8.08.2015

Na testu: Johnny Organic, DETOX piling & maska za obraz

Tako pa je Johnny naposled prišel tudi k meni, z veseljem sem mu dodelila posebno mesto v kopalnici in komaj čakala, da ga preizkusim in vidim kaj mi lahko ponudi. ;)
Najprej pa povejmo o Johnny-u nekaj na kratko, da ga boš boljše spoznala.






"Punči, jaz sem super zeleni piling & maska, oboje v enem!" nekako tako se mi je predstavil Johnny Organic v obliki napisa na zadnji strani embalaže.
Johnny je v bistvu super hrana za tvojo kožo, ki dela čudeže od zunaj navznoter. Da povemo bolj natančno, gre za kozmetiko namenjeno vsem tipom kože, predvsem pa je primerna za občutljivo, problematično ali poškodovano kožo.
Vse sestavine uporabljene v omenjeni kozmetiki so 100% naravnega, ekološkega in veganskega izvora.  Že stoletja jih uspešno uporabljajo v tradicionalni medicini za zdravljenje kožnih tegob.
Johnny prav tako meni, da so živali le za crtljanje in ne bi nikoli naredil packarije, kot je preizkušanje kozmetike na živalih.
Bravo Johnny, vedno bolj si mi všeč!
Johnny je prav tako primeren za vse uporabnice, ki so nagnjene k alergijam saj ne vsebuje alergenov in ostalih nepotrebnih dodatkov.
Na spletni strani Johnny-a boš našla veliko različnih izdelkov za nego kože; od vlažilnih krem, tonikov pa vse do pilingov, mask za obraz pa tudi anti-celulitnih kavnih pilingov.
Prepričaj se sama, klik.






Vse kar potrebuješ za pripravo maske






Opis izdelka:

Izdelek, ki sem ga testirala je piling in maska za obraz v enem. Sestavljena iz popolnoma naravnih, zelenih super živil, ki vsebujejo pomembne vitamine, minerale, aminokisline, hranila in esencialne maščobe. Njen namen je razstrupitev, čiščenje in učvrstitev kože, prispeva pa tudi k bolj elastični in voljni koži.
Embalaža vsebuje 50 g izdelka, ki zgleda kot zelenkast prah, ki ga moraš pred nanosom samo še zmešati z vodo in že je pripravljen nate.
Če si želiš pilinga, preprosto zmešaš pol čajne žličke praška z enako količino vode in zmes z enakomernimi, krožnimi gibi naneseš na obraz in temeljito spereš z mlačno vodo.  V primeru, da bi ga rada uporabila kot masko za obraz pa količino vode in prahu podvojiš. Masko vedno nanašaš na predhodno očiščeno kožo, predele okrog oči in ustnic izpustiš in paziš, da je nanos čim bolj enakomeren. Masko pustiš na obrazu od 15-20 minut in jo spereš z obilico vode.
Za dodatne informacije in sestavine izdelka klikni na zgornji naslov. 



Cena: 13,95€


Maska za obraz Johnny Organic, zelo priročen trak za lase pa lahko dobiš pri Oriflame :)



Mnenje:

Nad Johnny-em sem navdušena, moja koža pa je po uporabi takooo zeloo mehka ter na videz bolj zdravo in nahranjeno. Za razliko od nekaterih mask je Johnny popolnoma varen za uporabo, saj je sestavljen iz povsem naravnih sestavin in zato ob stiku s kožo niti malo ne peče. 
Sama imam kar občutljivo kožo in ne morem uporabljati katere koli maske, saj me koža peče in postane hitro polna rdečih izpuščajev. Do sedaj sem uporabljala maske iz 100% gline, ki so super za mojo mastno kožo, a Johnny je še bolj super. Za pripravo je čisto preprost, prav tako pa je končno zmes preprosto enakomerno porazdeliti po obrazu. Johnny-ev vonj ni ravno najprijetnejša stvar na svetu, a kaj takega pri naravni kozmetiki niti ni za pričakovati saj dodani parfumi le sušijo in dražijo kožo. Mene vonj še najbolj spominja na sveže pokošeno travo in mi ni neprijeten. Sploh pa ga vohaš le ob nanosu, saj se čez nekaj časa na vonj navadiš in ga niti ne zaznavaš več. Za razliko od nekaterih mask se tale malo težje izpira, saj se po dvajsetih minutah posuši in se ustvari trda plast na koži. Z uporabo malo več mlačne vode in brez premočnega drgnjenja pa boš izdelek vseeno brez nepotrebnih zapletov spravila s kože. Po uporabi maske sem kožo osvežila še z naravnim hidrolatom vrtnice, tako, da se sedaj počuti preprosto božansko, tako mimogrede tudi izgleda. ;)
Izdelka sicer nisem preizkusila kot piling, saj ga v glavnem nameravam uporabljati kot masko, ki pa bi jo priporočila vsem. 
Glede na to, da za pripravo maske potrebuješ le eno čajno žličko praška, nanašam pa jo na približno 10 dni, bo Johnny pri meni ostal za kar nekaj časa. :) 



Ocena: 5/5



Ponoven nakup: Da! Ostajam zvesta Johnny-u. V prihodnosti imam namen preizkusiti še druge njegove izdelke. 



15 komentarjev:

  1. Za Johnny Organic kozmetiko prvič slišim, nisem si mislila, da jo dejansko lahko naročiš v Sloveniji in to z brezplačno poštnino. To je nekaj novega ali imajo le trenutno akcijo, da ljudi privabijo? :) Če prav razumem, boš imela to embalažo za cca 8-10 uporab? Katero glino si prej kupovala in jo uporabljala za masko?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede poštnine res ne vem, upam pa, da bo trajala čim dlje! :D
      Drugače pa sem uporabljala masko od Argiletz, zelo priročna je recimo ta, ki je v tubi in je ni potrebno pripravljat:

      http://bitax.si/bio-organska-kozmetika?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=350&category_id=65

      Drugače pa bo verjetno za nekako toliko nanosov, če je čajna žlička 3-4 gramov potem upam na vsaj 10x. :D

      Izbriši
    2. Hvala za predlog. Sedaj vem kaj približno moram iskat, ker pri tej maski bi me več stala poštnina kot je vreden sam izdelek :)

      Izbriši
    3. Jaz sem jo ponavadi naročevala preko Click2chic, samo zgleda, da jih več nimajo. :/

      Izbriši
    4. No, saj sem že naročila tole Johnnyevo, ker me je čisto premamila in srčno upam, da mi bo ustrezala tako kot večini, ki jo omenjajo na internetu :)

      Izbriši
    5. Čisto iskreno povedano, jaz sem imela težave z veliko maskami. Pri nekaterih me je koža ob nanosu grozno pekla in sem mislila, da pač počakam kako minutko in se mogoče umiri. No ni se, peklo me je še 2x bolj, tako, da sem masko takoj odstranila in so me spodaj pričakali rdeči flekci in cela pekoča koža. Saj ne vem kaj je z mojo kožo, a tako je bilo pri večini mask. Ugotovila sem, da mi ustrezajo večinoma tiste, ki so iz naravnih snovi, brez kemije npr. 100% glina se je obnesla super in pa tale Johnyeva, po mojem, da ti bo všeč. Dvomim, da bi sploh kaj lahko bilo narobe.
      Johnny je res noro dober, hehe. ;)

      Izbriši
    6. Tako jo hvališ, da ne morem pričakati jutrišnjega dneva, da jo končno dobim, če bo vse po sreči :) koža mi je te dni čisto podivjala, zato srčno upam, da bo maska malo umirila to stanje.

      Izbriši
    7. Hehe, upam, da ti bo pomagalo! :)
      Sicer pa je meni zelo pomagala Sorayina linija izdelkov Care&Control. Uporabljam jo od februarja in od takrat praktično nisem imela nobenega mozoljčka, pa še nastanek ogrcev se je zmanjšal.
      Več tukaj: http://girlof21st.blogspot.com/2015/02/na-testu-kozmetika-soraya-care-control.html

      Izbriši
    8. 100x hvala za to povezavo! Izgleda, da bom v manj kot mesecu dni zamenjala izdelke za celotno nego obraza :)

      Izbriši
    9. Haha, joj, da ne bom počasi začela kakih položnic domov dobivat od tebe. ;) ;)

      Izbriši
    10. Larisa priznam, na koncu jezika (prstov) sem imela, da bi ti napisala, če imaš mogoče kakšno provizijo, ker si tako prepričljiva pa sem si v zadnjem trenutku premislila in zbrisala komentar... a zgleda, da si vseeno začutila kaj se mi plete po glavi :P

      Izbriši
    11. Ko bi jo vsaj mela! :D
      Hehe, ma ne, samo res mi je superca tale maska.
      Drugače pa upam, da kdo pravi prebere ta tvoj komentar s provizijo. ;) ;)

      Izbriši
  2. Joj jaz ga zmeraj pozabim naročiti :/ Sem že toliko dobrih ocen prebrala, pa še idealen bi bil na mojo problematično, aknasto kožo. Vsekakor se bom mogla spraviti in ga končno kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, saj pri meni je bilo isto. Najprej sem ga ne vem kako dolgo gledala in si govorila: "To pa moram probat!"
      Ampak ti priporočam, se res splača! :)

      Izbriši
  3. Jaz imam kakavovo masko, ki mi je top, razmišljam pa da bi preiskusila tudi to.
    Res odlični, naravni izdelki :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts