8.06.2015

My insta-sea-week #3

Če si kaj pokukala na moj profil na Instagramu, mimogrede najdeš me pod @iissaa6, si lahko opazila kar nekaj fotografij, ki sem jih objavila na morju. Od tega je sicer minilo že kar nekaj časa, pa vendar od kar sem spet doma nekako nisem bila najbolj aktivna na Instagramu. Vsaj tako kot na morju ne. Sicer obožujem morje, poletje in počitnice. Opazovanje morja, ki se razprostira v neskončnost, valov kako nežno butajo ob skale in pa jadrnic nekje na koncu obzorja, vse to me vedno znova tako impresionira, da moram vzeti fotoaparat in fotografirati. Domov sem se tako vrnila z nešteto fotagrafijami in obljubo, da jih zdaj res vse organiziram in izdelam novo fotoknjigo. Ko pri roki ni bilo mojega fotoaparata, sem v roke vzela mobitel na katerem imam prav tako shranjenih že čez 2100 različnih fotografij in ujela še nekaj morskih utrinkov, ter jih delila z vami. Sedaj ko urejam tole objavo in gledam fotografije, se bi najraje kar takoj vrnila nazaj. Ali mogoče kdo ve zakaj čas na morju tako hitro beži ali še boljše, če se bi ga dalo kako upočasniti?! :)
Vsakega koristnega odgovora bom zelo vesela. Si ti že bila na morju, v hribih ali kje drugje ali pa že nestrpno odštevaš dneve do zasluženega dopusta?


A photo posted by Larisa (@iissaa6) on
Tale velikanska Kinder čokolada je šla z nami na morje, v notranjosti je kar 32 mlečnih čokoladic. Definitivno jih je bilo premalo in so zmanjkale prehitro. ;)





A photo posted by Larisa (@iissaa6) on
Ob dopoldnevih in poznih popoldnevih, ko sonce ni bilo premočno sem uživala v morju ali ob njem. Najraje kar z nogami v morju in dobro revijo v roki, obvezna je bila tudi steklenica hladne vode.
Popolno!



A photo posted by Larisa (@iissaa6) on

Fotografirano z ladjice, ki nas je popeljana na dnevni izlet po Kornatih. Na fotografiji je prečudovit zaliv v katerem smo se tudi kopali, več mojih fotografij Kornatov si oglej tukaj.





A photo posted by Larisa (@iissaa6) on
Domača turška kava, pripravljena v tradicionalni ribiški vasici je imela prav poseben okus.  Popili smo jo ob čudovitem razgledu na morje.


A photo posted by Larisa (@iissaa6) on
Na morju ni manjkalo niti sprostitve ob knjigi in kozarcu hladnega Guinness-a.



A photo posted by Larisa (@iissaa6) on

Ni ga čez ohladitev v - ne najbolj hladnem -morju. V času naših počitnic je imelo morje okrog 29°C, ozračje pa se je ogrelo tudi do 38°C.










Še ena fotografija mene in mojega dragega posneta nekje v osrčju Kornatov, veter v laseh povzroča ladja. ;)

5 komentarjev:

  1. Wauuu nisem vedla, da obstaja Kinder s tolkimi čokoladami <3

    Se pa na slikah vidi, da si zelo uživala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V bistvu sem jih kupila v duty free trgovini, jih sama tudi nisem zasledila nikjer drugje. ;)

      Izbriši
  2. Letos na žalost ne bo nič z dopustom, sem pa šla vseeno čez vikend na morje :) podpiram tvoj cilj fotoknjige, saj je prav, da se shranijo spomini za poznejša leta, da se lažje spomniš, kaj vse si doživela in videl. Sama fotoaparata nimam, zato večinoma slikam s mobitelom, slike niso perfekte, ampak za spomin več kot odlične. Jih imam tudi jaz kar precej za uredit na telefonu pa se kar ne morem spravit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca se strinjam. Vedno je lepo, celo ko mine nekaj let, pogledati fotografije in se spomniti vseh lepih dogodkov, takrat ti je pač vseeno kaka je kvaliteta fotografije, to, da jo sploh imaš je glavno. :)

      Izbriši
  3. Sem vesela, da si zalutala na moj blog in tudi na tvojem blgou se je fino zadrževat. Sploh ti Kornati, me zanimajo kako je. Ker na Hrvaškem sem že res bolj ali manj vsepovsod bila. Ampak tukaj pa še ne.. Še grem pogledat drugo objava o teh otokih... Prej sem vsako leto bila na Hrvaškem, zdaj pa od kar sem se preselila, pa že skoraj dve leti ne... Grem malo priklicat nostalgičnost (;

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts