L'Erbolario, Accordo Arancio - dišeč vstop v jesen



Gel za tuširanje, ki ga bom ocenila v spodnji objavi sem dobila kot nagrado za sodelovanje v avgustovskem fotonatečaju, ki je potekal na  L'Erbolario FB strani. Nagrada je vsebovala penečo kopel Accordo Arancio, ki sem jo dobila v majhni, oranžni kozmetični tobici, zraven je bilo priloženih še nekaj testerčkov.
Gel je več kot primeren za dišeč vstop v jesen ali zimo, saj diši po mandarinah.
Sicer imam zelo rada kozmetiko L'Erbolario in moram povedati, da še nisem preizkusila gela za prhanje, ki mi ne bi res NORO dišal. Ta pa je še nekaj bolj posebnega. Meni predvsem zato, ker diši po tisti sočnih, sladkih mandarinah, ki jih sama obožujem in komaj čakam, da pride njihova prodajna sezona. Spodaj si lahko ogledaš jesensko vzdušje, ki sem si ga pričarala. :)

Sicer pa je kozmetika L'Erbolario naravna kozmetika, ki ni testirana na živalih. Pohvalijo se lahko s številnimi certifikati, med drugim tudi s certifikatom Leaping Bunny, o katerem si lahko več prebereš tukaj.

Več mojih objav, kjer sem že pisala o L'Erbolario kozmetiki pa najdeš na naslednji povezavi, klik.



Pomarančkasto/mandarinino vzdušje pri meni doma ;)





Accordo Arancio - peneča kopel



Opis izdelka:

Originalna embalaža sicer vsebuje 250 ml gela za tuširanje. Predvidevam, da je moja testna verzija in zato vsebuje 100 ml izdelka. Gre za oljni gel za tuširanje, ki ob stiku s kožo ustvari prijetno peno. Za peno poskrbijo čistilne snovi naravnega izvora, ki so izdelane iz kokosa in glukoze ter tako ne povzročajo suhe ali razdražene kože.
Gel ima nekako srednje intenziven vonj, ki spominja na sveže olupljeno mandarino. Sestavljen je iz ječmenovih proteinov in pšeničnih aminokislin, ki kožo zaščitijo, navlažijo in ji povrnejo tonus. Za mehko, dišečo in svežo kožo pa poskrbijo lupina, listi in meso mandarine, lupina pomaranče ter volčja jabolka.


Cena: 11,80€


Mnenje:

Sicer bi svoj izdelek morala označiti kot penečo kopel, a ga sama uporabljam predvsem za pranje. Ne dvomim pa, da bi bila kopel z vonjem pomaranče in pomarančno svečko za povrh, popolna sprostitev. Če se odločite za dišečo kopel je dovolj topli vodi dodati le nekaj žlic izdelka.
Pri tem izdelku mi je najbolj všeč vonj, ki je identičen sveže olupljeni mandarini. Resno mislim, zelo pristen, niti približno umeten vonj. Ob nanašanju na kožo, ko se vonj popolnoma razvije se počutiš res lepo in popolnoma sproščeno.
Tudi moja koža je po prhanju s samimi naravnimi sestavinami, mehka, navlažena, dišeča in voljna.
Vonj pa na koži ostane še kar nekaj časa po tuširanju. 
Res obožujem ta gel za tuširanje, čeprav jih imam kar veliko, trenutno uporabljam le tega. To pa predvsem zato, ker se mi zdi vonj tako prisrčno jesenski. :)


Ocena: 5/5


Ponoven nakup: Da! Uporabljala ga bom predvsem v jesensko/zimskih mesecih. 



Svojega dobiš: V vseh malo boljše založenih lekarnah ali na L'Erbolario Slovenija spletni strani, tukaj.
















3 komentarji

  1. Ta se bere super! Jaz obožujem oljne gele, so mi najboljši za suho kožo :) Pa še, ker ni preveč intenziven vonj, bi bil zagotovo vredu. Imela sem sicer onega Yummy, sem ga tudi v nagradni igri zadela, vonj je imel po pomaranči, ampak je bil res kar močan vonj :) Se pa strinjam, da so takšni geli super za jesen oz. zimo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni majo Yummy in prav tako I love ... res kar intentiven vonj. Tukaj pa je vonj res naraven in svež, sploh ni močan. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dear, amazing products and amazing review!

    NEW OUTFIT POST | Black and White Plaid
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši