9.18.2015

Huawei P8 Lite



Že nekaj časa sem vedela, da bo potrebno menjati mobitel, saj je bil moj v vedno slabšem stanju. Baterija je zdržala največ pol dneva, naprava pa je postajala vse počasnejša in vedno slabše odzivna. Pred dvema mesecema sem zaključila s plačevanjem svojega trenutnega mobitela - HTC One in sem se odločila, da sedaj preizkusim nekaj iz srednjega  oz. bolje rečeno nižjega cenovnega razred.
Za HTC One sem skupaj z naročnino Džabest 2000, ki stane 20,95€ na mesec, plačevala okrog 50€ mesečno, vzela pa sem ga za obdobje dveh let.
Na živce mi že gre, da plačujem toliko za telefon, ki se po dobrih 2 letih pokvari, tako kot vsi drugi. Za vse stvari za katere mobitel uporabljam bo čisto dovolj tudi nekaj čisto standardnega, ki ne rabi ne vem kakšne opreme ali 8 jedrnega procesorja, ki ga mimogrede novi mobitel ima.
S težkim srcem se torej posvaljam od znamke HTC, ki sem ji bila zvesta od kar so v naši državi prišli na tržišče in pozdravljam svoj novi telefon znamke Huawei.


Za znamko Huawei sem dejansko prvič slišala šele januarja letos, ko si ga je kupila prijateljica. Moj telefon mi je služil dobro in se za druge niti nisem toliko zanimala. Moje zanimanje za telefone naraste šele, ko je potrebno kupiti novega. Najprej sem bila malo skeptična glede novo odkrite firme, ki je sicer v Sloveniji prisotna že več kot 4 leta. Huawei telefoni so glede na to, kar za ta denar dobiš zares poceni, celo pa proti ostalim firmam.
Niso  nekje na vrhuncu zmogljivosti, skupaj z najboljšimi mobiteli, so pa v zlati sredini, kar mi bo sedaj izgleda, da moralo biti dovolj. :)
Ko je moj trenutni mobitel začel pešati sem iskala informacije po spletu in spraševala okrog kakšne izkušnje imajo ljudje s tem telefonom. Dejansko so me izkušnje uporabnikov Huawei-ev zelo pozitivno presenetile, vsi so bili zelo zadovoljni s temi kar poceni aparati, prav tako pa Huawei postajajo vedno bolj popularni. Za zdaj poznam že kar nekaj ljudi, ki jih trenutno ima.

Kar nekaj časa sem se odločala med Huawei P8 in P8 lite, saj sta se mi zdela kar podobna. Cena P8 je za kar 2x večja od P8 lite. Zato sem včeraj o tem povprašala Telekomovega agenta, ki je naredil hitro primerjavo obeh telefonov in mi čisto iskreno povedal, da nima pojma kako je lahko P8 toliko dražji, saj je le malo večji in ima nekoliko boljši procesor, sicer pa sta si aparata zelo podobna.
 Seveda sem se odločila za cenejšega, torej za Huawei P8 lite za katerega bom mesečno odštela le 6,95€, odplačevala pa ga bom 2 leti.
 Njegova cena je torej okrog 168€ (če si član z naročnino).
Meni se zdi cena naravnost smešna, to pa zato, ker telefon ni toliko slabši od mojega HTC One, katerega cena je bila 720€.
No zdaj vidite o čem govorim, enostavno se mi Huawei še vedno zdi predober, da bi bilo res, a sem za zdaj (po 24 urah) res zelo, zelo zadovoljna z njim. Sicer vem, da veliko plačaš prav za znamko, Huawei pa še nima tako razširnjega imena, kot recimo Samsung ali HTC.


Nekaj osnovnih funkcionalnosti telefona :

Mobitel Huawei P8 Lite je lažja, a strojno dovršena verzija modela P8. Telefon se ponaša z 8-jedrnim procesorjem, 12,7-centimetrskim HD-zaslonom, 2 GB delovnega spomina (RAM) in kamero s 13 MP.

K mobitelu dobiš še standardne dodatke, kot so polnilec, slušalke, podatkovni kabel in navodila. Vstaviš lahko še pomnilno kartico z največjo velikostjo 128 GB, torej več kot preveč.
Mobitel lahko dobite v beli ali črni barvi. 


Moje mnenje: 

Naj najprej povem, da nisem neki poznavalec in, da vse primerjam s HTC-ji. Do sedaj sem imela HTC Desire in HTC One.
P8 lite mi je všeč tako na videz, kot tudi vsebinsko. Je zelo lahek in kar precej tanek,  sicer čisto malo debelejši od mojega HTC-ja. Na mobitelu teče Android 5.0 v slovenščini, ki pa je za Huawei-e malenkost prilagojen.
Vse kar me moti je to, da nima menija vseh aplikacij in imaš te razvršeče po namizjih, se bo pač treba navadit. Sicer imaš lahko poljubno število strani namizja in lahko tudi več ikon združiš v različne mape, npr največkrat uporabljene aplikacije, aplikacije za zvok in fotografijo, igrice ... kakor je pač komu ljubo.
Včeraj in danes sem seveda cel čas visela na svojem novem mobitelu in raziskovala njegove funkcije. Za standardno uporabo (brskanje po spletu, klicanje, pošiljanje sporočil, fotografiranje, snemanje ...) se mi ne zdi nič kaj dosti boljši od mojega HTC-ja. Malo slabša stran je le fotoaparat, HTC One je imel (v svojih boljših časih) dosti boljšega. Ne razumite me narobe fotoaparat je tak kot jih ima večina okej mobitelov, jaz sem pač malo bolj zahtevna glede fotografij.
Za sedaj sem na splošno nad njim zelo navdušena in mi res ni žal, da sem ga kupila. Še enkrat moram omeniti, da je za to ceno res super, super, super! :)
Priporočam nakup tega lepotca.






























Lepota - neki poseben dodatek za selfije







Še nekaj fotografij posnetih z mojim  novim Huawei P8 Lite: 











Pa še moje najljubše aplikacije:


Photo Grid
Snapchat


Instagram

FilterGrid

My Calendar

Out of Milk

Facebook



Kako ti je všeč mobitel? Že poznaš znamko Huawei? Katere pa so tvoje najljubše aplikacije? Vesela bom vsakega komentarja! :)

4 komentarji:

  1. Poznana mi je znamka Huawei, ampak sem pristaš Samsunga, prej pa sem bila nekaj let Nokie :) se strinjam s tabo, da cene mobitelov gredo v višave in sama ne vidim smisla, da bi si kupila telefon za 500-600€ pa čeprav bi si ga finančno lahko privoščila. Že 2,5 leti imam Samsunga S3 mini, ki je bil takrat 270€ in sem si zadala, da ne bom več kupila tako dragega telefona, edino, če me bo ta presenetil in bo zdržal še kakšno leto :) na splošno imam telefone vsaj 3-4 leta preden ga menjam, predhodnika sem imela celo 5.5 let s tem, da sem kupila po 3 letih novo original baterijo.

    Aplikacije zelo malo uporabljam in še največkrat uporabljam štoparico StopWatch&Timer, Tvin, Radio FM in The weather. Na splošno ga največ uporabljam za smsje, klice, slikanje in pregledovanje mailov.

    Kako si zadovoljna s telefonom? Si se navadila nanj? Te že kaj posebnega moti ali si vedno bolj navdušena nad njim?

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, tako dolgo? Meni so do sedaj skoraj vsi po 2 letih pa pol začeli zelo pešati. Je pa res, da ga včasih uporabljam celo malo prepogosto, mogoče je krivo ravno to. :D

    Po resnici povedano sem se nanj že popolnoma navadila, za zdaj ne morem povedati za eno stvar, ki bi me motila. Res je super, zelo preprost za uporabo, vse je logično urejeno (aplikacije, opravila ipd.) pa še na videz mi je zelo všeč. Res je tudi prav sumljivo lahek. ;)
    Za zdaj sem res zelo zadovoljna, bi pa lahko baterija zdržala malo dlje. Ob zelo pogosti uporabi imam baterije za dan in pol do dva dneva. Je pa res, da ga ves čas nekaj dregam. :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe no saj nisi edina, sem večinoma jaz tista redkost, ki ima telefon toliko časa in se mi prej ne uniči ali se ga ne naveličam :) večina poznanih okoli mene ga menjuje na 2 leti.

      Dan do dva dneva ob zelo pogosti uporabi je za tak telefon že super ali se motim? :O moj mi je na začetku, če sem ga res minimalno uporabljala zdržal maksimalno 4 dni, včasih celo 5, sedaj mi zdrži nekako 2 dni, če ga pogosto uporabljam pa kakšen dan :)

      Izbriši
    2. V bistvu sem imela kar dolgo mobitel s slabo baterijo, že od začetka je zdržal največ dva dni, tudi ko ga nisem ne vem kaj uporabljala. Tako, da res več ne vem kaj je dobro in kaj ni, oz. kako dolgo naj bi dobra baterija zdržala ob redni uporabi. Če se boš odločila za menjavo ti tega priporočam. ;)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts