8.01.2015

Magic Tattoos


Danes bo govora o eni izmed top stvari letošnjega poletja. To so začasni metallic tatuji v obliki nalepk, ki jih punce uporabljamo kot modne dodatke oz. kot nadomestek nakitu. Ena izmed njihovih prednosti je zagotovo ta, da tatuje za razliko od pravega nakita lahko odneseš tudi v bazen ali morje, res super so za popestritev videza v kopalkah.
Kovinski odtenki se prekrasno podajo z zagorelo kožo, njihov nanos pa je prav tako zelo preprost.
Se še spomnite, ko smo bili otroci in smo kupovali čigumije ter si nato nalepke limali po telesu. No princip je v bistvu enak, razlika je verjetno v tem, da sedaj ne bomo cele oblepljene v nekem nesmiselnem vzurcu, ampak bomo tatujčke nalepile na tista mesta kjer nam je všeč. Če ne veš kam bi nalepila svoje tatuje ali kako kombinacijo bi z njih naredila, pobrskaj po spletu kjer boš našla res ogromno idej.
Sami tatuji zdržijo na koži čisto različno, odvisno je od stvari, ki jih počneš in na katerih mestih imaš nalepke nameščene. Pri meni so bili obstojni dobra 2 dneva nato pa sem šla na bazen, kjer se mi je polovica uničila, tako, da sem jih morala na žalost odstraniti. Če tatuji ne bi bili tako dolgo v vodi bi najverjetneje zdržali še kakšen dan, dva več. Sicer pa jih je na enem blokcu kar nekaj in jih lahko preprosto nadomestiš z drugimi. ;)





Sama sem tatuje preizkušala prvič, sicer sem si jih že nekaj časa ogledovala v trgovinah in si govorila, da naslednjič jih pa ja kupim. Za vsak slučaj če mi bo sreča slučajno naklonjena sem za poljuben tatu sodelovala tudi na FB strani Magic Tattoos in veste kaj, sreča mi je bila tokrat naklonjena. Izbrani vzorec tatujev sem dobila že naslednji dan.
Vse ostale tatuje in tudi nekaj idej kam jih prilepiti najdeš na spletni strani Magic Tattoos, klik.
Izmed obširnega nabora svetlečih zlatih in srebrnih nalepk sem izbrala Gold Heart, ki že krasijo mojo kožo. Svoje lahko dobite že za za 6,99€.


Tale mi ni uspel ravno najlepše

Nanos tatujev je čisto preprost in skorajda ne gre, da bi komu spodletelo. Kot sem omenila zgoraj je princip enak, kot pri tistih nalepkah s čigumijev. Izbrani tatu izrežeš, odstraniš zaščitno folijo in ga prilepiš na suho, čisto kožo ter ga pritisneš ob kožo. Z mokro krpo celoten tatu dobro namočiš in poskrbiš, da je celotna nalepka mokra in se dobro oprime kože. Tatu pustiš tako približno 30 sekund nato pa nalepko počasi odstraniš. Če nalepke na katerih mestih nisi dovolj zmočila se ne bo odtisnila na tvojo kožo in bo ostala na papirju, v tem primeru jo preprosto potisni nazaj ob kožo in nadaljuj z močenjem še dodatnih 10 sekund. Sedaj samo še počakaš, da se nalepke posušijo, lahko jih tudi malo popivnaš s papirnatim robčkom, nikakor pa ne drgni po njih.
Tudi odstranjevanje je čisto preprosto in potrebuješ le vato in pa baby olje ali katero koli drugo olje. Jaz sem imela pri roki olje za telo v spreju in sem preizkusila odstranjevanje z njegovo pomočjo, delovalo je hitro in ni bilo potrebnega močnejšega drgnjena.





Top kombinacija kovinskim tatujem se mi zdi tale srajčka :)

1 komentar:

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts