bi uporabila te podlage.
Sama si res nikoli nisem mislila, da bom tako navdušena nad tem izdelkom. Najverjetneje tudi zato, ker dam ponavadi za puder okrog 20€ in se mi je ta cena zdela naravnost smešna. Punce naj vas cene ne zavedejo, tale izdelek definitivno morate imeti! ;)


Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Da, da, da!

Svojega dobiš: Na spletni strani Licila.si ali Makeuprevolution.si 







Freedom Makeup, tekoči korektor



Opis izdelka:

Tole je edini Freedom izdelek, ki sem ga do sedaj testirala. Gre za tekoči korektor Pro Conceal & Correct v najsvetlejšem odtenku light. Idealno je če je korektor za odtenek ali dva svetlejši od naravnega tena tvoje kože.


Cena: 2,95€


Mnenje: 

Korektor uporabljam predvsem za področje pod očmi in pa za zakritje drobnih nepravilnosti, kot so mozolčki ali brazgotine, ki so mi ostale od najstniških problemov s kožo. Tale korektor je prav tako kot puder lahke in ne mastne strukture. Vse nepravilnosti sicer kar dobro prekriva, se pa nekoliko počasneje vpija v kožo in ga zato težje zabrišem. Do sedaj sem uporabljala Revlonov korektor, ki je sicer nekoliko dražji, a mi je bil glede zabrisovanja in poenotenja z odtenkom moje kože bolj všeč.



Ocena: 3/5

Ponoven nakup: Ne.

Svojega dobiš: Na spletni strani Licila.si







Makeup Revolution kremni lip gloss


Opis izdelka:

Kremni lip gloss Ultra Velour v roza odtenku "What Will it Take to Make You Love Me?" se je prav tako znašel v moji košarici. Velour kremni lip glossi so intenzivnih barv, poskrbijo za kremni finiš in ob enem pa nudijo udoben občutek na ustnicah.


Cena: 4,95€



Mnenje: 

Odtenek tega mat lip glossa je res zelo intenziven in nisem čisto prepričana, če je taka roza ravno primerna za mene. ;)
Nisem navajena na tako intenzivne tone, saj ponavadi posegam po več ali manj nude odtenkih.
Lip gloss bo pri meni prišel na vrsto ob posebnih priložnosti, saj se mi (za moj stil) ne zdi primeren kot vsakodnevna šminka. Sicer je tekstura lip glossa kremna in se zelo lepo razmaže ter enakomerno porazdeli po ustnicah. Ustnice hkrati navlaži in je prijeten za nošenje, saj ga praktično ne čutiš.
Tudi obstojnost je kar solidna, celo pri meni, ki imam nenavaden dar (celo pri lip glossih) "pojesti" celotno šminko z ustnic. ;)
Pred uporabo lip glossov v mat odtenkih sama poskrbim za piling ustnic, saj je drugače čisto vsaka majhna nepravilnost grozno očitno vidna na ustnicah. 


Ocena: 4/5


Ponoven nakup: Da, a verjetno kak bolj naraven odtenek.


Svojega dobiš: Licila.si









Eco Tools glavniček za obrvi in trepalnice



Opis izdelka:

Čopiči Eco Tools so okolju prijazni saj so v celoti narejeni iz naravnih in cruelty free materialov.
Tole je moj prvi "čopič" omenjene linije, imam pa doma kabuki znamke Everyday Minerals, ki sem ga prav tako kupila preko licila.si in me dizajn nekoliko spominja na Eco Tools.
Ročaj glavnička je narejen iz bambusa, elegantno držalo vsebuje recikliran aluminij, dlačice pa so narejene iz sinteičnega - cruelty free - materijala.



Cena: 3,95€



Mnenje: 

Že dalj časa sem si želela malo boljši in predvsem lepši čopič saj sem do sedaj uporabljala plastičnega od Oriflame, ki mi ni bil kaj preveč všeč. Pri meni je poleg kvalitete, uporabnosti in cene zelo pomemben tudi izgled, tale glavniček pa je vse to v enem. Uporabljam ga predvsem zato, da obrvi spravim na svoje mesto (sintetične ščetine) in pa, da razčešem trepalnice pred in po nanosu maskare (glavniček). Če se ti pogosto dogaja, da se po nanosu maskare tvoje trepalnice zlepijo, ali na njih nastanejo majhne grudice, je ta glavniček pravšnji za tebe saj bo zlepljene trepalnice razčesal in jih postavil na svoje mesto.
Zelo uporabna stvar, vsaj meni. :)

Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Da!

Svojega dobiš: Na Licila.si ali na Salma.si







I Heart Makeup šminka Lip Geek 


Opis izdelka:

Tole šminko sem prejela kot darilce ob nakupu. Šminke I Heart Makeup vsebujejo kar 20 čudovito pigmentiranih odtenkov, moj se imenuje "Just Have Fun". Šminko dobiš zapakirano v lični škatlici in tudi ko škatlico odpreš nisi niti približno razočaran. Šminka se nahaja v prelepi embalaži, ki mene še najbolj spominja na kovino ali mogoče na trdno, kakovostno plastiko. Embalaža je svetleča, vijolična in če se potrudiš lahko v njej vidiš svoj odsev. 



Cena: 3,95€



Mnenje: 

Glede na to, da je bila šminka od prijazne in radodarne ekipe Licila.si dodana kot darilo, ne bi morali ujeti bolj primernega tona zame. Dejansko mi je odtenek pisan na kožo saj mi zelo lepo pristaja in se mi ne zdi premočen.
Ravno v pravšnji meri osveži in poudari ustnice. Šminka ne izsuši ustnic, daje prijeten občutek na ustnicah in je kar dolgoobstojna. Sicer bi bila najbolj natančna časovna informacija, ampak res nikoli ne gledam na uro in nimam pojma kako dolgo šminka zdrži na mojih ustnicah. Ko nanos več ni tako močno opazen ga pač ponovim. ;)
Sicer pa lahko nasvet o tem kako povečati obstojnost dvoje šminke najdeš tukaj.
Trenutno imam res ogromno šmink, a se vedno razveselim vsake nove, najlepša hvala Licila.si! :)



Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Da in to točno tak odtenek!

Svojega dobiš: Na Licila.si








Čopič Nanshy - Angled Detailer


Opis izdelka:

Še eno darilce, ki me je čakalo v mojem paketu. Čopič znamke Nanshy sem dobila v priročni beli torbici za shranjevanje čopičev, ki je narejena iz blaga z natisnjenim logotipom Nanshy. 
Nanshy čopiči so zelo mehki, natančni in nežni. 



Cena: 7,95€



Mnenje: 

Tale čopič je s svojo prirezano konico primeren tudi za najmanjše detajle, jaz pa ga uporabljam tudi za nanašanje senčila na obrvi. Super čopič z izredno mehkimi ščetinami, ki poskrbi za natančen nanos. Želim si, da bi imela več Nanshy čopičev, tale me je res zelo, zelo razveselil. :)





Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Da!

Svojega dobiš: Tukaj!







Celoten nakup :)








8 komentarjev

  1. Super objava in prelepe slikice in všečkam tole varianto z ocenamiiii zelooo:)**,odtenek kremnega glosa je pa tako moja barva:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo me že mika ta podlaga :) Pa odtenek šminke je wauuu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi tale Makeup Revolution Matte Effect puder res super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni so všeč taki tipi objav :) sama še nikoli nisem ničesar naročila preko licila.si, vendar odkar je prišla znamka Makeup revolution ven, me vedno bolj mika..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Potem pa kar, mislim, da ti ne bo žal. Makeup Revolution je res superca! :)

      Izbriši
  5. Tudi jaz sem kupila take puder, ker mi je do nižje poštnine manjkalo le nekaj evrčkov. :) Čeprav sem puder kupila že pred nekaj meseci se spomnim, da mi ni bil pretirano všeč, saj so bili takrat ko sem ga jaz kupila še bolj mrzli, skoraj zimski meseci in je puder mojo kožo le še dodatno izsušil. Tako, da jaz ga nebi priporočala nobeni punci z bolj suho kožo.

    Šminka in glos sta pa res prfektne barve! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika hvala, da si tole omenila. :)
      Puder res ni najbolj primeren za punce s suho kožo.
      Sicer pa so drugače pudri z mat učinkom bolj primerni za mešano ali mastno kožo, saj matirajo kožo - nadzirajo neželjen sijaj, ki je ponavadi viden pri mastni koži kot svetenje oz. oljnat videz na čelu, nosu in/ali bradi.

      Izbriši