Moj jesenski "must have"



Sem že omenila, da je jesen moj (verjetno) najljubši letni čas? :) Verjetno pa sem zapisala zato, ker se res težko odločim, saj imam rada čisto vsak letni čas. Vsakega posebej se veselim in komaj čakam, da pride saj ima čisto vsak svoj prav poseben čar. Čar jeseni je za mene zagotovo nabiranje kostanja, gob, grozdja, sprehodi po naravi, ki se odeva v jesensko preobleko in opazovanje živobarvnih listov v toplem, malo prevelikem puloverju. Stiskanje pod odejo z mojim dragim, z velikim lončkom toplega čaja, vonj po jabolčni piti ali polnjenih pečenih jabolkah oblitih z medom ... Še bi lahko naštevala.
Res je, jesen je moj najljubši letni čas. :)

Čar jeseni pa zame ni le v zgoraj naštetih stvareh, pač pa tudi v tem, da spet lahko na plano potegnem škornje in gležnjarje, malo debelejše puloverje, jopice in trenčkote. Dejansko mi je od celega leta tudi jesenska moda nekako najbolj všeč. Škornji in gležnjarji že tako predstavljajo moje najljubše kose glede obutve, zemeljske in jesenske barve narave, oblačil in ličil pa so zame najbolj privlačne.
Ker je ta objava že tako lepo jesensko obarvana, sem se odločila narediti moj osebni jesenski seznam želja. Seveda bo pri nekaterih stvareh letos ostalo le pri željah, spet drugih pa imam dovolj že z lanskega leta. Čeprav vseh stvari, ki si jih želim ne morem imeti pa je zanimivo napisati tovrstno  objavo in vsaj sanjati o njih, sanje so dovoljene. ;)



Trenčkot


Za mene najbolj osnovna in verjetno najljubša stvar jesenske ali pomladanske garderobe.
Moj najljubši je klasičen bež trenč, ki je osnoven kos in bo imel čisto vedno svoje posebno mesto v modi. Po mojem mnenju bi ga morala vsebovati vsaka ženska garderoba saj se da z njim poudariti prednosti in skriti pomanjkljivosti, predvsem če izberete malo daljši model.
Sama sem čisto nora na trenčkote, trenutno imam doma tri, z veseljem pa bi kupila še kakšnega. Ko enkrat kupiš trenčkot ga ponavadi kupiš za dlje časa, zato je dobro izbrati kakšnega malo bolj kakovostnega. Sama imam trenutno belega, bež in rjavega, želim pa si še olivno zelenega, črnega, rdečega ali mornarsko modrega. :)








Nekaj idej kako kombinirati trenčkot z drugimi kosi garderobe ...

Trench








Gumijasti škornji


Še en kos, ki je nujen spomladi in jeseni so škornji, ki ne premočijo. Nekateri ne marajo gumijastih škornjev, spet drugi so nori na njih. Meni se zdijo luškani, celo če jih kombiniraš z oblekco. Seveda bi najraje izbrala znamko Hunter, če ne bi bila tako draga. Sicer imam ene gumijaste škornje, ampak jih ponavadi nosim samo za sprehode z mojim psičkom Mozartom ob deževnih dnevih. Sedaj ko je moja sestra na eno mesečnem potovanju pa mi je dovolila uporabljati njene črne Hunter škornje, s katerimi imam namen narediti eno outfit objavo. ;)







Nekaj idej kako kombinirati gumijaste škornje z drugimi kosi garderobe ...
RainBoots

RainBoots by iissa featuring tall boots


Na zgornji fotografiji lahko vidite dva načina kombinacij oblačil za ene škornje. 




Ličila v marsala odtenkih

Vinsko rdečii odtenki so mi že sicer všeč, jeseni pa še nekako najbolj pridejo do izraza. Celo pa marsala odtenek, ki je hit barva letošnje jeseni. Seveda je lepo če so v kombinaciji jesenske, vinsko rdeče še naše ustnice in nohtki.
Sama imam trenutno lak za nohte v omenjeni barvi, trenutno je moj najljubši odtenek.

Bordo







Jesenska oblekca


Jeseni je super stvar ta, da je še vedno dovolj toplo za poletne oblekce, ki jim dodamo trenčkot, jopico ali jakno. Ne pospravite še poletnih oblek in raje investirajte v kakovostne zgornje dele, ki jih boste oblekle nad obleko. Seveda pa je dobro imeti v omari vsaj eno ali dve jesenski obleki iz malo debelejšega materiala, ki se bodo nosile, ko bomo malo globje zakorakali v jesen. Na spodnji fotografiji sem kombinirala oblekco in klobuk v marsala odtenkih s sivo in črno.
Moja omara vsebuje dve oblekci iz malto debelejšega materiala, ki bi bile primerni za jesenske dni. Ena ima kratke rokave, druga pa je mogoče bolj primerna za zimo.



Marsala_fall_dress







Usnjena moto jakna


Definitivno mora vsaka omara vsebovati vsaj eno usnjeno jakno, ki jo lahko nosiš praktično k vsemu. Podala se bo k jeansu, obleki ali krilu, enostavno ni kombinacije, kjer je ne bi mogli nositi. Svetujem nakup malo kvalitentjšega kosa, ki vas bo lahko spremljal nekaj let. Usnjena črna jakna bo definitivno vedno "in" pa tudi kombinirali jo boste najlažje. Kombinacijo z usnjeno jakno lahko vidiš na zgornji in spodnji fotografiji.
Moja omara trenutno vsebuje rjavo usnjeno jakno, ki pa jo imam že nekaj časa, letos jo bom verjetno zamenjala za črno, mika pa me tudi bordo odtenek, kakršnega vidite na spodnji fotografiiji na šalu.



Moto_jacket

Moto_jacket by iissa featuring Athleta









Gležnjarji



Idealna obutev za jesen, ko je še nekoliko pretoplo za škornje in bi vseeno radi obuli nekaj malo bolj jesenskega. Sama imam zelo rada gležnjarje in bi jih, če bi bilo možno, imela polno omaro. Najbolj všeč so mi v črni, bež ali rjavi barvi. Nekaj takih, ki so mi všeč si lahko ogledaš na spodnji fotografiji.
Trenutno moja omara vsebuje šest gležnjarjev; dvoje črne, bež, dvoje rjave in sive gležnjarje.
Realno povedano novih ne rabim, je pa zelo verjetno, da me bodo zamikali kakšni z nove jesenske kolekcije. :)


fall_shoes







Udoben pulover 


Jesen mi je poleg vsega všeč tudi zato, ker je spet čas za puloverje. Moje skoraj najljubše kose garderobe. V svoji omari je dobro imeti tanke ali luknjaste puloverje za malo toplejše dni, meni so zelo všeč tudi puloverji s kratkimi rokavi. Seveda pa je obvezen tudi kakšen udoben, topel oversized pulover, ki ga lahko oblečeš kar nad pajkice ali najljubše kavbojke. 
V svoji omari imam devet jesenskih pulovrov, večina jih je takih z luknjami, dva pa sta s kratkimi rokavi. Novega letos zagotovo ne bo, saj jih imam dovolj. 



oversized_sweater




Oversized šal


Velik šal iz toplejših materialov, ki pa še ni volnen je najbolj primeren za jesen. Vanj se lahko ovijete na veliko načinov, tiste res velike pa lahko uporabite tudi v obliki kardigana. Šal bo popestril še tako dolgočasen outfit, spodaj si lahko ogledaš nekaj mojih najljubših.
Sama sem imela, predvsem v srednji šoli, fetiš na najrazličnejše šale in rute. Imam jih ogromno, nikoli jih nisem čisto točno preštela, se pa številka giblje krepko čez dvajset. Saj bi rekla, da nov šal ne potrebujem, a sem si enega res toplega in velikega ravno pred kratkim naročila preko Aliexspres ... pri mni ne gre brez šalov. :)

scarves

scarves by iissa featuring a woolen shawl








8 komentarjev

  1. Odličen in zelo uporaben članek! Ravno jutri me mami obišče in bove cel dan skupaj, verjetno bove zavili tudi v trgovine, tako da bodo tele slikice in kategorije jesenskih izdelkov zelo dober, natančen smerokaz kaj gledati in pa v navdih za brskanje med policami! Tudi meni je jesen krasen letni čas, takoj za pomladjo, ki mi je najljubša.... že komaj čakam nekoliko hladnejše dni, s kančkom sončka, sprehodov, bogatih z jesenskimi barvami itd.. tako dobro si opisala jesensko vzdušje, da sem kar zahrepenela po njem :D

    Uf, sodeč po teh kategorijah pa imam odličen izgovor za šoping, ker mi manjka kar nekaj kosov, od dolgih majic, tankih puloverjev, gležnarjev, trenč... (imam bež, ampak bi sigurno še kakšnega), motoristične jakne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Me veseli, da ti je všeč ... pa veselo nakupovanje in druženje vama želim. :)*

      Izbriši
  2. hvala, 'usnjena' črna jakna je že kupljena ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeseni nimam tako zelo rada kot ti, čeprav ko berem prvi odstavek, se sliši zelo pravljično :)
    Trenčkota še nimam, sem pa lani gledala, vendar mi nekako nobene ni lepo pristajal, mogoče je problem tudi v tem, da ga povezujem z precej elegantnim stilom, sama pa nimam še dovolj izoblikovanega čuta za takšne kombinacije :)
    Gumijasti škornji so mi všeč, ampak jih nosim le v delovne namene. Ne predstavljam si, da bi šla z njimi pohajat, najbrž bi se preveč smešno počutila v njih :D čeprav si jih ti v zadnji OOTD objavi zelo lepo skombinirala :)
    Gležnarji so mi tako zeeelo všeč, a še vedno si nisem nobene kupila, vendar mislim, da jih letos končno bom :)

    Sicer pa si vse kombinacije zelo lepo skombinirala in kaj bi dala za tak čut za stil kot ga imaš ti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, naj ti takoj povem, da pride to samo z "vajo", jaz sem bila na začetku res grozna. :D
      Včasih ko ne vem kako kak kos kombinirat pa skočim na Lookbook in pogledam kako to drugi delajo, evo link: http://lookbook.nu/ :)
      Drugače pa sem ravno danes videla v Takko zelo lep. malo daljši bež trenčkot, ki niti ni ne vem kako eleganten, izgleda bol športno elegantno. Stane samo 40€ pa še do sobote majo na vse -25%, tako, da se res splača.
      Jaz ga velikokrat kombiniram s kakimi športnimi copati ali all starkami, včasih mi je kaj takega izgledalo grozno, zdaj pa mi je super kombinacija.
      Zanimivo kako se vse spreminja, vsaj pri meni. :D :D

      Izbriši
    2. Pa hvala za kompliment! :)
      Pozabila zgoraj dodati.

      Izbriši
    3. Hvala za link, bom pogledala :) Mogoče moram spremeniti tudi razmišljanje v glavi in se ne preveč omejevati pa bom potem tudi lažje kupovala oblačila, katera dosedaj nisem, ker nisem vedela, kako naj jih lepo skombiniram.

      Izbriši